CONTACT BLOG RSS ABONEAZĂ-TE LOGIN

Golden Brau - "Echipeaza-te pentru distractie"

Concurs cu premii Golden Brau

Premii instant: 10 x VW Caddy Life Trumper, complet echipat pentru distractie maxima; 100 x rucsac picnic; 100 x rucsac cu jocuri; 500 x gratar; 1.000 x umbrela; 3.000 x minge fotbal; 100.000 x doza bere Golden Brau 0,5L.

Cauta sub capacele de Golden Brau (la sticla sau la PET). Daca descoperi ca ai castigat o doza de bere, du-te la unul dintre magazinele participante si ridica-ti premiul. Daca gasesti oricare dintre celelalte mesaje castigatoare, suna la 021-207.00.55 si afla cum poti intra in posesia premiului. Pentru a participa la promotie trebuie sa ai varsta minima de 18 ani.

Perioada promoţiei: 01 august - 30 septembrie 2007

Promotie expirata
Niciun comentariu
(necesită autentificare)
  Follow InfoPromotii on Facebook Follow InfoPromotii on Twitter

Regulamentul oficial al promotiei Golden Brau

“Echipeaza-te pentru distractie”

1 August– 30 septembrie 2007

 

 

1.Organizatorul campaniei:

 

Organizatorul promotiei Golden Brau “Echipeaza-te pentru distractie”este Heineken Romania SA (“Organizatorul”) inmatriculata la R.C. Bucuresti sub Nr. J40/12235/20002, CUI 13240781 RO, cu sediul social in Bucuresti, str. Osiei nr. 18-34, sector 6, cu sprijinul agentiei SC Grey Worldwide Romania SRL. Campania promotionala se va derula sub imperiul prezentului regulament care este obligatoriu pentru toti participantii. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica sau schimba prezentul regulament pe parcursul derularii Campaniei, dar nu inainte de a anunta modificarea  consumatorilor.

 

 

2.Drept de participare:

 

Pot participa la campania promotionala doar persoanele fizice, cetateni romani cu varsta de 18 ani implinita pana la data de 31 Iulie 2007 si care sunt de acord cu prevederile prezentului regulament. Nu au dreptul de participare la aceasta campanie angajatii Heineken Romania SA, angajatii SC Grey Worldwide Romania SRL, angajatii Hit Mail Romania si angajatii companiilor implicate direct sau indirect la organizarea promotiei precum si sotii/sotiile si rudele de gradul I ale acestora.

 

 

3.Durata promotiei si aria de desfasurare:

 

Campania promotionala se desfasoara in perioada 1 august - 30 septembrie 2007, inclusiv, si este organizata si desfasurata pe intreg teritoriul Romaniei. Dupa data de 01 Octombrie 2007, produsele ambalate in ambalajul de promotie isi pierd calitatea de a participa la promotie. Organizatorul nu este responsabil pentru comercializarea produselor care sunt inscriptionate cu informatiile referitoare la promotie dupa data incetarii acesteia.

 

 

4. Marca si ambalajul participant:

 

Marca si ambalajele participante la promotie sunt „Golden Brau” bere blonda, in ambalaj de sticla returnabila 0,5L si ambalaj PET la 2L.

 

Marca si ambalajul participant la promotie se identifica cu:

-          Eticheta speciala avand informatii despre campania promotionala.

-          Capacele promotionale pentru ambalajele sticla 0,5L, avand inscriptionate in interior urmatoarele mesaje:

- „Picnic” + simbolul unui rucsac, ce indica un premiu constand intr-un rucsac de picnic;

- „Jocuri” + simbolul unui rucsac, ce indica un premiu constand intr-un rucsac jocuri;

- „Gratar” + simbolul unui gratar, ce indica un premiu constand intr-un gratar;

- „Umbrela” + simbolul unei umbrele, ce indica un premiu constand intr-o umbrela de plaja;

- „Minge” + simbolul unei mingi, ce indica un premiu constand intr-o minge de fotbal;

- „Doza 0.5 L” + simbolul unei doze de bere, ce indica un premiu constand intr-o doza de 0,5L Bere Golden Brau;

- „VW Caddy” + simbolul unui autoturism, ce indica un premiu constand intr-un autoturism Volkswagen Caddy Life Trumper cat si un cod alfanumeric format din 5 caractere;

- „Nu te descuraja”, mesaj ce indica un capac necastigator;

 

- Capacele promotionale pentru ambalajele sticla 2 L PET, avand inscriptionate in interior urmatoarele mesaje:

- „Ruscac Picnic”, ce indica un premiu constand intr-un rucsac de picnic;

- „Rucsac Jocuri”, ce indica un premiu constand intr-un rucsac jocuri;

- „Gratar”, ce indica un premiu constand intr-un gratar;

- „Umbrela”, ce indica un premiu constand intr-o umbrela de plaja;

- „Minge”, ce indica un premiu constand intr-o minge de fotbal;

- „Doza 0.5 L” simbolul unei doze de bere, ce indica un premiu constand intr-o doza de 0,5L Bere Golden Brau;

- „VW Caddy”, ce indica un premiu constand intr-un autoturism Volkswagen Caddy Life Trumper cat si un cod alfanumeric format din 5 caractere;

- „Mai cauta” mesaj ce indica un capac necastigator;

 

 

 

5. Mecanismul campaniei promotionale:

 

Pe partea interioara a capacului sticlei de bere / PET 2L participante la promotie se afla inscriptionate mesaje si simboluri:

- „Picnic” + simbolul unui rucsac

- „Jocuri” + simbolul unui rucsac

- „Gratar” + simbolul unui gratar

- „Umbrela” + simbolul unei umbrele de plaja

- „Minge” + simbolul unei mingi de fotbal

- „Doza 0.5 L” + simbolul unei doze de bere

- „VW Caddy” + simbolul unui autoturism Volkswagen Caddy Life Trumper + un cod alfanumeric format din 5 caractere

- „Mai cauta” / „Nu te descuraja” - mesaj necastigator;

 

Premiile se vor acorda dupa cum urmeaza:

 

A. Pentru acordarea unei doze de bere gratis, in cazul capacului avand inscriptionat in interior “ Doza 0.5 L” + simbolul unei doze de bere

 

Participantii care sunt in posesia capacului participant la promotie care are in interior inscriptionat mesajul „Doza 0.5 L”se vor prezenta la magazinele participante la promotie si isi vor ridica premiul (1 doza de bere Golden Brau 0,5L gratis) pe loc. Lista magazinelor participante la promotie se regaseste pe site-ul www.goldenbrau.ro.

 

Capacele inscriptionate cu mesajul „Doza 0.5 L” pot fi schimbate cu o doza de bere „Golden Brau”, in ambalaj de 0,5L, participanta la promotie, fara plata ei, pana in data de 30 Septembrie 2007, inclusiv.

 

B. Pentru acordarea unui autoturism, in cazul capacelor avand inscriptionat in interior mesajul “VW Caddy” +simbolul unui autoturism si codul alfanumeric

 

Participantii care sunt in posesia capacului participant la promotie, care are in interior inscriptionat mesajul „VW Caddy” + simbolul unui autoturism si unul din codurile alfanumerice formate din 5 caractere, trebuie sa telefoneze in perioada promotiei la infoline 021 - 207.00.55 si sa anunte gasirea capacului castigator. In termen de 30 zile de la terminarea promotiei, castigatorii trebuie sa se prezinte la sediul Heineken din str. Tipografilor nr. 11-15, sector 1, Bucuresti,  pentru a-si ridica premiile. Toti castigatorii trebuie sa aibe asupra lor cartile de identitate si capacul castigator. Organizatorul nu are obligatia realizarii formalitatilor de inmatriculare si nu suporta costurile acestei operatiuni.

 

C. Pentru acordarea premiilor constand in rucsacuri picnic, rucsacuri jocuri, gratare, umbrele, mingi de fotbal, in cazul capacelor avand inscriptionate in interior unul dintre mesajele :

 

- „Picnic” + simbolul unui rucsac

- „Jocuri” + simbolul unui rucsac

- „Gratar” + simbolul unui gratar

- „Umbrela” + simbolul unei umbrele

- „Minge” + simbolul unei mingi de fotbal

 

Participantii care sunt in posesia unui capac participant la promotie, care are in interior inscriptionat unul din mesajele de mai sus trebuie sa telefoneze in perioada promotiei la infoline 021 - 207.00.55, sa anunte gasirea capacului castigator si sa comunice unei operatoare datele  personale (nume, varsta, adresa completa din buletin, telefon). Acestia trebuie sa expedieze capacul castigator la OP1 CP 55 Bucuresti pana la data de 30 septembrie 2007, inclusiv data postei. 

 

 

6. Premiile si acordarea acestora:

 

In cadrul acestei promotii se vor acorda premii, conform prezentului regulament,  astfel:

· 100 premii constand in cate un rucsac picnic;

· 100 premii constand in cate un rucsac joc;

· 500 premii constand in cate un gratar;

· 1000 premii constand in cate o umbrela;

· 3000 premii constand in cate o minge de fotbal;

· 100.000 de premii constand in cate o doza de bere Golden Brau de 0,5L;

· 10 premii constand in cate un autoturism marca Volkswagen Caddy Life Trumper;

 

O persoana poate castiga mai multe premii.

 

Premiile ce se vor acorda in perioada promotiei sunt in numar total de 104.710 buc., fiind acordate in conformitate cu dispozitiile acestui Regulament. Valoarea totala a premiilor este de 316.326 Euro, inclusiv TVA.

 

Castigatorii premiilor nu au posibilitatea primirii contravalorii in bani sau in alte obiecte si nici de a cere modificarea parametrilor premiilor.

 

Capacele castigatoare  trebuiesc anuntate Organizatorului pana la data de 30 Septembrie 2007. Dupa aceasta data, capacele castigatoare isi pierd valabilitatea iar castigul nu mai poate fi revendicat.

 

 

7. Validare castigatori

 

Pentru ca un castigator sa fie considerat validat trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

 

- participantul sa indeplineasca conditiile de participare de la art. 2;

 

- participantul trebuie sa gaseasca sub capacul sticlei / PET-ului de bere achizitionate unul dintre mesajele castigatoare, in perioada de desfasurare a promotiei si sa fie in posesia capacului  astfel inscriptionat;

 

- participantul sa se prezinte cu capacul continand mesajul castigator in magazinele participante la promotie, pentru ridicarea premiului constand in doze de bere;

 

- participantul sa se prezinte in termen de 30 zile de la incheierea promotiei cu capacul castigator la sediul central Heineken Romania SA pentru ridicarea premiilor constand in autoturisme;

 

- participantul sa expedieze la OP1 CP 55 Bucuresti un plic continand capacul castigator si datele sale personale (nume, varsta, adresa completa din buletin, telefon) pentru premiile constand in rucsacuri, gratare, umbrele, mingi de fotbal.

 

Validarea plicurilor va fi facuta de catre Organizator sau reprezentanti ai Organizatorului, prin verificarea indeplinirii conditiilor de validitate. Validarea se va face pe parcursul primirii plicurilor. Participantii care nu fac dovada indeplinirii acestor conditii nu vor fi validati.

 

In eventualitatea unei dispute asupra validitatii unor capace participante, decizia Organizatorilor este definitiva. Organizatorii nu isi asuma responsabilitatea pentru :

 

- plicurile deteriorate sau necorespunzatoare din punct de vedere al continutului (alt continut decat cel solicitat);

- capacele deteriorate, necorespunzatoare (alte capace de produse ori fara mesajele indicate);

- plicurile expediate ulterior datei de 30 septembrie 2007, pierdute sau pentru orice alte probleme cauzate de serviciile postale/curierat;

- eventualele dispute legate de dreptul de proprietate asupra capacelor castigatoare, plicurilor si continutului acestora.

 

Dovada trimiterii plicului nu reprezinta si dovada primirii continutului.

 

 

8.Litigii

 

In cazul unor potentiale litigii aparute intre Organizator si participantii la Campanie acestea vor fi solutionate pe cale amiabila. Daca nu este posibila rezolvarea litigiilor pe cale amiabila partile implicate in litigiu vor inainta litigiul spre solutionare instantelor competente romane de la sediul Organizatorului.

 

 

9. Responsabilitate

 

Organizatorul Campaniei promotionale "Echipeaza-te pentru distractie” nu va avea nici o raspundere si nu va putea fi implicat in nici un litigiu legat de detinerea sau de proprietatea asupra capacelor participante la promotie cat si in ceea ce priveste eventualele cheltuieli suportate de catre participant in legatura cu aceasta promotie.

 

 

10.Taxe si impozite:

 

Organizatorul se obliga sa calculeze suplimentar fata de premiile nete mentionate in prezentul Regulament, sa retina si sa vireze impozitul datorat pentru veniturile constand in premii obtinute de catre castigatori in conformitate cu prevederile art. 77 din Codul Fiscal aprobat prin Legea 571/2003 cu modificarile si completarile ulterioare, orice alte obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura, in legatura cu acestea, fiind in sarcina exclusiva a castigatorilor.

 

 

11.Linie telefonica dedicata Campaniei:

 

Pe perioada de desfasurare a promotiei, consumatorii pot suna la linia de telefon dedicata promotiei: 021/ 207 00 55 (linie telefonica cu tarif normal) pentru a afla mai multe amanunte in legatura cu promotia (regulament de participare, premii, modalitate de acordare a premiilor) precum si pentru sugestii sau eventuale plangeri. Programul de functionare al liniei telefonice este de luni pana sambata intre orele 9 si 19. Numarul de telefon al campaniei este comunicat pe pagina de web www.goldenbrau.ro, pe ambalajele promotionale precum si pe materialele de comunicare ale promotiei.

 

 

12.Regulamentul Promotiei  “ Echipeaza-te pentru distractie”

 

Regulamentul campaniei promotionale “Echipeaza-te pentru distractie” va fi  disponibil gratuit pe pagina web www.goldenbrau.ro. Prin participarea la promotia “Echipeaza-te pentru distractie” participantii sunt de acord sa se conformeze si sa respecte prevederile acestui Regulament.

 

 

13.Prelucrarea datelor personale

 

Participarea la aceasta promotie prezuma cunoasterea prezentului regulament.

 

Participarea la promotie implica acceptul participantilor ca datele lor personale sa fie pastrate si prelucrate de compania Heineken Romania in scopul inmanarii premiilor acestei promotii, cat si a unor potentiale informari ulterioare din partea Heineken Romania.

 

Compania Heineken Romania va folosi datele lor personale doar pentru propriile activitati de marketing. Plicurile sosite in cadrul acestei campanii vor fi stocate maximum 2 ani de la data incheierii promotiei, urmand a fi distruse dupa aceasta data.

 

Organizatorul se obliga ca datele personale sa nu fie difuzate catre terti cu exceptia operatorului de marketing direct al Heineken Romania.

 

La cererea scrisa a participantului, datata si semnata, expediata pe adresa Heineken Romania, Str. Tipografilor, Nr. 11-15, Bucuresti, Sector 1 aceasta se obliga:

- sa confirme solicitantului daca prelucreaza sau nu date personale, in mod gratuit pentru o solicitare pe an;

- sa rectifice, actualizeze, blocheze, stearga sau transforme in date anonime, in mod gratuit, datele a caror prelucrare nu este conforma dispozitiilor Legii nr. 677/2001 privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date;

- sa inceteze prelucrarea datelor personale a solicitantului.

 

Organizatorul se obliga ca la prima comunicare in scris pe care o va avea cu persoanele din baza de date asfel creata va aduce la cunostinta drepturile conforme legii 677/2001.
Nu avem elemente multimedia.
(necesita autentificare)
Datele tale vor aparea în comentariu astfel:

Comentariul tău a fost trimis

Comentariul va fi publicat după ce verificăm să corespundă Termenilor şi condiţiilor

Sus Forum Câştigători

Câştigători la promoţia "Golden Brau - "Echipeaza-te pentru distractie""

Afişează doar câştigătorii care îndeplinesc următoarele condiţii:
Localitate  
     Premiu  
Momentan nu avem câştigători la această promoţie.

Trimite unui prieten (sau mai multora!)



În emailul trimis va fi pus automat şi linkul către această pagină.
Aceste informaţii vor apărea în câmpul From:

Emailul a fost trimis.

Iţi mulţumim că ne-ai recomandat!

Ai întrebări despre această promoţie şi vrei să te ajutăm? Scrie-ne şi îţi vom răspunde în cel mai scurt timp!

Numele promoţiei: Golden Brau - "Echipeaza-te pentru distractie"

* Mesajul tău
* Numele tău

* E-mail

Contact |  Blog |  Termeni şi condiţii |  Politica de confidenţialitate |  Sitemap |  Forum sitemap |  Despre noi
© Netstreet Media