CONTACT BLOG RSS ABONEAZĂ-TE LOGIN

Lasa-te sedus de premiile MOL!

Promotie concurs cu premii MOL

Premii instant: 550.000 x bandana; 50.000 x “tricou racoritor” (dispozitiv de racire pentru o sticla). Premii zilnice, prin tragere la sorti: 62 x DVD player portabil Philips (cate un premiu pe zi).

Alimenteaza cu carburant si/ sau cumpara produse - cu exceptia rovinietei - in valoare de minimum 130 lei intr-o singura tranzactie (pe un singur bon) din MOL Shop, achita cu numerar sau card bancar si uita-te pe bon pentru a vedea daca vei primi pe loc unul dintre premiile instant. Trimite codul promo inscriptionat pe bon prin SMS la 1851 sau inscrie-l pe www.molpromo.ro pentru a putea castiga prin tragere la sorti un premiu zilnic. Pastreaza bonul de casa pentru validare.

Perioada promoţiei: 15 iunie - 15 august 2009

Promotie expirata
Niciun comentariu
(necesită autentificare)
  Follow InfoPromotii on Facebook Follow InfoPromotii on Twitter

Regulamentul Oficial al Campaniei

"Lasa-te sedus de premiile MOL!”

 

 

 

1.         ORGANIZATORUL SI REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI

 

Organizatorul Campaniei Promotionale “Lasa-te sedus de premiile MOL!” este MOL Romania Petroleum Products S.R.L., societate cu personalitate juridica româna, cu sediul în Cluj Napoca, Calea Dorobantilor 14-16, etaj 1, jud. Cluj, România, cod de înregistrare fiscala RO 7745470, numar de înregistrare la Registrul Comertului J12/729/2000, cont de virament RO85 INGB0003002128608910 deschis la ING Bank Cluj, înregistrat la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal în baza notificarii nr. 3194.

 

Campania se va derula conform prevederilor prezentului Regulament ("Regulamentul"), obligatoriu pentru toti participantii. Organizatorul îsi rezerva dreptul de a modifica Regulamentul pe parcursul desfasurarii Campaniei si va aduce la cunostinta publicului modificarile operate.

 

Campania este organizata prin intermediul agentiei de publicitate S.C. Chilli Media S.R.L., cu sediul în Bucuresti, Intr Almasului nr 3, Ap 15, Sector 1 si punct de lucru în Str. G-ral Athanasie Demostene nr 36B, sector 5, Bucuresti (denumita în continuare „Agentia”) si a companiei de marketing direct S.C. Open Public Service S.R.L., cu sediul în Bucuresti, Calea Mosilor nr. 288, bl. 32, sc. B, et. 6, ap. 62, sector 2 si punct de lucru în Str. Dr. Garii nr. 3 Otopeni, jud Ilfov (denumita în continuare „Compania”).

 

 

2.         ARIA DE DESFASURARE A CAMPANIEI

 

Campania este organizata si se desfasoara în statiile MOL din România mentionate în Anexa 1 la prezentul Regulament Oficial al campaniei

 

 

3.         PERIOADA DE DESFASURARE A CAMPANIEI

 

Campania va începe la 15 iunie 2009, ora 00:00:00 si se va încheia la 15 august 2009, ora 23:59:59. Pentru tranzactiile facute în ultima zi a campaniei (15 august 2009, pâna în ora ora 23:59:59), codurile unice valide aferente indica data acestor tranzactii si vor putea fi înscrise în campanie pâna la data de 16 august ora 23:59:59, inclusiv. Orice alt cod unic aferent tranzactiilor facute înainte de 15 iunie 2009, ora 00:00:00 sau dupa data de 15 august 2009, ora 23:59:59 nu va fi luat în considerare.

 

 

4.         PRODUSELE PARTICIPANTE

 

La aceasta Campanie participa toti carburantii Mol precum si toate produsele comercializate în Mol Shop, cu exceptia rovinietelor.

 

 

5.         DREPTUL DE PARTICIPARE

 

Campania este adresata tuturor persoanelor fizice cu resedinta în România care au împlinit 18 ani pâna la data de 15 iunie 2009. Exceptie fac angajatii Organizatorului, ai Agentiei precum si rudele de gradul I (copii si parinti) si sotul /sotia celor mentionati mai sus.

 

 

6.         PREMIILE ACORDATE

 

În cadrul acestei campanii, Organizatorul ofera urmatoarele premii:

 

Categoria de Premii Nr. De premii
Tip Premiu Valoare (TVA inclus)
EURO
Instant
550.000 Bandane 102.750
Instant 50.000 «Tricou» racoritor 44.625
Zilnic
62 DVD playere portabile Phillips 11.800
Total     159.175


Descriere premii:

 

Premiile instant:

1.                  Bandanele – confectionate din bumbac în sapte culori diferite.

2.                  “Tricou” racoritor – dispozitiv de racire pentru sticle cu o capacitate de cel mult 500 ml.

 

Câstigatorii premiilor instant vor putea participa si la tragerile la sorti daca îndeplinesc cerintele descrise în sectiunea 7 a prezentului Regulament.

 

Premiile Zilnice:

DVD player portabil Philips PET 7402 – Caracteristici : ecran LCD TFT de 7”, Rezolutie: 480 (l) x 234 (H) x 3 (RGB), difuzor stereo încorporat, jack-uri pentru casti, accesorii [Adaptor CA/CC: Intrare CC 12 V (110-240 V, 50/60 Hz); Cabluri: 1 x Cablu AV, 1 x Cablu de alimentare; Kit auto: AY4196; telecomanda; ecran LCD secundar: 7" TFT LCD x 2 buc].

 

Valoarea totala a Premiilor este de 159.175 Euro (TVA inclus). Nu se acorda contravaloarea în bani a premiilor.

 

Organizatorul nu îsi asuma raspunderea pentru calitatea sau viciile ascunse ale premiilor acordate în aceasta campanie. Producatorii premiilor oferite în cadrul campaniei vor remedia eventualele defecte de functionare aparute în cadrul perioadei de garantie, în conformitate cu conditiile de garantie acordate. În conditiile în care premiile sunt utilizate în mod necorespunzator de catre câstigatori, fapt care poate duce la alterarea caracteristicilor acestora, independent de Organizator, Organizatorului nu i se poate imputa slaba calitate sau vreun viciu ascuns al acestora.

 

 

7.         MECANISMUL DE DESFASURARE A CAMPANIEI

 

7.1 Premiile instant

Pentru a participa la campanie, participantul trebuie sa alimenteze sau sa cumpere produse din MOLShop, cu exceptia rovinietelor, în valoare de minimum 130 Ron într-o singura tranzactie, în perioada 15 iunie 2009, ora 00:00:00 - 15 august 2009, ora 23:59:59. Participantul trebuie sa achite cu numerar sau folosind un card bancar. Nu pot participa la campanie clientii care efectueaza alimentarea prin card de carburant, fie acesta card Mol Gold sau Silver, DKV, EuroShell sau UTA.

 

Dupa realizarea tranzactiei în valoare de minimum 130 Ron, participantului i se va acorda pe loc un premiu instant.

 

Participantii la aceasta campanie au dreptul sa câstige un numar nelimitat de premii instant, în limita numarului total de premii instant disponibile pentru aceasta campanie promotionala. Pentru mai multe sanse de câstig, participantii vor efectua mai multe tranzactii de carburanti si/sau produse participante la Campanie în valoare de minimum 130 Ron.

 

Lista benzinariilor MOL participante la campanie este indicata în Anexa nr. 1 la Regulamentul Oficial al campaniei. În cazul în care vor aparea modificari ale acestei liste, acestea vor fi comunicate pe site-ul www.molromania.ro si în statiile participante.

 

7.2 Premiile zilnice

Pentru a participa la campanie, participantul trebuie sa alimenteze sau sa cumpere produse din MOL Shop, cu exceptia rovinietelor, în valoare de minimum 130 Ron într-o singura tranzactie, în perioada 15 iunie 2009, ora 00:00:00 - 15 august 2009, ora 23:59:59. Participantul trebuie sa achite cu numerar sau folosind un card bancar si sa trimita codul unic alfanumeric care se gaseste pe bonul fiscal primit de la casa (codul unic va fi alfanumeric si va avea forma: XXXX XXXX ), prin SMS la numarul 1851 (numar cu tarif normal valabil în retelele Orange, Vodafone si Cosmote) sau sa-l înscrie online, la adresa www.molpromo.ro în perioada 15 iunie 2009, ora 00:00:00 - 15 august 2009, ora 23:59:59. Nu pot participa la campanie clientii care efectueaza alimentarea prin card de carburant, fie acesta card Mol Gold sau Silver, DKV, EuroShell sau UTA.

 

Pentru achizitiile de produse participante la Campanie facute în ultima zi a campaniei (15 august 2009, pâna în ora 23:59:59), codurile unice valide aferente indica data acestor achizitii si vor putea fi înscrise în campanie pâna la data de 16 august, ora 23:59:59, inclusiv. Orice alt cod unic aferent tranzactiilor facute înainte de 15 iunie 2009, ora 00:00:00 sau dupa data de 15 august 2009, ora 23:59:59 nu va fi luat în considerare.

 

Lista benzinariilor MOL participante la campanie este indicata în Anexa nr. 1 la Regulamentul Oficial al campaniei. În cazul în care vor aparea modificari ale acestei liste, acestea vor fi comunicate pe site-ul www.molromania.ro si în statiile participante.

 

Pentru fiecare SMS trimis, participantul va plati tariful normal perceput de operatorii de telefonie mobila Orange, Vodafone si Cosmote pentru transmiterea de mesaje text SMS.

 

Bonul fiscal (sau o copie a acestuia) va fi pastrat pentru validare în cazul în care participantul la Campanie va fi declarat câstigator.

 

Participantii la aceasta campanie au dreptul sa câstige un numar nelimitat de premii zilnice, în limita numarului total de premii zilnice disponibile pentru aceasta campanie promotionala. Pentru mai multe sanse de câstig, participantii vor efectua mai multe tranzactii de carburanti si/sau produse participante la Campanie în valoare de minimum 130 Ron.

 

Pentru a putea participa la campanie cu mai multe coduri unice valide, participantul este obligat sa înscrie în promotie fiecare cod unic.

 

Mesajul trimis de catre consumator este considerat valid daca îndeplineste simultan urmatoarele conditii:

1.                  codul unic înscris este alfanumeric si valid;

2.                  codul unic înscris nu a mai fost înscris înainte de pe acelasi numar de telefon mobil si/sau terminal, sau de pe un alt numar de telefon mobil si/sau terminal;

3.                  codul unic trimis se afla pe un bon, primit dupa efectuarea tranzactiilor aferente carburantilor care participa la campanie sau a produselor comercializate în Mol Shop, în perioada 15 iunie 2009, ora 00:00:00 - 15 august 2009, ora 23:59:59, în valoare de minimum 130 lei si achitat cu numerar sau folosind un card bancar (nu cu unul din urmatoarele tipuri de card de carburant: Mol Gold sau Silver, DKV, EuroShell sau UTA).

 

În cadrul campaniei se va acorda câte un singur premiu zilnic pentru fiecare cod unic valid, câstigator, indiferent de numarul de produse achizitionate printr-o tranzactie, sau daca participantul a achizitionat de mai mult de 130 lei, în conditiile prevazute de prezentul Regulament.

 

Pentru a intra în posesia premiului zilnic, acordat prin tragere la sorti, câstigatorul va trebui sa faca dovada detinerii bonului (sau a unei copii a acestuia) al carui cod unic valid a fost înscris prin SMS / Web si a fost declarat câstigator.

 

În situatiile în care acelasi cod unic valid va fi înscris prin SMS / Web de pe numere de telefon si/sau terminale diferite, va fi validata prima înscriere, indiferent daca este facuta prin SMS la numarul 1851, sau pe pagina web www.molpromo.ro

 

Pentru fiecare cod înscris prin SMS la 1851, sau prin web, pe pagina www.molpromo.ro participantul va primi un mesaj de raspuns, dupa cum urmeaza:

 

- în cazul în care înscrierea se face înainte de data si ora începerii Campaniei, mesajul va fi urmatorul : Campania MOL “Lasa-te sedus de premiile MOL ! ” începe din 15 iunie 2009 00:00:00. Va multumim si va asteptam începând cu aceasta data!

 

- în cazul în care înscrierea se face dupa data si ora finalizarii Campaniei, mesajul va fi urmatorul: Campania “Lasa-te sedus de premiile MOL ! ” s-a încheiat în 15 august 2009 23:59:59. Va multumim si va asteptam la urmatoarele promotii MOL!

 

- daca respectivul cod unic înscris este valid, iar participantul înscrie pentru prima oara un cod unic valid în cadrul Campaniei, acesta va primi un mesaj de raspuns prin care i se va confirma participarea la tragerile la sorti.

 

Pentru un cod înscris în Primul Interval al Campaniei acest mesaj va avea urmatorul text: Felicitari! Codul înscris participa la extragerea din 24.06.2009 pentru un DVD player. Te rugam sa pastrezi bonul sau o copie pentru validare. Succes!

 

Pentru un cod înscris în al Doilea Interval al Campaniei acest mesaj va avea urmatorul text: Felicitari! Codul înscris participa la extragerea din 01.07.2009 pentru un DVD player. Te rugam sa pastrezi bonul sau o copie pentru validare. Succes!

 

Pentru un cod înscris în al Treilea Interval al Campaniei acest mesaj va avea urmatorul text: Felicitari! Codul înscris participa la extragerea din 08.07.2009 pentru un DVD player. Te rugam sa pastrezi bonul sau o copie pentru validare. Succes!

 

Pentru un cod înscris în al Patrulea Interval al Campaniei acest mesaj va avea urmatorul text: Felicitari! Codul înscris participa la extragerea din 15.07.2009 pentru un DVD player. Te rugam sa pastrezi bonul sau o copie pentru validare. Succes!

 

Pentru un cod înscris în al Cincilea Interval al Campaniei acest mesaj va avea urmatorul text: Felicitari! Codul înscris participa la extragerea din 22.07.2009 pentru un DVD player. Te rugam sa pastrezi bonul sau o copie pentru validare. Succes!

 

Pentru un cod înscris în al Saselea Interval al Campaniei acest mesaj va avea urmatorul text: Felicitari! Codul înscris participa la extragerea din 29.07.2009 pentru un DVD player. Te rugam sa pastrezi bonul sau o copie pentru validare. Succes!

 

Pentru un cod înscris în al Saptelea Interval al Campaniei acest mesaj va avea urmatorul text: Felicitari! Codul înscris participa la extragerea din 05.08.2009 pentru un DVD player. Te rugam sa pastrezi bonul sau o copie pentru validare. Succes!

 

Pentru un cod înscris în al Optulea Interval al Campaniei acest mesaj va avea urmatorul text: Felicitari! Codul înscris participa la extragerea din 12.08.2009 pentru un DVD player. Te rugam sa pastrezi bonul sau o copie pentru validare. Succes!

 

Pentru un cod înscris în al Noualea Interval al Campaniei acest mesaj va avea urmatorul text: Felicitari! Codul înscris participa la extragerea din 19.08.2009 pentru un DVD player. Te rugam sa pastrezi bonul sau o copie pentru validare. Succes!

 

- daca respectivul cod unic înscris este valid, iar participantul a mai înscris cel putin înca un cod unic valid în cadrul Campaniei, prin SMS la 1851 de pe acelasi telefon mobil, sau prin web, pe pagina www.molpromo.ro de la acelasi terminal, acesta va primi un mesaj de raspuns prin care i se va confirma participarea la tragerile la sorti.

 

Pentru un cod înscris în Primul Interval al Campaniei acest mesaj va avea urmatorul text: Bine ai revenit cu un nou cod valid! Vei participa si la extragerea din 24.06.2009 pentru un DVD player. Pastreaza bonul sau o copie pentru validare.

 

Pentru un cod înscris în al Doilea Interval al Campaniei acest mesaj va avea urmatorul text: Bine ai revenit cu un nou cod valid! Vei participa si la extragerea din 01.07.2009 pentru un DVD player. Pastreaza bonul sau o copie pentru validare.

 

Pentru un cod înscris în al Treilea Interval al Campaniei acest mesaj va avea urmatorul text: Bine ai revenit cu un nou cod valid! Vei participa si la extragerea din 08.07.2009 pentru un DVD player. Pastreaza bonul sau o copie pentru validare.

 

Pentru un cod înscris în al Patrulea Interval al Campaniei acest mesaj va avea urmatorul text: Bine ai revenit cu un nou cod valid! Vei participa si la extragerea din 15.07.2009 pentru un DVD player. Pastreaza bonul sau o copie pentru validare.

 

Pentru un cod înscris în al Cincilea Interval al Campaniei acest mesaj va avea urmatorul text: Bine ai revenit cu un nou cod valid! Vei participa si la extragerea din 22.07.2009 pentru un DVD player. Pastreaza bonul sau o copie pentru validare.

 

Pentru un cod înscris în al Saselea Interval al Campaniei acest mesaj va avea urmatorul text: Bine ai revenit cu un nou cod valid! Vei participa si la extragerea din 29.07.2009 pentru un DVD player. Pastreaza bonul sau o copie pentru validare.

 

Pentru un cod înscris în al Saptelea Interval al Campaniei acest mesaj va avea urmatorul text: Bine ai revenit cu un nou cod valid! Vei participa si la extragerea din 05.08.2009 pentru un DVD player. Pastreaza bonul sau o copie pentru validare.

 

Pentru un cod înscris în al Optulea Interval al Campaniei acest mesaj va avea urmatorul text: Bine ai revenit cu un nou cod valid! Vei participa si la extragerea din 12.08.2009 pentru un DVD player. Pastreaza bonul sau o copie pentru validare.

 

Pentru un cod înscris în al Noualea Interval al Campaniei acest mesaj va avea urmatorul text: Bine ai revenit cu un nou cod valid! Vei participa si la extragerea din 19.08.2009 pentru un DVD player. Pastreaza bonul sau o copie pentru validare.

 

- daca în vreunul din Intervalele 1-9 ale Campaniei se înscrie prin SMS/Web un cod invalid, participantul va primi un mesaj de raspuns prin care va fi informat ca respectivul cod nu este valid: Cod unic invalid! Înscrie codul alfanumeric tiparit pe bonul de casa în format xxxx xxxx, fara semne de punctuatie sau alte caractere!

 

În cazul în care un participant înscrie un cod unic corect, dar care a mai fost trimis de pe acelasi numar de telefon mobil/alt numar de telefon mobil, sau de pe acelasi terminal/alt terminal, participantul va primi un mesaj de raspuns care va avea urmatorul text:

Acest cod unic a fost deja înscris în Campanie! Înscrie un alt cod unic de pe un alt bon de casa de la statiile MOL. Pastreaza bonul fiscal sau o copie.

 

În cazul în care un participant înscrie un numar de 20 (douazeci) coduri invalide la 1851 de pe acelasi telefon mobil si/sau prin web, pe pagina www.molpromo.ro unde îsi declara acelasi numar de telefon, pe toata perioada campaniei, posesorul respectivului numar de telefon nu mai are dreptul de a participa la aceasta Campanie utilizând respectivul numar de telefon pentru trimiterea de SMS-uri, sau pentru înscrierea acestuia ca telefon de contact pe formularul din pagina web. În acest sens, orice cod înscris de la acel numar de telefon prin numarul 1851, sau pe pagina www.molpromo.ro cu declararea acelui numar de telefon de contact, pe durata ramasa a campaniei, nu va mai fi luat în considerare.

 

În acest caz, la al douazecilea mesaj înscris, participantul la promotie va primi automat urmatorul mesaj de raspuns: Acest numar de telefon a încalcat Regulamentul. Verificati va rog conditiile de participare, la Infoline 021/204.85.26, sau pe www.molpromo.ro

 

Informatii suplimentare pot fi obtinute NON STOP sunând la infoline 021/204.85.26 (numar cu tarif normal) si/sau la linia verde MOL 0800 800 665, apel gratuit valabil numai din reteaua Romtelecom.

 

Pentru fiecare mesaj înscris pe pagina web www.molpromo.ro participantul va trebui sa completeze urmatoarele date obligatorii, pentru a avea posibilitatea sa înscrie codul pe pagina web: Nume, Prenume, Numar telefon, Adesa e-mail.

 

Formularul de înscriere web la rubrica telefon va face o pre-validare a acestuia: trebuie sa aiba 10 caractere, sa înceapa cu zero si sa fie format doar din caractere numerice. În cazul în care un participant introduce pe pagina web un numar de telefon care nu respecta conditiile de pre-validitate mentionate în prezentul paragraf, acesta va primi urmatorul mesaj de raspuns pe terminal : Numar de telefon incorect. Te rugam sa repeti completarea numarului de telefon în câmpul corespunzator. si nu va putea continua procedura de înscriere a codului de pe bonul fiscal.

 

Organizatorul nu îsi asuma raspunderea pentru înregistrarea pe pagina web a unor date de identificare eronate (ex : tel. mobil, e-mail), fapt care duce la imposibilitatea Organizatorului de a informa participantii asupra premiului câstigat.

 

 

8.         ACORDAREA PREMIILOR, TRAGERILE LA SORTI

 

Premiile instant se acorda garantat tuturor participantilor în momentul efectuarii platii pentru achizitionarea de produse conform conditiilor de participare la Campanie. Câstigatorii premiilor instant vor fi anuntati pe loc ca au câstigat un premiu instant atât de catre operatorul casei de marcat Mol, cât si prin intermediul display-ului casei de marcat si prin imprimarea pe bonul de casa a unui mesaj referitor la faptul ca au câstigat un premiu instant.

 

Mesajele care se vor afisa pe display-ul casei de marcat pentru premiile instat acordate sunt urmatoarele:

- pentru premiile constând într-o bandana: BRAVO - AI CÂSTIGAT! ALEGE-TI BANDANA

- pentru premiile constând într-un “tricou” racoritor: BRAVO - AI CÂSTIGAT "TRICOUL" RACORITOR

 

Mesajele imprimate pe bonul de casa pentru premiile instant acordate sunt urmatoarele:

- pentru premiile constând într-o bandana: FELICITARI! Azi ai câstigat la MOL o BANDANA! Alege-ti culoarea preferata! Data viitoare poti alege si alta culoare sau poti primi un "tricou” racoritor! Lasa-te sedus de premiile MOL! TRIMITE CODUL PROMO de mai sus prin SMS la 1851 sau pe www.molpromo.ro si poti câstiga zilnic un DVD portabil!

- pentru premiile constând într-un “tricou” racoritor: FELICITARI! Azi ai câstigat la MOL un TRICOU RACORITOR pentru sticla! Data viitoare poti primi înca unul sau poti alege o bandana … seducatoare! Lasa-te sedus de premiile MOL! TRIMITE CODUL PROMO de mai sus prin SMS  la 1851 sau pe www.molpromo.ro si poti câstiga zilnic un DVD portabil!

 

Premiile instant se acorda în limita stocului disponibil.

 

Pentru scopul acestui Regulament, durata Campaniei 15 iunie 2009, ora 00:00:00 - 15 august 2009, ora 23:59:59 este împartita în 9 (noua) intervale (denumite „Interval”), dupa cum urmeaza:

           15 iunie 2009 ora 00:00:00 - 21 iunie 2009 ora 23:59:59 (denumit „Primul Interval”);

           22 iunie 2009 ora 00:00:00 - 28 iunie 2009 ora 23:59:59 (denumit „Al Doilea Interval”);

           29 iunie 2009 ora 00:00:00 - 05 iulie 2009 ora 23:59:59 (denumit „Al Treilea Interval”);

           06 iulie 2009 ora 00:00:00 - 12 iulie 2009 ora 23:59:59 (denumit „Al Patrulea Interval”);

           13 iulie 2009 ora 00:00:00 - 19 iulie 2009 ora 23:59:59 (denumit „Al Cincilea Interval”);

           20 iulie 2009 ora 00:00:00 - 26 iulie 2009 ora 23:59:59 (denumit „Al Saselea Interval”);

           27 iulie 2009 ora 00:00:00 - 02 august 2009 ora 23:59:59 (denumit „Al Saptelea Interval”);

           03 august 2009 ora 00:00:00 - 09 august 2009 ora 23:59:59 (denumit „Al Optulea Interval”);

           10 august 2009 ora 00:00:00 – 15 august 2009 ora 23:59:59, la care se va adauga ziua de 16 august, în conformitate cu specificatiile Sectiunii 3 PERIOADA DE DESFASURARE A CAMPANIEI (denumit „Al Noualea Interval”).

 

Premiile zilnice vor fi acordate participantilor la Campanie prin trageri la sorti care se vor efectua electronic, în prezenta unei comisii formate dintr-un reprezentant al Organizatorului si un reprezentant al Companiei de marketing direct. Comisia va fi supervizata de un Notar Public, iar tragerile le sorti vor avea loc dupa cum urmeaza:

 

           pe 24 iunie 2009 vor fi acordate 7 DVD playere, din codurile unice valide primite în Primul Interval al Campaniei, câte unul pentru fiecare zi ce compune intervalul.

           pe 01 iulie 2009 vor fi acordate 7 DVD playere, din codurile unice valide primite în Al Doilea Interval al Campaniei, câte unul pentru fiecare zi ce compune intervalul;

           pe 08 iulie 2009 vor fi acordate 7 DVD playere, din codurile unice valide primite în Al Treilea Interval al Campaniei, câte unul pentru fiecare zi ce compune intervalul;

           pe 15 iulie 2009 vor fi acordate 7 DVD playere, din codurile unice valide primite în Al Patrulea Interval al Campaniei, câte unul pentru fiecare zi ce compune intervalul;

           pe 22 iulie 2009 vor fi acordate 7 DVD playere, din codurile unice valide primite în Al Cincilea Interval al Campaniei, câte unul pentru fiecare zi ce compune intervalul;

           pe 29 iulie 2009 vor fi acordate 7 DVD playere, din codurile unice valide primite în Al Saselea Interval al Campaniei, câte unul pentru fiecare zi ce compune intervalul;

           pe 05 august 2009 vor fi acordate 7 DVD playere, din codurile unice valide primite în Al Saptelea Interval al Campaniei, câte unul pentru fiecare zi ce compune intervalul;

           pe 12 august 2009 vor fi acordate 7 DVD playere, din codurile unice valide primite în Al Optulea Interval al Campaniei, câte unul pentru fiecare zi ce compune intervalul;

           pe 19 august 2009 vor fi acordate 6 DVD playere, din codurile unice valide primite în Al Noualea Interval al Campaniei, câte unul pentru fiecare din primele 5 zile ale intervalului, si înca unul pentru mesajele trimise în data de 15 August, respectiv în data de 16 August (doar pentru tranzactiile efectuate în ultima zi a promotiei, conform specificatiilor Art.3 din prezentul Regulament).

 

La fiecare tragere la sorti vor fi extrase aleatoriu în prezenta Comisiei câte 11 (unsprezece) coduri, pentru fiecare din zilele calendaristice care compun respectivul interval (cu exceptia ultimelor 2 zile din cel de-al Noualea Interval, pentru care se extrag 11 coduri din codurile unice valide primite de Organizator în data de 15 August, respectiv în data de 16 August - doar pentru tranzactiile efectuate în ultima zi a Campaniei, conform specificatiilor Art.3 din prezentul Regulament). Pentru fiecare zi din interval se vor considera valide codurile trimise între ora 00:00:00 si ora 23:59:59 (cu exceptia ultimelor 2 zile din cel de-al Noualea Interval, pentru care se vor considera valide codurile trimise între ora 00:00:00 si ora 23:59:59 a zilei de 15 August, precum si codurile trimise între ora 00:00:00 si ora 23:59:59 a zilei de 16 August - doar pentru codurile aferente tranzactiilor efectuate în data de 15 August). Primului cod unic valid extras din fiecare zi ce compune intervalul de extragere îi va fi alocat un DVD player ca premiu, iar urmatoarele 10 coduri unice valide extrase, în ordinea cronologica a extragerii, vor constitui codurile de rezerva. Aceste coduri de rezerva vor fi folosite în cazul în care unul sau mai multi Participanti care au trimis codurile unice valide extrase pentru alocarea premiului constând într-un DVD player din ziua respectiva a Intervalului nu vor fi validati conform procedurii descrise în Sectiunea 9 de mai jos.

 

 

9.         CONDITII DE VALIDITATE

 

Pentru a fi validat drept câstigator, participantul la Campanie care a înscris un cod unic valid desemnat câstigator în urma tragerilor la sorti, trebuie sa îndeplineasca cumulativ urmatoarele conditii:

1.                  Sa nu faca parte din categoriile excluse, mentionate în Sectiunea 5 a prezentului Regulament;

2.                  Tranzactia efectuata, în urma careia a fost alocat prin extragere un premiu sa fie în valoare de cel putin 130 lei si plata acesteia sa fi fost facuta cu numerar sau folosind un card bancar (nu cu unul din urmatoarele tipuri de card de carburant: Mol Gold sau Silver, DKV, EuroShell sau UTA);

3.                  Sa pastreze si sa prezinte bonul sau o copie a acestuia ce contine codul unic caruia i s-a alocat un premiu;

4.                  Bonul (sau copia bonului) sa fie întreg si sa permita citirea cu usurinta a datelor;

5.                  Codul unic tiparit pe bon sa fie identic cu cel extras pentru alocarea respectivului premiu;

6.                  Sa poata fi contactat prin intermediul numarului de telefon mobil de pe care a trimis mesajul SMS continând codul unic valid caruia i s-a alocat un premiu, sau pe care l-a trecut ca telefon de contact pe pagina web a campaniei, atunci când a înscris prin web codul, în cel mult 2 zile lucratoare de la data extragerii respectivului cod.

 

În sensul prezentului Regulament, participantul care înscrie un cod unic valid si îndeplineste toate conditiile de mai sus, este validat drept câstigator, indiferent daca este sau nu titularul numarului de telefon mobil, respectiv a terminalului, folosite pentru înscrierea codului în Campanie.

 

 

10.       ÎNMÂNAREA PREMIILOR

 

În cazul Premiilor instant, procedura de înmanare este urmatoarea:

 

Câstigatorii premiilor instant vor fi anuntati pe loc ca au câstigat de catre operatorul statiei MOL. Dupa înstiintarea participantilor la Campanie referitor la câstigarea unui premiu instant, câstigatorii vor comunica datele personale (nume, prenume si numarul de telefon) si li se va înmâna pe loc premiul câstigat în baza semnarii unui proces verbal de predare primire a premiului.

 

În cazul Premiilor zilnice, procedura de validare si înmânare a premiilor este urmatoarea:

 

Dupa primirea mesajului din partea Organizatorului, prin care este informat ca poate câstiga un Premiu zilnic si dupa alocarea prin extragere a unui Premiu zilnic, participantul va fi contactat telefonic pentru a se verifica daca este în posesia bonului de casa având imprimat codul unic caruia i s-a alocat respectivul premiu, sau a unei copii a acestuia. Câstigatorul va trebui sa comunice codul unic imprimat pe bon, datele personale (nume, prenume, adresa completa, numar telefon, seria si numarul actului de identitate, CNP-ul) cât si informatii de pe bon (data, ora alimentarii, statia de unde s-a facut achizitia, cantitatea de combustibil cumparata - daca tranzactia a inclus doar combustibil, sau cantitatea de combustibil si produse – daca tranzactia a inclus si combustibil si produse, precum si modalitatea de plata). Dupa verificarea codului unic si transmiterea informatiilor mai sus mentionate, câstigatorului îi este validat premiul alocat prin extragere si este rugat sa mentioneze statia Mol de unde doreste sa-si ridice premiul, dintre statiile prin intermediul carora se vor preda premiile zilnice. Pentru a putea intra în posesia premiului, câstigatorul trebuie sa se prezinte cu bonul câstigator sau o copie a acestuia si cu actul de identitate în original si copie, la statia MOL aleasa de acesta în momentul în care a fost contactat telefonic de catre Organizator, în vederea încheierii procesului verbal de predare primire a premiului.

 

Orice participant la Campanie, care a înscris un cod valid si caruia îi este alocat un Premiu zilnic în urma tragerilor la sorti, dar care refuza sau se afla în imposibilitatea de a îndeplini cel putin una dintre conditiile prezentate mai sus, pierde în mod automat posibilitatea de a fi validat drept câstigator si nu poate intra în posesia premiului.

 

Daca vor exista Premii zilnice care nu au fost acordate, ca urmare a invalidarii unora dintre participantii la Campanie carora li s-a alocat un premiu, prin imposibilitatea de a îndeplini una dintre conditiie de validitate prezentate mai sus sau din alte motive cum ar fi: posesorul codului unic extras nu poate fi contactat telefonic de catre Organizator (nu raspunde la telefon, are telefonul închis, a înscris pe pagina web a campaniei un numar de telefon gresit, etc) sau refuza sa ofere datele de identificare, în termen de maxim 2 zile lucratoare de la data tragerii la sorti, acel cod unic extras pierde calitatea de a mai putea fi validat drept câstigator. Organizatorul va aloca respectivul premiu urmatorului cod unic valid extras pentru ziua respectiva a intervalului (în ordinea cronologica a extragerii) ca rezerva în urma tragerilor la sorti, pâna la completarea numarului de premii care nu au fost acordate în ziua respectiva din Intervalul în cauza.

 

Astfel, participantii la Campanie care au trimis aceste coduri unice valide extrase ca rezerva vor fi notificati prin SMS si vor urma procedura de validare si înmânare a premiilor conform Sectiunilor 9 si 10 din prezentul Regulament. Daca si în acest caz vor exista premii care nu vor putea fi acordate, acestea nu se vor mai acorda si vor ramâne în proprietatea Organizatorului.

 

Premiile zilnice pot fi ridicate de la statia MOL aleasa de catre câstigator, pâna cel tarziu la data de 15 septembrie 2009 inclusiv.

 

Pentru a putea beneficia de Premiile zilnice oferite în cadrul acestei campanii promotionale, fiecare dintre câstigatori trebuie:

 

           sa semneze o declaratie prin care Organizatorii sunt absolviti de orice responsabilitate în legatura cu acordarea acestor premii si cu orice pierderi ori daune fizice sau morale ce decurg din derularea acestei Campanii;

 

Daca din motive independente de vointa Organizatorului nu se face identificarea si validarea codurilor unice extrase pentru Premiile zilnice pâna la data anuntata pentru publicarea listei câstigatorilor pe site-ul www.molromania.ro si în statiile MOL, lista va fi publicata în cel mai scurt timp posibil de la momentul identificarii si validarii câstigatorilor.

 

 

11.       PERSOANELE FARA CAPACITATE JURIDICA

 

În cazul în care câstigatorul unuia dintre premiile zilnice este în incapabilitate fizica de a se deplasa, atunci este necesara existenta unei procuri semnata si autentificata la un Notar de catre câstigator, procura ce da dreptul persoanei împuternicite de a primi premiul respectiv, inclusiv de a semna o declaratie prin care exonereaza Organizatorul de orice raspundere care ar putea decurge din acordarea oficiala a premiului, precum si de plata de despagubiri, sau de reclamatii de orice natura în legatura cu acesta.

 

 

12.       ERORI, COMUNICARI PUBLICITARE NECORESPUNZATOARE

 

Organizatorul nu va fi responsabil de pierderea bonurilor câstigatoare, de înstrainarea lor si de prezentarea bonurilor necorespunzatoare, deteriorate sau falsificate si nici nu va fi obligat sa acorde premiile pe baza unor astfel de bonuri care nu întrunesc toate conditiile prevazute în acest Regulament pentru a fi validate. De asemenea, Reclamatiile referitoare la premiul câstigat, ulterioare momentului semnarii procesului verbal de predare-primire nu vor fi în responsabilitatea Organizatorului. Organizatorul este îndreptatit sa ia toate masurile necesare în caz de tentativa de frauda a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea sau costurile acestei campanii promotionale.

 

Organizatorul nu va avea nicio raspundere si nici nu va fi implicat în litigii legate de persoana careia îi apartine Bonul, acordând premiul persoanei care a înscris codul prin SMS/Web si care si-a comunicat datele si se încadreaza în Sectiunea 9 Conditii de validitate, cu conditia ca acesta sa se prezinte în vederea ridicarii premiului conform cu Sectiunea 10.

 

 

13.       ANGAJAMENTE, CONFIDENTIALITATEA DATELOR

 

Organizatorul, în vederea desfasurarii Campaniei, prelucreaza datele personale ale Participantilor la aceasta campanie în conformitate cu Legea 677/2001, în calitate de operator înregistrat la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal în baza notificarii nr. 3194.

 

Datele cu caracter personal colectate în cadrul acestei Campanii nu vor fi dezvaluite catre terti cu exceptia cazurilor în care Organizatorul trebuie sa respecte obligatiile impuse de legislatia în vigoare. Codul numeric personal, precum si Seria BI/CI vor fi colectate doar în cazul câstigatorilor unor premii cu valoare care depaseste 600 RON, conform obligatiei impuse de Codul Fiscal de completare a Declaratiei 205 - Declaratia informativa privind impozitul retinut pe veniturile cu regim de retinere la sursa, pe beneficiari de venit, cuprinsa in Ordinul 2017/2006 publicat în Monitorul Oficial nr. 56 din 20.01.2006.

 

Prin înscrierea în Campanie, participantii declara ca sunt de acord cu regulamentul Campaniei si cu faptul ca datele lor personale sa fie prelucrate si sa intre în baza de date MOL Romania Petroleum Products SRL si sa primeasca materiale informative prin orice mijloace de comunicare (posta, e-mail, SMS). Datele personale colectate de Organizator vor fi folosite pentru campanii viitoare de marketing direct doar daca persoanele vizate si-au dat acordul expres si neechivoc în acest sens.

 

Organizatorul nu conditioneaza participarea la concurs sau primirea premiilor de darea acestui acord. În cazul în care participantii nu sunt de acord cu prelucrarea acestor date, Organizatorul nu va face alte demersuri ulterioare în acest sens.

 

Organizatorul si OPS garanteaza confidentialitatea datelor personale ale tuturor Participantilor. Participantul la Campanie, în calitate de persoana vizata, are, conform Legii 677/2001, urmatoarele drepturi: dreptul la informare (art. 12), dreptul la acces la date (art.13), dreptul la interventie asupra datelor (art. 14), dreptul la opozitie (art. 15), dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale (art. 17) si dreptul de a se adresa justitiei (art. 18).

 

Participantii au dreptul de a obtine de la Organizator, la cerere si în mod gratuit pentru o solicitare pe an, confirmarea faptului ca datele care îi privesc sunt sau nu sunt prelucrate de acesta si au de asemenea, dreptul de a se opune în orice moment, din motive intemeiate si legitime legate de situatia lor particulara, ca datele care îi vizeaza sa faca obiectul unei prelucrari, cu exceptia cazurilor în care exista dispozitii legale contrare. Participantii au dreptul de a solicita, printr-o cerere scrisa adresata Organizatorului, stergerea sau actualizarea datelor personale în conformitate cu prevederile Legii 677/2001. În vederea exercitarii acestor drepturi, Participantul la Campanie va transmite o cerere scrisa, datata si semnata catre MOL Romania Petroleum Products SRL, Cluj Napoca, Calea Dorobantilor 14-16, etaj 1, jud Cluj, România.

 

Scopurile prelucrarii datelor cu caracter personal sunt: înregistrarea participantilor si câstigatorilor campaniei, înmânarea premiilor câstigatorilor, realizarea de rapoarte statistice cu privire la participanti.

 

Organizatorul se obliga ca datele personale sa nu fie difuzate catre terti cu exceptia companiei de marketing direct a acestuia, SC Open Public Service SRL, si a partenerilor contractuali ai acestuia.

 

 

14.       LIMITAREA RASPUNDERII

 

Mesajele/revendicarile receptionate înainte sau dupa perioada mentionata în Regulament în Sectiunea 3 nu se iau în considerare.

 

Ordinea receptionarii codurilor este data de data calendaristica si ora (minute, secunde) receptionarii codurilor, indiferent de data si ora înscrierii codurilor în promotie sau de data care apare pe bonul fiscal.

 

Organizatorul nu îsi asuma raspunderea pentru pierderile sau întârzierile mesajelor SMS, generate de retelele de telefonie mobila (Orange, Vodafone sau Cosmote) sau de oricare alte defectiuni tehnice care nu sunt provocate de catre Organizator.

 

Organizatorul nu îsi asuma raspunderea pentru pierderile, întârzierile sau orice alte probleme la înscrierea în Campanie, cauzate de providerul de Internet sau conexiunea la Internet a persoanei care doreste sa se înscrie în Campanie. De asemenea, Organizatorului nu i se pot imputa întreruperile/disfunctionalitatile neanuntate ale providerului de internet sau blocarea accesului intern datorita aglomerarii retelelor pe perioadele de trafic intens care pot periclita înscrierea codurilor unice în Campanie în perioada de desfasurare a Campaniei.

 

Organizatorul nu îsi asuma raspunderea pentru situatiile în care numarul de telefon de pe care este primit un mesaj SMS nu poate fi identificat. În acest caz, Organizatorul nu va putea raspunde participantului la Campanie.

 

Organizatorul nu îsi asuma raspunderea pentru situatiile în care numarul de telefon de pe care este trimis un mesaj SMS sau care este trecut pe site în momentul în care un participant înscrie un cod unic câstigator nu poate fi apelat timp de 2 zile lucratoare, conform conditiilor prezentului Regulament, în acest caz el pierzând calitatea de a mai putea fi validat drept câstigator.

 

Organizatorul nu îsi asuma raspunderea pentru situatiile în care mai multe persoane revendica acelasi cod unic imprimat pe bonul de casa.

 

Organizatorul nu are nici o obligatie de a întretine corespondenta cu solicitantii unor revendicari necâsigatoare ce apar ulterior acordarii efective a premiilor.

 

Predarea bonurilor câstigatoare de catre participanti continând codul unic valid, câstigator comunicat în mesajul de raspuns unor persoane neautorizate de catre MOL Romania SRL exonereaza Organizatorul de orice raspundere si/sau obligatie fata de participantii respectivi.

 

 

15.       TAXE

 

Organizatorul se obliga sa calculeze, sa retina si sa vireze impozitul datorat pentru veniturile obtinute de catre câstigatori în conformitate cu Legea 571/2003 privind codul fiscal, orice alte obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura, în legatura cu acestea, fiind în sarcina exclusiva a câstigatorului.

 

De la data transferului dreptului de proprietate asupra premiilor, toate cheltuielile legale aferente acestor bunuri revin proprietarului.

 

Participantilor la campanie nu le sunt impuse nici un fel de cheltuieli directe sau indirecte suplimentare, cu exceptia cheltuielilor normale de desfasurare a campaniei (contravaloarea SMS-urilor trimise la numarul 1851, alte cheltuieli cum ar fi tarifele normale stabilite de Posta Româna în cazul solicitarii Regulamentului, cheltuieli legate de accesul la Internet în vederea înscrierii codului unic si completarii datelor personale sau a solicitarii Regulamentului Oficial de Desfasurare al Campaniei), tarifele normale percepute la infoline 021/204.85.26 (numar cu tarif normal) si/sau la linia verde MOL 0800 800 665, apel gratuit valabil numai din reteaua Romtelecom, numar la care participantii pot cere NON STOP informatii cu privire la campanie.

 

 

16.       ANUNTAREA CÂSTIGATORILOR PREMIILOR

 

Numele, prenumele câstigatorilor si premiile câstigate în cadrul Campaniei vor fi publicate conform obligatiilor impuse de Ordonanta de Guvern nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, asa cum a fost ulterior modificata prin Legea nr. 650/2002.

 

Lista câstigatorilor premiilor zilnice ale Campaniei cu numele, prenumele acestora si premiul câstigat va fi publicata dupa fiecare extragere, în termen de 2 saptamâni, pe toata perioada desfasurarii campaniei pe site-ul www.mol.ro si în benzinariile MOL.

 

Lista tuturor câstigatorilor de premii zilnice va fi publicata pe site-ul www.mol.ro si în reteaua de benzinarii Mol, începând cu data de 01 septembrie pâna pe data de 30 septembrie.

 

 

17.       FORTA MAJORA

 

Pentru scopul acestui Regulament, Forta Majora înseamna orice eveniment care nu poate fi controlat, remediat sau previzionat de catre Organizator si a carui aparitie îl pune pe acesta din urma în imposibilitatea de a-si îndeplini obligatiile asumate prin Regulament. În categoria acestor evenimente sunt incluse, fara a se limita la acestea: razboaie, incendii, inundatii, greve si blocade, cutremure, alte catastrofe de orice fel, precum si orice reglementare care poate aparea ulterior intrarii în vigoare a Regulamentului si care poate interzice sau modifica termenii acestuia, etc.

 

Daca o situatie de forta majora, inclusiv imposibilitatea Organizatorului din motive independente de vointa sa, impiedica sau întârzie total sau partial executarea Regulamentului si continuarea campaniei, Organizatorul va fi exonerat de raspunderea privind îndeplinirea obligatiilor sale pentru perioada în care aceasta îndeplinire va fi împiedicata sau întârziata, conform art.1082 si 1083 C.civ. Organizatorul, daca invoca forta majora, este obligat sa comunice participantilor la campanie, în termen de 5 zile de la aparitia cazului de forta majora, existenta acestuia.

 

 

18.       LITIGII

 

În cazul unor litigii aparute între Organizator si participantii la Campanie, acestea vor fi solutionate pe cale amiabila. Daca nu este posibila rezolvarea litigiilor pe cale amiabila, partile implicate în litigiu vor înainta litigiul spre solutionare instantelor competente române de la sediul Organizatorului.

 

 

19.       REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI PROMOTIONALE

 

Regulamentul oficial al campaniei promotionale „Lasa-te sedus de prmiile MOL” va fi publicat pe site-ul www.molromania.ro si pe www.molpromo.ro începând cu data de 15 iunie 2009 si va fi disponibil în mod gratuit NON STOP oricarui solicitant în statiile MOL participante (vezi anexa 1 la prezentul Regulament), la infoline 021/204.85.26 (numar cu tarif normal) si/sau la linia verde MOL 0800 800 665, apel gratuit valabil numai din reteaua Romtelecom, prin e-mail la relatiiclienti@molromania.ro sau printr-o solicitare scrisa facuta la sediul Organizatorului, MOL Romania Petroleum Products SRL, Cluj Napoca, Calea Dorobantilor 14-16, etaj 1, jud Cluj, România.

 

Prezentul regulament se autentifica în 6 (sase) exemplare.

Nu avem elemente multimedia.
(necesita autentificare)
Datele tale vor aparea în comentariu astfel:

Comentariul tău a fost trimis

Comentariul va fi publicat după ce verificăm să corespundă Termenilor şi condiţiilor

Sus Forum Câştigători

Câştigători la promoţia "Lasa-te sedus de premiile MOL!"

Afişează doar câştigătorii care îndeplinesc următoarele condiţii:
Localitate  
     Premiu  
Momentan nu avem câştigători la această promoţie.

Trimite unui prieten (sau mai multora!)



În emailul trimis va fi pus automat şi linkul către această pagină.
Aceste informaţii vor apărea în câmpul From:

Emailul a fost trimis.

Iţi mulţumim că ne-ai recomandat!

Ai întrebări despre această promoţie şi vrei să te ajutăm? Scrie-ne şi îţi vom răspunde în cel mai scurt timp!

Numele promoţiei: Lasa-te sedus de premiile MOL!

* Mesajul tău
* Numele tău

* E-mail

Contact |  Blog |  Termeni şi condiţii |  Politica de confidenţialitate |  Sitemap |  Forum sitemap |  Despre noi
© Netstreet Media