CONTACT BLOG RSS ABONEAZĂ-TE LOGIN

Nutline. Verde la premii!

Promotie concurs cu premii Nutline verde la premii

Premii: 1.032 x suma de 100 euro (cate un premiu pe ora, in fiecare zi de promotie).

Cumpara oricare dintre produsele Nutline participante, cauta pe ambalaj codul unic promotional format din 9 caractere alfanumerice si trimite-l prin SMS la 1874 sau inscrie-te pe www.verdelapremii.ro. Pastreaza ambalajul pentru validare.

Perioada promoţiei: 09 aprilie - 21 mai 2010

Promotie expirata
49 comentarii Vezi
(necesită autentificare)
  Follow InfoPromotii on Facebook Follow InfoPromotii on Twitter
REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI PROMOTIONALE
„Nutline. Verde la premii!”
09 aprilie 2010 - 21 mai 2010



SECTIUNEA 1. ORGANIZATORUL SI REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI

1.1. Organizatorul campaniei promotionale pentru consumatori „Nutline. Verde la premii!” (denumita in continuare "Campania" sau "Promotia") este S.C. Alka Trading Co SRL (denumita in continuare “Organizatorul” sau „Alka”), cu sediul in Bucuresti, Sos. Straulesti, Nr. 76-86, inregistrata la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal in baza notificarii nr. 2935.

1.2. Campania se va derula conform prevederilor prezentului regulament oficial (denumit in continuare "Regulamentul"), fiind obligatoriu pentru toti Participantii. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica Regulamentul pe parcursul desfasurarii Campaniei. Astfel de modificari vor fi facute publice cu cel putin 24 de ore inaintea intrarii in vigoare.


SECTIUNEA 2. TEMEIUL LEGAL

2.1. Prezenta Campanie se desfasoara in conformitate cu prevederile Ordonantei Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, asa cum a fost ulterior modificata.


SECTIUNEA 3. ARIA DE DESFASURARE A CAMPANIEI

3.1. Campania este organizata si se desfasoara pe intreg teritoriul Romaniei in conformitate cu prevederile prezentului Regulament.


SECTIUNEA 4. PERIOADA DE DESFASURARE A CAMPANIEI

4.1. Campania va incepe in data de 09 aprilie 2010 ora 00:00:00 si se va incheia la data de 21 mai 2010 ora 23:59:59.

4.2. Inregistrarea in Campanie prin trimiterea unui cod unic valid in conformitate cu Sectiunea 8 de mai jos si se poate face exclusiv in perioada cuprinsa intre 09 aprilie 2010 ora 00:00:00 si 21 mai 2010 ora 23:59:59. Orice cod unic trimis inainte de data 09 aprilie 2010 ora 00:00:00 sau dupa data de 21 mai 2010 ora 23:59:59 nu va fi luat in considerare.


SECTIUNEA 5. DREPTUL DE PARTICIPARE

5.1. Nu sunt eligibili a participa la Campanie angajatii Alka Trading Co SRL, ALKA Co SRL, Alka Pro SRL, angajatii agentiilor si ai companiilor implicate in desfasurarea acestei promotii, ai companiilor distribuitoare ale Alka Trading Co SRL si nici membrii familiilor tuturor acestora (copii, parinti, frati/surori, sot/sotie).

5.2. La Campanie pot participa toate persoanele cu domiciliul/resedinta in Romania (denumite in continuare „Participanti”) cu varsta de minim 14 ani impliniti la data inceperii campaniei care trimit cel putin un cod unic tiparit pe partea exterioara a ambalajului produselor participante respectand prezentul Regulament. Codul poate fi trimis fie (i) prin serviciul de SMS al retelelor de telefonie mobila Orange, Vodafone sau Cosmote la numarul scurt 1874, (SMS cu tarif normal in retelele mentionate), fie (ii) completand un formular de participare pe web-site-ului www.verdelapremii.ro.

5.3. Participarea la aceasta Campanie implica cunoasterea si acceptarea integrala, expresa si neechivoca a prezentului Regulament.


SECTIUNEA 6. PRODUSELE PARTICIPANTE
6.1. La aceasta Campanie participa urmatoarele produse ce contin pe ambalaj codul unic promotional, comercializate pe teritoriul Romaniei:
- Nutline miez seminte de floarea soarelui 50g
- Nutline miez seminte de floarea soarelui 100g
- Nutline seminte de floarea soarelui Big 75g
- Nutline seminte de floarea soarelui Big 150g
- Nutline seminte de floarea soarelui 100g
- Nutline seminte de floarea soarelui usor sarate 100g
- Nutline seminte de floarea soarelui 200g
- Nutline seminte de dovleac 50g
- Nutline seminte de dovleac 100g
- Nutline seminte de dovleac 200g
- Nutline Traditional seminte de floarea soarelui fara sare 60g
- Nutline Traditional seminte de floarea soarelui cu sare 60g


6.2. Ambalajele promotionale ale produselor participante la Campanie sunt ambalaje standard, care, in plus fata de informatia obisnuita, vor contine un cod unic format din 9 caractere alfanumerice de tipul cod AA111AAAA (litera litera cifra cifra cifra litera litera litera litera), tiparit pe exteriorul ambalajului promotional.


SECTIUNEA 7. PREMIILE ACORDATE

7.1. In cadrul acestei Campanii Organizatorul ofera urmatoarele premii:
- 1032 de premii fiecare constand in 100 de euro.
Premiile vor fi expediate castigatorilor in RON, la cursul stabilit: 1 euro = 4,15 RON.

Valoarea totala a premiilor zilnice este de 428.280 RON.


SECTIUNEA 8. MECANISMUL DE DESFASURARE A CAMPANIEI

8.1. Pentru a intra in Campanie, Participantii trebuie sa achizitioneze cel putin un produs participant mentionat la Sectiunea 6 si sa se inscrie in Campanie intre 09 aprilie 2010 ora 00:00:00 si 21 mai 2010 ora 23:59:59 trimitand codul unic tiparit pe partea exterioara a ambalajului promotional al produselor participante:
a) mesaj SMS la numarul 1874 - mesajul SMS este taxat la tariful normal al retelei de telefonie mobila folosita (Vodafone, Cosmote sau Orange), sau

b) accesarea web-site-ului www.verdelapremii.ro si completarea unui formular de inscriere, mentionand:
(*) numarul de telefon mobil – numar valid care ii apartine sau la care are acces
(*) adresa de e-mail valida care ii apartine sau la care are acces
(*) codul de pe ambalajul participant la promotie
8.2. In cazul trimiterii codului prin SMS sau prin accesarea web-site-ului, Participantul va pastra ambalajul promotional original pentru validare in cazul in care Participantul va fi declarat castigator si il va trimite catre Organizator prin predarea acestuia catre curier o data cu semnarea procesului verbal de primire a premiului.

8.3. Pentru ca un mesaj SMS/o inscriere pe www.verdelapremii.ro sa fie considerata valid(a), ace(a)sta trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii:

8.3.1. sa contina un cod unic sub forma AA111AAAA (litera litera cifra cifra cifra litera litera litera litera);

8.3.2. codul unic sa fie primit de Organizator in perioada 09 aprilie 2010 ora 00:00:00 si 21 mai 2010 ora 23:59:59;

8.3.3. sa-l trimita respectand prezentul Regulament

8.4. Mesajele primite de cei care se inscriu in promotie fac parte din urmatoarele categorii:

8.4.1 pentru fiecare cod unic trimis prin SMS, in conditiile prezentului Regulament, Participantul va primi un mesaj de raspuns prin SMS care va avea, dupa caz, unul dintre continuturile de mai jos:

a) in cazul in care codul unic este primit inainte de data si ora inceperii Campaniei:
„Nutline. Verde la premii!” incepe din 09.04.2010. Trimite codul dupa aceasta data. Pentru mai multe detalii intra pe www.verdelapremii.ro”

b) in cazul in care codul unic este primit dupa data si ora finalizarii Campaniei:
„Cod neinregistrat. Promotia „Nutline. Verde la premii!” s-a incheiat la 21.05.2010, ora 23:59:59. Pentru mai multe detalii intra pe www.verdelapremii.ro.”

c) in cazul in care codul primit in perioada Campaniei nu este corect:
„Cod incorect! Detalii pe www.verdelapremii.ro sau la 021.207.00.74 (apel cu tarif normal).”

d) mesaj castigator premiu:
“Felicitari! Ai castigat 100 euro cu codul AA111AAAA! Suna la 021.207.00.74 pentru a afla cum intri in posesia premiului si pastreaza ambalajul pentru validare.”

e) mesaj pentru fiecare cod unic inscris in Campanie:
„Felicitari! Te-ai inscris la promotia „Nutline. Verde la premii!”. Pastreaza ambalajul pentru validare! Detalii pe www.verdelapremii.ro sau la 021.207.00.74.”

f) cazul in care un cod unic corect a mai fost inscris in Campanie:
„Cod deja inscris in promotie! Trimite alt cod de pe ambalajele Nutline participante. Detalii pe www.verdelapremii.ro sau la 021.207.00.74”

g) daca pe toata perioada Campaniei, un Participant trimite un total de 50 (cincizeci) de coduri incorecte indiferent de metoda de inscriere precizata in prezentul Regulament (SMS sau web), accesul Participantului va fi automat restrictionat pe toata perioada Campaniei, astfel toate intrarile sale in promotie dupa cel de-al 50-lea cod incorect vor fi respinse. In acest caz, catre numarul participant se va trimite automat un mesaj (SMS sau Email) de tipul:
„Acest numar de telefon a incalcat regulamentul promotiei „Nutline. Verde la premii!”Pentru detalii suna la 021.207.00.74 sau intra pe www.verdelapremii.ro”

h) daca in decursul unei ore un Participant trimite un total de 20 (douazeci) de coduri valide indiferent de metoda de inscriere precizata in prezentul Regulament (SMS sau web), accesul Participantului va fi automat restrictionat pe toata ziua respectiva, astfel toate intrarile sale in promotie dupa cel de-al 20-lea cod vor fi respinse. In acest caz, catre numarul participant se va trimite automat un mesaj (SMS sau Email) de tipul:
„Acest numar de telefon a incalcat regulamentul promotiei „Nutline. Verde la premii!”Pentru detalii suna la 021.207.00.74 sau intra pe www.verdelapremii.ro”


8.4.2. pentru fiecare cod unic inscris pe www.verdelapremii.ro in perioada Campaniei in conditiile prezentului Regulament, Participantul va primi un mesaj de raspuns afisat pe formularul de inscriere care va avea un mesaj de acest tip:

a) in cazul in care codul primit in perioada Campaniei nu este corect, se va afisa pe ecran si se va trimite pe adresa de e-mail urmatorul mesaj:
„Cod incorect! Trimite codul unic tiparit pe ambalajul Nutline, fara semne de punctuatie sau alte caractere si pastreaza ambalajul! Detalii suplimentare la Infoline 021.207.00.74 (apel cu tarif normal, de luni pana vineri, intre orele 9h00-18h00, cu exceptia sarbatorilor legale). Succes!”

b) mesaj castigator premiu, se va afisa pe ecran si se va trimite pe adresa de e-mail urmatorul mesaj:
„Felicitari!
Ai castigat 100 de euro cu codul AA111AAAA! Suna la Infoline 021.207.00.74 (apel cu tarif normal, de luni pana vineri, intre orele 9h00-18h00, cu exceptia sarbatorilor legale) in maxim 7 zile pentru a afla cum intri in posesia premiului.
Pastreaza ambalajul pentru validare.”

c) mesaj de inscriere in Campanie, se va afisa pe ecran si se va trimite pe adresa de e-mail urmatorul mesaj:
„Felicitari!
Te-ai inscris la promotia „Nutline. Verde la premii!” cu codul AA111AAAA. Pastreaza ambalajul! Detalii la Infoline 021.207.00.74 (apel cu tarif normal, de luni pana vineri, intre orele 9h00-18h00, cu exceptia sarbatorilor legale).
Succes!”

d) cazul in care un cod unic corect a mai fost inscris in Campanie, se va afisa pe ecran si se va trimite pe adresa de e-mail urmatorul mesaj:
„Cod deja inscris in promotie! Trimite alt cod unic tiparit pe ambalajele Nutline participante la promotie! Pastreaza ambalajul! Detalii suplimentare la Infoline 021.207.00.74 (apel cu tarif normal, de luni pana vineri, intre orele 9h00-18h00, cu exceptia sarbatorilor legale).
Succes!”

e) daca pe toata perioada Campaniei un total de 50 (cinci zeci) coduri incorecte sunt inscrise pe website de pe aceeasi adresa de IP, Organizatorul isi rezerva dreptul sa investigheze daca este vorba despre o frauda (de exemplu, dar fara a se limita la numarul mare de coduri incorecte inscrise in Campanie de pe respectivul IP si/sau intervalul de timp scurt in care codurile respective au fost trimise). In cazul sesizarii unui caz de frauda, Organizatorul isi rezerva dreptul sa restrictioneze accesul in promotie al unuia sau a mai multor conturi/inscrieri pe website de pe acea adresa de IP. In acest caz, se va afisa pe ecran si se va trimite pe adresa de e-mail urmatorul mesaj:
„Adresa de IP XXXXXXX a incalcat Regulamentul campaniei Nutline "Verde la premii!". Pentru detalii suna la Infoline 021.207.00.74 (apel cu tarif normal, de luni pana vineri, intre orele 9h00-18h00, cu exceptia sarbatorilor legale).”

f) daca in decursul unei ore un Participant trimite un total de 20 (douazeci) de coduri valide indiferent de metoda de inscriere precizata in prezentul Regulament (SMS sau web), accesul Participantului va fi automat restrictionat pe toata ziua respectiva, astfel toate intrarile sale in promotie dupa cel de-al 20-lea cod vor fi respinse. In acest caz, catre numarul participant se va trimite automat un mesaj (SMS sau Email) de tipul:
„Acest numar de telefon a incalcat regulamentul promotiei „Nutline. Verde la premii!”Pentru detalii suna la 021.207.00.74 sau intra pe www.verdelapremii.ro”


8.4.3 Organizatorul nu este raspunzator pentru SMS-urile sau e-mailurile care nu ajung la destinatie din cauza problemelor de ordin tehnic, fara a se limita doar la acestea.

8.4.4 Informatii suplimentare pot fi obtinute sunand la Infoline 021.207.00.74 (numar cu tarif normal) intre orele 9:00 a.m. - 18:00 p.m., de luni pana vineri, cu exceptia sarbatorilor legale.


SECTIUNEA 9. ACORDAREA PREMIILOR

9.1. Inainte de inceperea promotiei va avea loc o extragere pentru desemnarea momentelor norocoase pentru castigarea unui premiu constand in 100 euro. In cadrul extragerii acestea se vor alege aleator. Tragerea la sorti va fi autentificata de catre un notar, insa orele castigatoare nu vor fi facute publice. Toate orele si numerele de ordine se vor extrage la inceputul promotiei, in formatul [zi/ora/minut + nr. de ordine] pentru o zi determinata. Numerele de ordine vor fi cuprinse intre 1 si 5. Va fi desemnat câstigator, participantul care trimite un mesaj de inscriere valid prin SMS sau care se inscrie pe pagina web www.verdelapremii.ro ce primeste numarul de ordine câstigator, numar de ordine calculat incepand cu ora extrasa pentru ziua respectiva. Orele castigatoare se vor extrage din intervalul 09.04-21.05.2010, cate 24 de momente norocoase pentru fiecare zi de promotie, un moment norocos pe ora. (Exemplu: Pentru ziua Z primul premiu instant se va acorda pentru al treilea mesaj de inscriere valid primit dupa ora hh:mm:ss).

9.2. In fiecare ora, incepand de la ora 00.00.00 si pana la ora 23.59.59, va fi cate un moment norocos. Astfel, zilnic vor exista 24 de momente norocoase in urma carora se vor acorda premiile de 100 de euro.

9.3. In cazul in care intr-o ora nu vor fi primite mesaje participante la promotie premiile aferente acelor ore vor fi atribuite primelor mesaje sosite in intervalul orar imediat urmator.

9.4. Pentru premii sunt luate in considerare intrarile valide indiferent de modalitatea de inscriere folosita de participant.

9.5 Daca un Participant desemnat castigator in urma introducerii codului in momentul norocos nu indeplineste conditiile de validare conform Sectiunii 10 din prezentul Regulament, Organizatorul isi rezerva dreptul de a anula acel premiu.

9.6 Castigatorii premiilor oferite in cadrul acestei Campanii nu pot ceda premiul unei alte persoane.

9.7 Imediat dupa inmanrea premiului, Organizatorul este eliberat fata de Castigator de orice obligatie nascuta in temeiul prezentului Regulament.


SECTIUNEA 10. CONDITII DE VALIDARE

10.1. Pentru ca un Participant sa fie validat castigator, trebuie sa indeplineasca concomitent urmatoarele conditii:

10.1.1. Sa indeplineasca conditiile prevazute in Sectiunea 5 a prezentului Regulament;

10.1.2. Sa trimita prin SMS la 1874 sau sa completeze in formularul de inscriere de pe www.verdelapremii.ro codul unic tiparit pe partea exterioara a ambalajului promotional in perioada 09 aprilie 2010 ora 00:00:00 si 21 mai 2010 ora 23:59:59;

10.1.3. Codul unic tiparit pe partea exterioara a ambalajului promotional castigator sa fie identic cu cel primit de Organizator prin SMS/inscris pe www.verdelapremii.ro.

10.1.4. Codul unic tiparit pe partea exterioara a ambalajului promotional sa fie intreg si lizibil;

10.1.5. Codul unic sa fi fost trimis fara semne de punctuatie sau alte caractere, intocmai cum este mentionat pe partea exterioara a ambalajului promotional;

10.1.6. Ambalajul promotional sa fie intreg (sa permita citirea cu usurinta a codului unic castigator) si original (nu se accepta fotocopii, facsimile sau orice alte reproduceri ale ambalajului).

10.2. In sensul prezentului Regulament, Participantul care intruneste toate conditiile de mai sus este validat castigator, indiferent daca este sau nu titularul numarului de telefon mobil folosit pentru trimiterea SMS-ului de inscriere in Campanie sau a adresei de e-mail folosita pentru completarea formularului de inscriere de pe web-site-ul Campaniei www.verdelapremii.ro, sub rezerva indeplinirii cerintelor de la sectiunea 11 de mai jos. In cadrul validarii, in cazul in care inscrierea in promotie s-a facut prin introducerea codului pe www.verdelapremii.ro, Organizatorul isi rezerva dreptul de a verifica validitatea numarului de telefon care insoteste codul castigator la inscrierea in promotie (de exemplu, dar fara a se limita la, Organizatorul va solicita Castigatorului sa retrimita codul castigator prin SMS folosind numarul de mobil inscris pe site-ul Campaniei).

10.3. Codurile unice valide castigatoare sunt anulate in urmatoarele cazuri:

10.3.1. Participantul caruia i s-a alocat un Premiu nu contacteaza Organizatorul in conditiile prezentului Regulament, respectiv nu indeplineste prevederile Sectiunii 11 de mai jos;

10.3.2. Constatarea oricaror neconcordante intre codul extras drept castigator si cel comunicat, dupa caz, telefonic (SMS) sau pe site-ul www.verdelapremii.ro, duce la invalidare si pierderea dreptului de atribuire a premiului respectiv;

10.3.3. Participantul in cauza nu poate face dovada detinerii ambalajului promotional in original ce contine un cod unic extras drept castigator.

10.4. Organizatorul nu va acorda nici o despagubire in bani sau alte beneficii Participantilor carora li s-a alocat un premiu si nu respecta sau nu intrunesc intocmai cerintele Regulamentului.


SECTIUNEA 11. PROCEDURA DE VALIDARE SI INMANARE A PREMIILOR

11.1. Dupa primirea mesajului text SMS din partea Organizatorului prin care este informat ca a castigat un Premiu, Participantul va trebui sa contacteze Organizatorul, in termen de maxim 7 (sapte) zile lucratoare, la numarul de telefon 021.207.00.74 intre orele 9:00 a.m. - 18:00 p.m., de luni pana vineri, cu exceptia sarbatorilor legale. In cadrul apelului telefonic potentialul castigator trebuie sa ii indice operatorului de la infoline urmatoarele:
- nume si prenume
- adresa din buletin
- serie si numar CI (sectia de politie si data la care a fost eliberat) si CNP
- adresa la care doreste sa ii fie livrat premiul
In cazul in care un castigator refuza premiul oferit in cadrul acestei campanii, va semna o declaratie pe propria raspundere prin care va declara ca renunta la premiul oferit si la orice alte drepturi legate de acest premiu. Daca aceasta declaratie nu se poate semna la sediul Organizatorul sau in prezenta unui reprezentant al Organizatorului, atunci declaratia se va trimite Organizatorului prin scrisoare recomandata sau curier. Daca potentialul castigator nu indeplineste conditiile de validare din prezentul Regulament, premiul va ramane in posesia Organizatorului, care isi rezerva dreptul de a nu mai acorda acest premiu in cadrul prezentei campanii promotionale.

Castigatorul va fi validat doar daca respecta toate prevederile prezentului Regulament.

11.2. Organizatorul va trimite premiile constand in 100 de euro (415 RON luand in considerare cursul euro stabilit la 1 euro= 4.15 ron) prin intermediul fimei de curierat rapid SC TCE TRANSEXPRESS SRL in termen de 7 (sapte) zile de la contactarea potentialului castigator si preluarea datelor necesare expedierii premiului. Potentialul castigator va trebui sa predea curierului amabalajul cu codul castigator, sa semneze procesul verbal de predare-primire a premiului si a ambalajului cu codul castigator.

11.3. Imediat dupa livrarea premiului, Organizatorul este eliberat fata de Castigator de orice obligatie nascuta in temeiul prezentului Regulament

11.4. Lista castigatorilor validati (nume, prenume, premiul castigat) va fi publicata pe site-ul Campaniei www.verdelapremii.ro si pe site-ul www.infopromotii.ro in cel mult 30 de zile lucratoare de la incheierea campaniei promotionale.


SECTIUNEA 12. PERSOANELE AFLATE IN IMPOSIBILITATE FIZICA

12.1. In cazul in care castigatorul unuia dintre Premiile acordate in aceasta Campanie se afla in imposibilitate fizica de a prelua premiul, predarea acestuia se poate face catre o persoana imputernicita de catre castigator in baza unei procuri autentificate de catre un Notar Public. Aceasta procura autentificata va imputernici reprezentantul castigatorului sa semneze inclusiv declaratia prin care Organizatorul este exonerat de orice raspundere care ar putea decurge din acordarea oficiala a premiului catre persoana imputernicita in acest sens, precum si de plata oricaror despagubiri sau solutionarea oricaror reclamatii legate de acesta.


SECTIUNEA 13. ERORI, COMUNICARI PUBLICITARE NECORESPUNZATOARE

13.1 Organizatorul nu va fi responsabil de pierderea ambalajelor castigatoare, de instrainarea lor si/sau de prezentarea ambalajelor necorespunzatoare, deteriorate sau falsificate si nici nu va fi obligat sa acorde premiile pe baza unor astfel de ambalaje care nu intrunesc toate conditiile prevazute in acest Regulament. De asemenea, Organizatorul nu va fi raspunzator de modul in care societatile de distributie si magazinele ce comercializeaza produsele Nutline participante la Campanie manipuleaza, organizeaza, distribuie si/sau vand produsele Nutline participante la Campanie si nici de eventualele deteriorari ale ambalajelor care ar putea rezulta din aceste activitati.


SECTIUNEA 14. CONFIDENTIALITATEA DATELOR

14.1. Organizatorul se obliga sa furnizeze informatiile de natura secretului profesional doar cu respectarea prevederilor Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr. 99/2006 privind institutiile de credit si adecvarea capitalului si sa prelucreze datele cu caracter personal ale Participantilor la prezenta Campanie Promotionala, în scopul prezentei Campanii Promotionale si în conformitate cu prevederile Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, completata si modificata.

14.2. Participantii la Campanie, in calitate de persoane vizate, au, conform Legii 677/2001, urmatoarele drepturi:
a) dreptul la informare (art.12) – potrivit caruia persoana vizata are dreptul de a obtine informatii cu privire la identitatea operatorului, a scopului in care se face prelucrarea datelor, precum si orice alte informatii suplimentare impuse de lege

b) dreptul de acces la date (art.13) – potrivit caruia persoana vizata are dreptul de a obtine de la Organizator, la cerere si in mod gratuit pentru o solicitare pe an, confirmarea faptului ca datele care ii privesc sunt sau nu sunt prelucrate de catre Organizator

c) dreptul de interventie asupra datelor (art.14) - potrivit caruia persoana vizata are dreptul de a obtine de la Organizator, la cerere si in mod gratuit: a) dupa caz, rectificarea, actualizarea, blocarea sau stergerea datelor a caror prelucrare nu este conform legii, in special a datelor incomplete sau inexacte; b) dupa caz, transformarea in date anonime a datelor a caror prelucrare nu este conforma legii; c) realizarea notificarii catre terte persoane carora le-au fost dezvaluite datele, a oricarei operatiuni efectuate conform lit. a) si lit. b), daca o asemenea notificare nu se dovedeste imposibila sau nu presupune un efort disproportionat fata de interesul legitim care ar putea fi lezat

d) dreptul de opozitie (art. 15) – potrivit caruia persoana vizata are dreptul de a se opune în orice moment, în mod gratuit si fara nici o justificare, ca datele care o vizeaza sa fie prelucrate în scop de marketing direct, în numele operatorului sau al unui tert, sau sa fie dezvaluite unor terti într-un asemenea scop, cu exceptia cazurilor in care exista dispozitii legale contrare

e) dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale (art.17) – potrivit caruia persoana vizata are dreptul de a cere si de a obtine: a) retragerea sau anularea oricarei decizii care produce efecte juridice in privinta sa, adoptata exclusiv pe baza unei prelucrari de date cu caracter personal, efectuata prin mijloace automate, destinata sa evalueze unele aspecte ale personalitatii sale, precum si competenta profesionala, credibilitatea, comportamentul sau alte asemenea aspecte b) reevaluarea oricarei alte decizii luate in privinta sa, care o afecteaza in mod semnificativ, daca decizia a fost adoptata exclusiv pe baza unei prelucrari de date care intruneste conditiile prevazute la lit a)

f) dreptul de a se adresa justitiei (art.18) – potrivit caruia persoana vizata se poate adresa justitiei pentru apararea oricaror drepturi garantate de Legea 677/2001, fara a se aduce atingere posibilitatii de a se adresa cu plangere autoritatii de supraveghere.
14.3. La cererea oricarui client Organizatorul va asigura acestora exercitarea oricaruia dintre drepturile prevazute mai sus. Pentru exercitarea acestor drepturi, participantii la campanie vor trimite Organizatorului pe adresa Alka Trading Co, Sos. Straulesti, Nr 76-86, Sector 1, Bucuresti, in atentia „Departamentului Marketing”, o cerere intocmita in forma scrisa, datata si semnata.

14.4. Datele cu caracter personal colectate in cadrul acestei Campanii nu vor fi dezvaluite catre terti cu exceptia cazurilor in care Organizatorul trebuie sa respecte obligatiile impuse de legislatia in vigoare. Codul numeric personal, precum si Seria BI/CI vor fi colectate doar in cazul castigatorilor premiilor din cadrul campaniei promotionale. Numele si prenumele castigatorilor si premiile castigate in cadrul Campaniei vor fi publicate conform obligatiilor impuse de Ordonanta de Guvern nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, republicata in Monitorul Oficial nr. 603 din 31.08.2007.

14.5. Organizatorul le poate solicita Participantilor acordul pentru a utiliza in mod gratuit, in diverse materiale tiparite, audio si video, numele, prenumele lor si orasul de resedinta. Participantii nu vor fi obligati sa isi exprime acest acord, acest lucru ramanand la libera lor alegere. In cazul in care participantii vor dori sa isi exprime acordul in acest sens, acest lucru va fi consemnat printr-o declaratie scrisa semnata de acestia. Organizatorul se obliga ca orice dezvaluire de date personale (prin TV, radio, presa, internet sau alte materiale) catre public sa se limiteze numai la Castigatorii premiilor Campaniei si va include numai numele, prenumele, localiatea de domiciliu fotocopia si vocea acestora continute in inregistrari fotogrefice, video, audio sau de alta natura, realizate in scopuri publicitare in legatura cu Campania.


SECTIUNEA 15. LIMITAREA RASPUNDERII

15.1. Organizatorul Campaniei nu isi asuma raspunderea, incluzand dar fara a se limita la, pentru:

15.1.1. Codurile primite prin SMS la 1874 /inscrise pe website inainte de data de 09 aprilie 2010 ora 00:00:00;

15.1.2. Codurile primite prin SMS la 1874/ inscrise pe website dupa data de 21 mai 2010 ora 23:59:59;

15.1.3. Pierderile/intarzierile sau intreruperile neanuntate ale serviciului de mesaje SMS, generate de retelele de telefonie mobila (Vodafone, Orange, Cosmote) sau de oricare alte defectiuni sau probleme tehnice independente de vointa Organizatorului;

15.1.4. Pierderile sau intarzierile inscrierilor pe website, generate de defectiuni tehnice independente de vointa Organizatorului;

15.1.5. Situatiile in care numarul de telefon de pe care este primit un mesaj SMS nu poate fi identificat si ca atare Organizatorul nu va putea contacta Participantului la Campanie;

15.1.6. Situatiile in care numarul de telefon de pe care este trimis un mesaj SMS sau care a fost inscris pe website cu un cod unic extras drept castigator nu poate fi apelat in timpul precizat, conform conditiilor din prezentul Regulament, din orice motive independente de vointa Organizatorului;

15.1.7. Situatiile in care mai multe persoane revendica acelasi cod unic tiparit pe partea exterioara a ambalajului promotional; in acest caz va fi validat castigator acel participant care face dovada ambalajului in original continand codul extras castigator si poate face dovada ca datele personale cu care s-a inscris in promotie ii apartin;

15.1.8. Eventualele dispute legate de drepturile asupra numerelor de telefon de pe care s-au trimis SMS-urile la numarul scurt 1874;

15.1.9. Formularele de inscriere incomplete, inexacte sau incorecte;

15.1.10. Pierderile, intarzierile sau orice alte probleme la inscrierea in Campanie, cauzate de providerul de Internet sau conexiunea la Internet a persoanei/consumatorului care doreste sa se inscrie in Campanie;

15.1.11. Intreruperile/disfunctionalitatile neanuntate ale providerului de internet sau blocarea accesului intern datorita aglomerarii retelelor pe perioadele de trafic intens;

15.1.12. Situatiile in care consumatorii achizitioneaza in perioada campaniei promotionale produse Nutline neparticipante la promotie.

15.2. Ordinea receptionarii mesajelor SMS/inscrierilor pe website este reprezentata de data calendaristica si ora (minute, secunde) receptionarii acestora, indiferent de data si ora trimiterii mesajelor/inscrierilor. Codurile unice tiparite pe partea exterioara a ambalajelor promotionale sunt inactive pentru participarea la Campanie inainte de data de 09 aprilie 2010 ora 00:00:00 si dupa data de 21 mai 2010 ora 23:59:59. Dovada de expediere a SMS-urilor de participare nu reprezinta si dovada primirii acestora.

15.3. Organizatorul are dreptul de a invalida SMS-urile de participare/formularele de participare care contin informatii false ori vadit eronate (de exemplu, cod gresit) si care nu indeplinesc conditiile de validare de la Sectiunea 8.4.

15.4. Participantii vor suporta costurile pentru fiecare SMS trimis in perioada de desfasurare a Campaniei la numarul 1874 (tarif stabilit de retelele de telefonie mobila din care este trimis SMS-ul). De asemenea, Participantii vor suporta costurile de folosire a Internetului in cazul in care vor inscrie codul pe website-ul Promotiei.


SECTIUNEA 16. TAXE

16.1 Organizatorul se obliga sa calculeze si sa vireze impozitul datorat pentru premiile obtinute de catre castigatori in conformitate cu Legea 571/2003 privind Codul Fiscal, Titlul III Impozitul pe venit. Orice alte obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura, in legatura cu acestea, sunt in sarcina exclusiva a castigatorului. De la data semnarii confirmarii de primire a premiilor si/sau a confirmarii de plata a premiului in contul indicat de fiecare castigator, toate cheltuielile legale aferente acestor premii revin castigatorului.

16.2 Participantilor la Campanie nu le sunt impuse nici un fel de cheltuieli directe sau indirecte suplimentare, cu exceptia cheltuielilor normale de desfasurare a Campaniei (contravaloarea SMS-urilor trimise la numarul 1874, contravaloarea accesului la Internet pentru completarea formularului de inscriere, alte cheltuieli cum ar fi tarifele normale stabilite de Posta Romana in cazul solicitarii scrise a Regulamentului la adresa Sos. Straulesti, Nr 76-86, sector 1, Bucuresti, Romania sau cheltuieli legate de accesul la Internet in vederea inscrierii in campanie sau solicitarii Regulamentului de desfasurare a Campaniei, contravaloarea apelului la serviciul Infoline, apel cu tarif normal).


SECTIUNEA 17. ANUNTAREA CASTIGATORILOR PREMIILOR

17.1. Numele si prenumele castigatorilor validati, precum si premiile castigate in cadrul campaniei vor fi publicate conform obligatiilor impuse de Ordonanta de Guvern nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor pe piata, asa cum a fost ulterior modificata prin Legea nr. 650/2002. Lista tuturor castigatorilor cuprinzand numele, prenumele si premiile castigate va fi publicata pe site-urile www.verdelapremii.ro, www.infopromotii.ro in cel mult 30 de zile lucratoare de la incheierea campaniei promotionale.


SECTIUNEA 18. FORTA MAJORA

18.1 Pentru scopul acestui Regulament, forta majora inseamna orice eveniment care nu poate fi controlat, remediat sau prevazut de catre Organizator, inclusiv imposibilitatea Organizatorului din motive independente de vointa sa si a carui aparitie pune pe acesta din urma in imposibilitatea de a-si indeplini obligatiile asumate prin Regulament.

18.2 Daca o situatie de forta majora impiedica sau intarzie total sau partial executarea Regulamentului si continuarea Campaniei, Organizatorul va fi exonerat de raspunderea privind indeplinirea obligatiilor sale pentru perioada in care aceasta indeplinire va fi impiedicata sau intarziata, conform art.1082 si 1083 C.civ. Organizatorul, daca invoca forta majora, este obligat sa comunice Participantilor la Campanie existenta acesteia in termen de 5 zile lucratoare de la aparitia cazului de forta majora.


SECTIUNEA 19. LITIGII SI FRAUDE

19.1 In cazul unor litigii aparute intre Organizator si Participantii la Campanie, acestea vor fi solutionate pe cale amiabila. Daca nu este posibila rezolvarea litigiilor pe cale amiabila, partile implicate in litigiu vor inainta litigiul spre solutionare instantelor judecatoresti romane competente.

19.2 Eventualele reclamatii legate de derularea Campaniei se vor putea trimite pe urmatoarea adresa: S.C. Alka Trading Co S.R.L., cu sediul in Sos. Straulesti, nr. 76-86, sector 1, Bucuresti Romania, in atentia „Dep. Marketing”, in termen de maxim 2 (doua) saptamani de la data publicarii listei tuturor castigatorilor. Dupa aceasta data Organizatorul nu va mai lua in consideratie nici o contestatie.

19.3 Organizatorul nu isi asuma nici o raspundere si nu va fi parte in disputele referitoare la drepturile de proprietate asupra ambalajelor promotionale continand codul unic valid si declarat castigator. Toate litigiile referitoare la dreptul de proprietate asupra ambalajelor promotionale nu vor influenta principiul conform caruia Organizatorul Campaniei va acorda premiul Participantului care (i) a trimis codul unic declarat castigator prin oricare din mijloacele mentionate la sectiunea 8.1., (ii) a primit mesajul de confirmare in cazul participarii prin SMS sau e-mail conform articolului 8.4.1. sau 8.4.2., si (iii) detine ambalajul promotional original inscriptionat cu codul declarat castigator, in conformitate cu prevederile prezentului Regulament. Organizatorul nu are nici o obligatie de a intretine corespondenta cu solicitantii unor revendicari necastigatoare ce apar ulterior acordarii efective a premiilor.

19.4 Organizatorul este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de tentativa de frauda a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea sau costurile acestei Campanii.

19.5 In cazul in care sunt identificate persoane care au influentat sau care au facilitat castigarea de premii, Organizatorul are dreptul de a cere urmarirea in instanta a respectivelor persoane, pe baza dovezilor existente.


SECTIUNEA 20. REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI

20.1 Prin participarea la aceasta Campanie, Participantii sunt de acord sa respecte si sa se conformeze tuturor prevederilor, termenilor si conditiilor prezentului Regulament.

20.2 Regulamentul Campaniei „Nutline. Verde la premii!” va fi disponibil in mod gratuit oricarui solicitant la Info Line 021.207.00.74 de luni pana vineri intre orele 9h00 - 18h00 (cu exceptia sarbatorilor legale), pe site-ul Campaniei, www.verdelapremii.ro, si pe site-ul www.infopromotii.ro

20.3. Prezentul Regulament a fost redactat cu respectarea prevederilor Ordonantei de Guvern nr.99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, asa cum a fost ulterior modificata prin Legea nr. 650/2002 si a fost semnat si autentificat in prezenta unui Notar Public in 5 exemplare originale.
Nu avem elemente multimedia.
selina (timisoara) in 10 aprilie 2010, 16:19
Promotie super, aici se vad adevaratii concurenti, nu cei care au posibilitatea sa trimita de pe mai multe telefoane (adica acelasi cod trimis de sute de ori.)
Anca (Suceava) in 13 aprilie 2010, 14:43
Produsele sunt gustoase, ne plac foarte mult, asa incat participa toti membrii familiei mele! Va rog mult sa-mi spuneti daca exista vreo alta restrictie la participarea de pe un nr. de telefon sau de pe un calculator inafara celor 2 puncte ale art. 8.4.1: g) daca pe toata perioada Campaniei, un Participant trimite un total de 50 (cincizeci) de coduri incorecte indiferent de metoda de inscriere precizata in prezentul Regulament (SMS sau web), accesul Participantului va fi automat restrictionat pe toata perioada Campaniei, astfel toate intrarile sale in promotie dupa cel de-al 50-lea cod incorect vor fi respinse. In acest caz, catre numarul participant se va trimite automat un mesaj (SMS sau Email) de tipul: "Acest numar de telefon a incalcat regulamentul promotiei "Nutline. Verde la premii!"Pentru detalii suna la 021.207.00.74 sau intra pe www.verdelapremii.ro" h) daca in decursul unei ore un Participant trimite un total de 20 (douazeci) de coduri valide indiferent de metoda de inscriere precizata in prezentul Regulament (SMS sau web), accesul Participantului va fi automat restrictionat pe toata ziua respectiva, astfel toate intrarile sale in promotie dupa cel de-al 20-lea cod vor fi respinse. In acest caz, catre numarul participant se va trimite automat un mesaj (SMS sau Email) de tipul: "Acest numar de telefon a incalcat regulamentul promotiei "Nutline. Verde la premii!"Pentru detalii suna la 021.207.00.74 sau intra pe www.verdelapremii.ro"
Ce se intampla in momentul in care o persoana castiga 1 premiu? Are voie sa mai castige ? (regulamentul nu precizeaza acest lucru) Multumesc anticipat infopromotii.ro pentru intermediere & Echipei Nutline pentru raspuns.
Moderator 1 (Infopromotii) in 13 aprilie 2010, 15:56
Draga Anca, organizatorii ne-au transmis pentru tine ca nu exista alte restrictii in afara de cele prevazute prin regulament, iar un participant poate castiga un numar nelimitat de premii, cu conditia respectarii regulamentului.
Spor la castiguri tuturor!
Anca (Suceava) in 15 aprilie 2010, 01:11
Multumesc mult pentru raspuns, Infopromotii.ro! In ceea ce-i priveste insa pe cei de la Nutline, m-au dezamagit total blocandu-mi accesul la site-ul de concurs "verdelapremii.ro" !!! Pentru ca nu am incalcat regulamentul in nici un fel, mi-au raspuns la telefon ca "poate am o problema tehnica locala, ca ei nu m-au blocat". Mda! Netul imi merge perfect pe celelalte site-uri. Doar verdelapremii.ro nu-mi permite accesul din dimineata castigului meu! Nu mi se pare deloc profesionist ce a facut probabil adm. site-ului. Ii luam lui premiile sau ce??!!
Anca (Suceava) in 15 aprilie 2010, 01:17
Daca stuff-ul Nutline nu va gasi rezolvarea la acest "incident", imi pare rau sa-i anunt ca voi cauta o alta cale pentru a rezolva problema. Nu este deloc corect ceea ce a facut cineva din echipa lor. Eram fan al brand-ului Nutline. Pacat!
Moderator 1 (Infopromotii) in 15 aprilie 2010, 13:35
Anca, transmitem imediat organizatorilor problema semnalata de tine si speram sa primim in curand un raspuns. S-ar putea sa fie o explicatie tehnica.
ORGANIZATOR PROMOTIE NUTLINE (Bucuresti) in 15 aprilie 2010, 14:25
Draga Anca, asa cum am transmis si prin intermediul Moderatorului, nu sunt aplicate alte restrictii in afara de cele prevazute prin regulament. Te rugam sa mai incerci si sa te asiguri ca nu ai o problema de ordin tehnic. Felicitari pentru premiul castigat si mult succes in continuare!
() in 15 aprilie 2010, 20:03
Am si eu o intrebare pentru organizator si am sa va rog sa o transmiteti. De ce nu sunt afisati castigatorii promotiei in afara celor din prima parte a primei zile de concurs? Va multumesc!
Moderator 1 (Infopromotii) in 15 aprilie 2010, 20:34
Draga Adriana, maine dimineata vom transmite organizatorilor intrebarea ta.
() in 15 aprilie 2010, 21:35
Am cumparat pungi cu seminte cu bulina galbena de promotie dar fara cod tiparit pe ele si nu mi se pare corect acest lucru. De ce ne mai spune pe bulina galbena aplicata pe punga ca se afla pe ambalaj codul, daca nu se este acolo?
Moderator 1 (Infopromotii) in 16 aprilie 2010, 15:04
Draga Adriana, organizatorii ne-au comunicat pentru tine ca lista castigatorilor a fost actualizata pe site-ul campaniei. De asemenea, ne-au transmis-o si noua si am publicat-o deja.

Draga Florin, i-am anuntat pe organizatori despre problema intampinata de tine si urmeaza sa primim un raspuns in scurt timp.
Mihaela (Drobeta-Turnu Severin) in 16 aprilie 2010, 17:31
Si mie mi s-a intamplat sa cumpar pungi fara cod,desi aveau bulina galbena de concurs pe ele.Din 5 pungi pe care le-am cumparat aseara,3 nu aveau cod.
() in 16 aprilie 2010, 19:29
Intradevar, s-a actualizat lista. Multumesc mult.
irina (targu neamt) in 17 aprilie 2010, 14:44
Mesajul daca ai castigat ti-l trimite atunci cand ai introdus codul sau peste cateva zile?
Moderator 1 (Infopromotii) in 19 aprilie 2010, 10:11
Draga Irina, organizatorii ne-au transmis pentru tine ca mesajele de raspuns (castigator sau necastigator) se primesc pe loc.

Pentru Florin, Mihaela si alti eventuali participanti care nu gasesc codurile unice pe ambalajele participante - organizatorii va roaga sa sunati la infoline, 021.207.00.74.
() in 20 aprilie 2010, 07:34
In magazinul REAL 2 din Constanta raftul este plin cu produse Nutline fara bulina si doar 2 sau 3 cu bulina. Asta inseamna ca cei de acolo pot introduce codul si pot vedea daca este sau nu castigator. Daca e castigator opresc punga daca nu scot marfa la vanzare. Asa s-a intamplat cu cele cumparate de mine.Nu se poate pune acel cod in interior?
Moderator 1 (Infopromotii) in 20 aprilie 2010, 11:10
Draga Guler, am transmis organizatorilor mesajul tau si speram sa primim in curand un raspuns pentru tine. Daca ai cumparat un produs participant pe care nu gasesti codul unic, esti rugata sa suni la infoline: 021.207.00.74.
Daniela (Suceava) in 22 aprilie 2010, 09:13
Buna ziua. Va rog sa adresati echipei Nutline urmatoarea intrebare: Acele "medalii" care ne sunt oferite la trecerea unui nivel pot duce la obtinerea unui premiu sau reprezinta doar un artificiu estetic in promotie? Multumesc.
anisoara (cernavoda) in 23 aprilie 2010, 21:32
Am si eu o intrebare pentru moderatori de la care astept un raspuns.Pe data de 11 04 2010,la ora 09;13'16,am trimis doua coduri de pe ambalaje promotionale,cu bulina de pe pachete de miez de seminte de floarea soarelui si am primit urmatorul raspuns,,Felicitari!Te-ai inscris in promotia,,Nutline.Verde la premii"Pastreaza ambalajul pentru validare!Detalii pe www.verdelapremii.ro sau la 02.... La cateva zile am mai trimis doua coduri dar de pe ambalaje promotiuonale de pe pungi de seminte si am primit urmatorul mesaj;Multumim pentru participarea la promotie.Codul introdus nu este castigator.Mai incearca!Mai multe coduri ,mai multe sanse la castig!Codurile au fost trimise pe data de19 04 2010 ,ora 17;42;45 Ce sa inteleg?Am trimis la acceasi promotie dar am primit mesaje diferite.Va rog sa imi raspunde-ti.Va multumesc
Ada (Bucuresti) in 24 aprilie 2010, 12:38
@Anisoara : te poti lamuri citind actele aditionale pe care le gasesti in aceasta pagina (imediat sub imaginea verde a pungii de seminte). Organizatorii au modificat mesajul de cod necastigator si bine au facut ptr ca acel "felicitari..." era absurd atata timp cat de fapt nu castigasei nimic si simpla inscriere nu iti aducea sansa vreunui premiu, neexistand trageri la sorti sau posibilitatea ca invalidarea unui potential castigator sa ofere altcuiva sansa de castig (premiile neacordate prin invalidare raman la organizatori), asa ca nu aveai nici ptr ce sa fii felicitat si nici ptr ce sa pastrezi ambalajul produsului :))) Mai bine mai tarziu decat niciodata...
anisoara (cernavoda) in 25 aprilie 2010, 22:30
mersi Ada pentru lamuriri.Era bine daca modificau pe langa mesaj si ceva din regulament... Daca eu dau mesaje de pe o cutie mare sau mai bine zis,un bax de seminte,sa zicem ca sunt patron...opresc toate pachetele castigatoare pentru confirmarea si validarea premiului iar restul....le vindem..unora ca mine...si tot asteptam sa castigam. Oricum succes participantilor,iar eu daca o sa castig o sa va anunt...dar nu sunt patroana ...sunt bugetara fara sporuri...Succes!
lucia (caracal) in 28 aprilie 2010, 23:13
nota 10+ Infopromotii si Alka! am castigat si eu 100 de euro!:)))
burlacu (brasov) in 01 mai 2010, 12:19
Poate intra si BESENYEI ISTVAN din CLUJ-NAPOCA sa ne spuna si noua cum a castigat 2100 de eura la campanie ca am vazut ca e inregistrat.
Alexandra (timisoara) in 03 mai 2010, 19:10
Am inscris deja 15 coduri si la al 15-lea mi-a aparut un mesaj, dar din pacate nu am apucat sa il citesc ca a disparut repede! Era ceva de genul "Ai atins nivelul.." Stie cineva ceva despre acest mesaj?
besenyei (cluj-napoca) in 04 mai 2010, 01:37
Buna Burlacu. Raspunsul este foarte simplu peste 3000 de pachete de samnanta si foarte mult timp si rabdare. Pentru Alexandra acel mesaj ce apare ,,ai atins 1nivel de badge,, nu are nici o seminficatie. Daca bine stiu acel mesaj apare dupa fiecare 5 sau 10 conduri inscrise pe calculator. Pentru cei care sunt din Cluj-Napoca, Brasov,Craiova, Iasi , Timisoara am o afacere foarte buna. Pentru informati id: besenyeiistvan sau email: besenyeiistvan@yahoo.com. Sescretul la acest concurs este : coduri, timp si rabdare. Spor la premii.
Adriana (Bucuresti) in 04 mai 2010, 15:24
@besenyei vrei sa spui ca tu ai cumparat 3000 de pachete ?!!! la un cost mediu de 2 lei/punga asta inseamna 6000 ron :O
Agnet (Cluj-N) in 04 mai 2010, 23:34
Buna Adriana, din Bucureti. Draga, nu este 2 lei. Daca sacrifici timp gaseti cu 1 leu, si daca sacrifici si mai mult timp, si mai putin de 1 leu. Cine cauta gaseste. Cu drag.
besenyei (cluj-napoca) in 05 mai 2010, 01:36
Pentru: Adriana. Cost mediu pe la 1.40ron punga ........am castigat peste 2000 de euro si am ramas si cu samanta.......nu ti se pare o idee buna???Mai primesc la sfarsit si 3000ron din samanta si raman si cu euro.......cred ca e destul. Asta ar fii in jur de 5000-7000ron profit/castig in 4 saptamani....sunt multumit Spor la premii si astept email pentru colaborare la afacerei!
Adriana (Bucuresti) in 06 mai 2010, 00:36
bun, am zis 2 lei deoarece participa mai multe produse si am facut o medie . . . sa zicem ca sacrifici timp precum Agnet si cauti cel mai ieftin produs, tot e vorba de o suma mare, atata timp cat vorbim despre 3000 de pungi @besenyei: bun, si cum mai primesti la sfarsit si 3000 ron ? poate n-am inteles eu bine regulamentul
Adriana (Bucuresti) in 06 mai 2010, 23:20
@Adriana: Le vinde ;) modalitati de a respecta regulamentul in favoarea ta sunt foarte multe la promotia asta. Bafta tuturor!
anisoara (cernavoda) in 07 mai 2010, 21:15
Adriana este exact cum am zis eu...cumpara din angro marfa,da codurile ,opreste plicurile castigatoare si ne vinde noua restul,adica pe alea care deja le-a dat si nu sunt castigatoare.Bravo lui ca este destept...ar trebui si organizatorii sa citeasca si sa bage codul in pachete ,in interior si atunci ...nu se mai lauda nimeni ca a ramas si cu euro dar si cu investitia.Pe roman nimeni nu il invata sa fure,este inventiv,pentru asta ..jos palaria unora ca besenyei
Ada (Bucuresti) in 10 mai 2010, 14:39
@Anisoara : fara menajamente si cu o lipsa de respect care nu inteleg cum a reusit sa treaca de filtrul bunului simt promovat,din fericire, constant de moderatori, pur si simplu il faci hot pe besenyei...Si, ma rog, cam ce a furat el? Si, mai ales, cui? Ce intelegi tu, draga Anisoara, prin "ne vinde noua"? Ce ti-a vandut tie Besenyei? Dar mie? Cine sunt acesti "noi" pe care ii inseala de zor Besenyei? M-am saturat de atata invidie si rautate. Cine te opreste sa faci la fel ca el? Sa-ti risti banii intr-o (practic) loterie care te poate lasa fara o mare parte din ei? Dar munca pe care o face el sa cumpere produsele, sa le care, sa copieze codurile, sa le trimita, sa se roage de unul si de altul sa ii cumpere la sfarsit produsele, etc, tu de ce nu o faci? Este inadmisibil ca un comentariu ca cel despre care vorbesc sa apara pe site. Si daca vreti explicatii sau argumente suplimentare, parcurgeti cu atentie acesste cuvinte, dragi moderatori " Pe roman nimeni nu il invata sa fure,este inventiv,pentru asta ..jos palaria unora ca besenyei"
anisoara (cernavoda) in 10 mai 2010, 21:47
Multumesc pentru comentariul elevat Ada!Foarte convingator.....
irina (targu neamt) in 11 mai 2010, 11:29
Eu il admir pe besenyei,la cate coduri a trimis si cat a muncit la asta si merita omul sa castige,eu dupa 200 de coduri visam si noaptea numai ls...,ks...,pt... si asa mai departe,in plus iti trebuie mult timp liber iar eu nu prea dispun de el(bebelusul nu vrea sa ma ajute la introdus coduri).Daca nu muncesti nu castigi la promotia asta,cei care au trimis 1 cod si au castigat 100 de euro au avut noroc,iar cei ca besenyei care au castigat 3000 au muncit.BRAVO LUI si lasati invidia.
besenyei (cluj-napoca) in 11 mai 2010, 13:22
pentru anisoara: in legatura cu plicurile castigatoare si necastigatoare o sa scriu un coment in ultimele zile. In rest te inteleg si eu sunt invidios cum la un concurs recent incheiat cu coduri de bare tot acelasi coduri se putea trece de pe 10-20-100-500 de nr de telafoane toate deviate asta insemna 85x500=42.500 sanse de castig...era de lucru. Imi plac concursurile unde ai mult de lucru: de 30 de zile cand este concrusul nutline nu am dormit noaptea aproape de loc. Tu cate nopti ai stat sa scrii codurile? Stii de exemplu cat minute ore trebuia la cineva sa scrie codurile de bare de 85 de ori pe 500 de telefoane? Cred ca vb prea mult:))) inventiv, hotie, smecherie, istet, destept, descurcaret, nu stiu care este cuvantul potrivit.
Adriana (Bucuresti) in 11 mai 2010, 20:39
2 precizari: 1) nu stiam ca o sa pornesc o asemenea dezbatere; 2) n-as vrea sa creada cineva ca vb cu mine insami (arata destul de funny mai sus) eu chiar nu intelegeam, dar acum mi-am dat seama ca promotiile sunt complexe si au multe aspecte :D eu una inteleg nemultumirea anisoarei si a altora, promotia e destinata consumatorului individual, din cate stiu exista promotii speciale pt. wholesale si distribuitori unde pot sa participe cei cu afaceri proprii si sa castige premii chiar mai importante ref. la noroc si munca . . . promotiile vand ideea de noroc, de sansa, in principiu orice consumator cu un capac sau o eticheta poate castiga premiul cel mare; desigur ca nu poate fi nimeni impiedicat sa participe de n ori si sa castige in mod repetat, dar imaginea produsului nu iese cam sifonata din toata afacerea asta ? sau tot ROI-ul asteptat de organizatori erau cele 3000 de pungi cumparate la cluj ? also, sa trimiti coduri prin sms nu e munca, munca se face la job, cu contract de munca, impozite,taxe si eventual studii; e si asta o activitate, dar nu e munca @besenyei: tu chiar ai 500 de nr de telefon ? :O
anisoara (cernavoda) in 11 mai 2010, 22:41
Eu nu am zis un cuvintel rau la adresa ta beseney...citeste mai atent...din contra ,,inventiv " nu inseamna tot analgamul de cuvinte mentionat de tine,pentru tine personal am zis ,,jos palaria" si nu vad nimic rau,dincontra pare a fi un compliment,dar te-ai lasat intaratat de comentariul Adei si crezi ce vrei tu.Si mie imi plac concursurile si tin sa te anunt ca nu pierd nici o noapte scriind coduri,nu sunt invidioasa pe nimeni si nici macar nu ma deranjez sa particip la inscris coduri vizibil pe pachete,sunt sanse mici sa castig vreun premiu,imi plac cele care sunt in interiorul pachetului si chiar am castigat ...asa ca spor la bagat coduri si nu te mai obosi sa mai lasi vreun comentariu la adresa mea,chiar nu ma intereseaza
Andreea (Bucuresti) in 11 mai 2010, 23:53
Da Besenyei, vorbesti cam mult. Esti prea sincer, acesta este "defectul" tau principal, si multa lume interpreteaza gresit o asemenea sinceritate. Pe masura ce tu incerci sa le explici oamenilor cum castigi si ca orice castig presupune in primul rand munca si stres, invidia si neincrederea acestora creste proportional. Nu degeaba se spune ca tacerea e de aur...Ok, ar fi o exagerare sa ne imaginam ca multi se pot bucura pentru reusitele tale sau ale altora care castiga cinstit. Dar de aici si pana la insulte drumul nu trebuie parcurs. Felicitari pentru premii.
besenyei (cluj-napoca) in 12 mai 2010, 17:29
Anisoara: nu fii suparata:)P nu ai supus nimic rau despre mine nici eu despre tine:) Totul este ok:). inca o mica precizare... eu cumparam si daca coduriele erau inauntru.Vezi concursurile la care am castigat erau multe cu coduri inauntru in pachet. adriana 1 si 2:)) daca e munca sau nu e munca fiecare cum vrea sa interpreteze....pentru mine este si munca si stres si hooby si afacere :) Cine iese sifonat? hm....interesant....pentru orice organizator de concurs nu ma refer numai la nutline ideea este sa castige cat mai multi participanti la concurs si nu numai o singura persoana. NU se poate stopa acest lucru. Daca aparea in regulament ca o persoana 5 premii atuncia restul treceam pe nume diferite. Cred......dar cred.......cea mai buna solutie este ca produsele sa apara cu 2-3 luni inainte de concurs sa se faca publicitate la ele........asa ar fii mai interesant. Eu am castigat vro 15 premii cand nici 0.005% din populatie nu a stiu de concurs. Sincer am castigat in prima zii cu 3 coduri....si in zilele urmatoare tot asa....cred ca 15 de premii am castigat cu max 300-400 de pachete de samanta. Acuma de ce nu se poate castiga? Simplu, joaca foarte multi foarte foarte foarte....zii si noapte. NU am 500de nr de telefon dar stiiu mai multe persoane care au ... a fost o vreme cand am avut si eu 1500nr de telefon|:))))))acuma sunt sincer:))) de ce sa mint....daca se limiteaza la 10 coduri pe zii ai de pe ce nr de telefon sa scrii...codurile. Andreea: iar am vb prea mult:))).
Andreea (Bucuresti) in 13 mai 2010, 10:54
@Adriana : noroc ca ai postat tu acel comentariu in care ne-ai explicat si noua , ignorantilor, ce inseamna munca. Eu personal iti sunt recunoscatoare, crede-ma! Si ca sa te conving am si cateva completari : (eventual) munca presupune inclusiv lupta cu tendinta de a mixa cuvinte in diverse limbi pentru a transmite un mesaj, precum si cu tendinta de a ne imagina ca ne putem permite sa dam lectii altora folosind un forum care are o cu totul alta destinatie. Data viitoare cand mai vrei sa explici cuiva cam cum stau lucrurile cu munca, studiile, contractele de munca si altele asemenea, te sfatuiesc sa cauti spatiile adecvate unor asemenea dezbateri. "Of course", iti multumim anticipat. "Also", nu uita ca atunci cand muncesti prin casa, faci mancare, dai cu aspiratorul sau bati covoare, sa semnezi inainte contractul de munca intre tine si apartament si obligatoriu sa iti ridici diploma de specialitate. Desigur, nu vei avea nevoie de ele in cazul in care toate aceste activitati nu reprezinta munca in acceptiunea ta, ci (eventual) distractie. Daca este asa, atunci nu-mi ramane decat sa iti urez : "have fun". Stimati moderatori, am speranta ca nu imi veti cenzura acest mesaj care nu are absolut nici o legatura cu promotia, dar este un raspuns pentru comentariul Adrianei, comentariu care, desi la fel de indepartat de tema , observ ca a trecut cu brio de procesul de moderare. Alors, égalité, mes amis! Danke Schoen.
Chiriuc (bucuresti) in 13 mai 2010, 23:12
Bafta in continuare, Besenyei! E bine ca poti sa stai noptile...eu am ,,prins''un tel la alta promotie si cum era abia a 2a azi de cand incepuse, ma gandisem sa stau si eu pana pe la vreo 4-5 dimineata, sa bag coduri sa mai iau 1, dar m-a biruit somnul pe la 1 noaptea :-)) Interventia mea aici e simpla:poti sa bagi cate coduri vrei, daca nu ai sansa sa prinzi ,,momentul castigator´´, degeaba... poti sa bagi 100 de coduri si in secunda urmatoare sa vin eu cu 1 sms si sa prind 100 Euro... :-)) Bafta tuturor!
besenyei (cluj-napoca) in 14 mai 2010, 00:25
PENTRU ANDREEA(Bucuresti):nu vreau sa jignim pe nimeni ....si anisoara si adriana 1si 2....au dreptate. Eu cunosc pe mai multi de pe infopromotii si de pe alte forumuri cu promtotii care de exemplu strang codurile sau taloanele, dopurile sau capacele din gunoi. Si castiga mult asa din gunoi. Totusi cred ca promotia Nutline a fost un mare succes . Au fost foarte corecti si au trimis bani foarte rapid....cand venea curierul cu bani trebuia sa predau ambalajele. La alte concursuri trebuie sa trimiti la un o.p c.p. undeva in bucuresti si mai ai si emotii daca ajunge plicul cu talonul castigator sau nu! Sunt de nota 10 in privinta asta. Eu chiar am intrebai daca este vro problema ca castig foarte mult . Raspunsul era ca noi va felicitam si daca aveti abalajele primiti bani pana la ultimul ban. o zii excelenta.
Adina (Buzau) in 15 mai 2010, 14:39
Felicitari besenyei!! Ai dreptate ai vorbit prea mult..ai spus prea mult de aceea unele persoane poate te invidiaza... Felictari si de ce nu...bafta in continuare!! Am participat si eu vreo cateva zile la concursul asta...n am castigat asa ca m am lasat...Sincer nu mi permit sa dau atatia bani pe seminte....
Ion (Cluj Napoca) in 19 mai 2010, 12:09
Buna ziua dragi "concurenti" Chiar daca sunt din Cluj Napoca nu vreau sa credeti ca tin cu domnul "besenyei". Eu consider ca el nu are nici o vina in participarea si castigarea premiilor la acest concurs. "PAREREA MEA" este ca de vina sunt organizatorii care au acceptat sa-i acorde premiile in bani dupa ce la Sectiunea 8 paragraful 8.4.1 litera g) si f) (h) si paragraful 8.4.2 litera e) si f) ne comunica celor care participam ca nu avem voie cu mai mult de 20 de coduri pe zi si 50 de coduri pe concurs = oare am inteles eu gresit regulamentul ???... Tin sa precizez ca la Sectiunea 11 paragraful 11.1 pentra a acorda premiul unui concurent ii cere datele personale cu CNP si toate cele din care se poate vedea foarte clar ca este vorba de aceeasi persoana :(. - Si acum tot mai considerati ca domul clujean este de vina = el si-a incercat norocul (ca noi toti) si a trimis cat de multe a putut omul - eu zic ca el trebuie lasat in pace si varati-va "nervii" pe cine trebuie. Cu multa stima - un concurent pacalit de alt joc :))
Ion (Cluj Napoca) in 19 mai 2010, 12:16
Consider ca nu am comis nici o infractiune prin cele scrise de mine mai sus si va apare si comentariul meu alaturi de celelalte - nu se va face pierdut pe traseu. Ultimul comentariu pe care il vad eu pe acest forum este din data de 15 mai - de atunci nu s-a mai comentat nimic sau forumul este restrictionat ? Astept sa vad daca apare si comentariul meu - si ce raspuns primesc din partea organizatorilor (si a celor care il mai citesc) :)). Toata stima - si mancati seminte fratilor caci asta ne-a mai ramas = este cea mai ieftina mancare din ziua de azi - si hranitoare :)_
Moderator 1 (Infopromotii) in 19 mai 2010, 15:43
Draga Ion, am primit din partea organizatorilor urmatoarele lamuriri pentru tine:

"Draga Ion,

Citind cu atentie regulamentul, vei vedea ca acele 50 de coduri despre care vorbesti trebuie sa fie invalide, abia atunci va fi restrictionat accesul, iar pentru cele 20 de coduri se restrictoneaza accesul numarului de telefon numai in ziua respectiva.

Iti multumim pentru interesul acordat promotiei Nutline si iti dorim mult succes."
catalin (constanta) in 19 mai 2010, 19:31
fiind un fan nutline,as vrea sa mi explice si mie cineva mai priceput de ce acelasi cod participant la concurs trimis de pe 2 telefoane,primeste acelasi raspuns ?cum pot avea garantia ca din cele 10 coduri trimise doar azi 2,5...7,nu au mai fost trimise?sau de cei pe care ii mai surprind prin market ca dau sms si pun punga la loc?!tipic romanesc!dar,este pacat pentru firma,reclama si timpul pierdut cand trimiti un mesaj!!!ca nu e castigator,nu i bai,dar seriozitatea??astept un raspuns.sincer!!!
besenyei (cluj-napoca) in 20 mai 2010, 00:22
Pentru Ion : cel putin de 5 ori citesc un regulament inainte sa joc la un concurs!
Adriana (Bucuresti) in 20 mai 2010, 10:56
@catalin. Iti pot raspunde eu la intrebarea asta: un cod poate fi inscris in concurs de "n" ori. Adica daca ai 500 numere de telefon, e de ajuns o punga de seminte si ai 500 sanse. Organizatorii nu au limitat inscrierile tocmai pentru a se proteja de cei care le trimit din magazin. Astfel, consumatorul cand cumpara o punga, chiar daca codul a fost trimis si inainte, tot are sansa de a castiga si in plus poate face dovada cumpararii produsului. Pe de alta parte, aceasta metoda ii favorizeaza pe cei nu multe nr de telefon, timp si rabdare pentru ca investitia e minima si castigurile maxime. Regulamentele au inca multe aspecte ce pot fi interpretate in favoarea participantilor.
(necesita autentificare)
Datele tale vor aparea în comentariu astfel:

Comentariul tău a fost trimis

Comentariul va fi publicat după ce verificăm să corespundă Termenilor şi condiţiilor

Sus Forum Câştigători

Câştigători la promoţia "Nutline. Verde la premii!"

Ultima actualizare: 28 mai. 2010
Afişează doar câştigătorii care îndeplinesc următoarele condiţii:
Localitate  
     Premiu  
Nume câştigător Localitate Judeţ/Sector Premiu Extragere Validare
Radu Florin Bucuresti - 100 EUR - -
Popescu Andra Bianca Vaslui - 100 EUR - -
Popa Marina Craiova - 100 EUR - -
Serendan Cosmin Cisnadie - 100 EUR - -
Stanescu Ana Maria Slobozia - 100 EUR - -
Stanescu Ana Maria Slobozia - 100 EUR - -
Stanescu Ana Maria Slobozia - 100 EUR - -
Baragan Cristian Daniel Targoviste - 100 EUR - -
Bothazi Renata Odorheiu Secuiesc - 100 EUR - -
Olariu Gratiela Galati - 100 EUR - -
Neagu Florentina Bucuresti - 100 EUR - -
Istrate Angela Alba Iulia - 100 EUR - -
Baragan Maria Targoviste - 100 EUR - -
Baragan Maria Targoviste - 100 EUR - -
Gheorghita Marinela Gina Iasi - 100 EUR - -
Angi Selina Timisoara - 100 EUR - -
Varga Andreea Zalau - 100 EUR - -
Szabo Piroska Cehu Silvaniei - 100 EUR - -
Szabo Piroska Cehu Silvaniei - 100 EUR - -
Niman Anita Zalau - 100 EUR - -
Kelemen Szilard Cluj Napoca - 100 EUR - -
Kelemen Szilard Cluj Napoca - 100 EUR - -
Kelemen Szilard Cluj Napoca - 100 EUR - -
Sabo Piroska Cehu Silvaniei - 100 EUR - -
Duca Florin Nicolae Iasi - 100 EUR - -
David Nicoleta Iasi - 100 EUR - -
Gheorghita Marinela Gina Iasi - 100 EUR - -
Butacel Ciprian Oituz - 100 EUR - -
Stefan Elena Cristina Targoviste - 100 EUR - -
Baragan Cristian Daniel Targoviste - 100 EUR - -
Baragan Cristian Daniel Targoviste - 100 EUR - -
Petre Paul Constantin Bucuresti - 100 EUR - -
Ihaia Sorin Targoviste - 100 EUR - -
State Marius Bucuresti - 100 EUR - -
Mangu Darvariu Iulian Ripiceni - 100 EUR - -
Craciun Anne Lorena Bucuresti - 100 EUR - -
Craciun Anne Lorena Bucuresti - 100 EUR - -
Craciun Anne Lorena Bucuresti - 100 EUR - -
Craciun Anne Lorena Bucuresti - 100 EUR - -
Craciun Anne Lorena Bucuresti - 100 EUR - -
Bucatariu Alina Suceava - 100 EUR - -
Craciun Anne Lorena Bucuresti - 100 EUR - -
Chivu Valentina Bucuresti - 100 EUR - -
Oprea Teodora Irina Slobozia - 100 EUR - -
Oprea Teodora Irina Slobozia - 100 EUR - -
Puca Liana Bucuresti - 100 EUR - -
Postolache Doina Baia Mare - 100 EUR - -
Menciu Liana Alexandra Otopeni - 100 EUR - -
Nenciu Liana Alexandra Otopeni - 100 EUR - -
Climov Catalina Suceava - 100 EUR - -
Ilies Sorin Baia Mare - 100 EUR - -
Chera Maria Cristina Targu Jiu - 100 EUR - -
Gheorghita Marinela Gina Iasi - 100 EUR - -
Purgaru Daniela Bucuresti - 100 EUR - -
Andresescu Radu Bucuresti - 100 EUR - -
Stancu Constantina Buturugeni - 100 EUR - -
Popa Mihai Targsoru Vechi - 100 EUR - -
Vorobet Corina Aiud - 100 EUR - -
Plugaru Doina Galati - 100 EUR - -
Potriveala Ana Maria Zarnesti - 100 EUR - -
Ciobanu Alexandru Daniel Bucuresti - 100 EUR - -
Ciobanu Alexandru Daniel Bucuresti - 100 EUR - -
Ciobanu Alexandru Daniel Bucuresti - 100 EUR - -
Ciobanu Alexandru Daniel Bucuresti - 100 EUR - -
Grigoriu Ciprian Holboca - 100 EUR - -
Salagean Costinel Silviu Fundu Moldovei - 100 EUR - -
Dumitru Stefanel Slobozia - 100 EUR - -
Roman Nicu Bucuresti - 100 EUR - -
Moise Raducu Rosiori - 100 EUR - -
Radu Dana Bucuresti - 100 EUR - -
Gheorghita Marinela Gina Iasi - 100 EUR - -
Boros Agneta Cluj Napoca - 100 EUR - -
Paval Anca Mihaela Dumbraveni - 100 EUR - -
Andronachi Iulian Florin Bucuresti - 100 EUR - -
Enache Puiu Bucuresti - 100 EUR - -
Barbosu Orania Craiova - 100 EUR - -
Ciubotariu Mihaela Iasi - 100 EUR - -
Ionescu Luiza Bucuresti - 100 EUR - -
Muresan Ionut Cluj Napoca - 100 EUR - -
Ciovei Aurelia Bucuresti - 100 EUR - -
Gagniuc Andreea Monica Suceava - 100 EUR - -
Lazar Daniel Bucuresti - 100 EUR - -
Erdei Francisc Arad - 100 EUR - -
Avadanei Petronela Rediu - 100 EUR - -
Balmus Cristinel Galati - 100 EUR - -
Balmus Cristinel Galati - 100 EUR - -
Carja Tudor Cluj Napoca - 100 EUR - -
Ciobanu Alexandru Daniel Bucuresti - 100 EUR - -
Ciobanu Alexandru Daniel Bucuresti - 100 EUR - -
Ciobanu Alexandru Daniel Bucuresti - 100 EUR - -
Ciobanu Alexandru Daniel Bucuresti - 100 EUR - -
Ciobanu Alexandru Daniel Bucuresti - 100 EUR - -
Balaita Leontin Drobeta Turnu Severin - 100 EUR - -
Ilies Dana Cavnic - 100 EUR - -
Constantin Mariana Iasi - 100 EUR - -
Dascaliuc Cornelia Mariuta - 100 EUR - -
Vorobchevici Alexandru Suceava - 100 EUR - -
Boros Agneta Cluj Napoca - 100 EUR - -
Vatamanu Mariana Dumbraveni - 100 EUR - -
Grigoriu Roxana Nicoleta Holboca - 100 EUR - -

Trimite unui prieten (sau mai multora!)



În emailul trimis va fi pus automat şi linkul către această pagină.
Aceste informaţii vor apărea în câmpul From:

Emailul a fost trimis.

Iţi mulţumim că ne-ai recomandat!

Ai întrebări despre această promoţie şi vrei să te ajutăm? Scrie-ne şi îţi vom răspunde în cel mai scurt timp!

Numele promoţiei: Nutline. Verde la premii!

* Mesajul tău
* Numele tău

* E-mail

Contact |  Blog |  Termeni şi condiţii |  Politica de confidenţialitate |  Sitemap |  Forum sitemap |  Despre noi
© Netstreet Media