CONTACT BLOG RSS ABONEAZĂ-TE LOGIN

Pastreaza traditia premiilor de Paste, cu Dr. Oetker

Promotie concurs cu premii Dr. Oetker traditia de Paste

Premii instant: 150 x miel (cate doua premii pe zi); 11 x excursie pentru patru persoane – doi adulti si doi copii – la Ierusalim (cate un premiu pe saptamana).

Cumpara pe un singur bon de casa oricare 5 produse participante Dr. Oetker diferite (indiferent daca poarta sau nu insemnele promotiei) si trimite un SMS la 1817 cu numarul bonului sau completeaza formularul disponibil pe in sectiunea dedicata promotiei de Paste, sub-sectiunea “Inscrie-te aici!”. Pastreaza bonul de casa pentru validare.

Perioada promoţiei: 15 februarie - 30 aprilie 2010

Promotie expirata
64 comentarii Vezi
(necesită autentificare)
  Follow InfoPromotii on Facebook Follow InfoPromotii on Twitter

REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI PROMOTIONALE

Pastreaza traditia premiilor de Paste, cu Dr. Oetker

Perioada campaniei: 15 Februarie 2010 – 30 Aprilie 2010

 

 

Art. 1.

ORGANIZATORUL CAMPANIEI

 

(1) Campania promotionala „Pastreaza traditia premiilor de Paste, cu Dr. Oetker” este organizata de S.C. DR. OETKER ROMANIA S.R.L. (numita in prezentul regulament “Organizatorul”), cu sediul in Str. Albesti, nr 50, Curtea de Arges, Jud. Arges, România, înregistrata la Registrul Comertului Bucuresti cu numarul J03/1843/1993, CUI 4227295, si la AUTORITATEA NATIONALA DE SUPRAVEGHERE A PRELUCRARII DATELOR CU CARACTER PERSONAL, în baza notificarii nr. 2298/2005 (denumita în continuare “Organizator” sau “S.C. Dr. Oetker RO S.R.L.”).  

 

(2) Campania promotionala se va derula sub prevederile prezentului regulament care este obligatoriu pentru toti participantii. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica prezentul regulament sau de a prelungi perioada promotiei pe parcursul derularii acesteia, dar nu inainte de a face publica modificarea pe – sectiunea dedicata promotiei.

 

 

Art.  2.

TEMEIUL LEGAL

 

(1) Campania promotionala “Pastreaza traditia premiilor de Paste, cu Dr. Oetker” este organizata in conformitate cu prevederile Ordonantei Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, republicata in Monitorul Oficial nr. 603 din 31.08.2007.

 

 

Art.   3.

DURATA PROMOTIEI SI ARIA DE DESFASURARE

 

Campania promotionala se va desfasura in perioada 15 Februarie 2010 – 30 Aprilie 2010.

 

(1) Campania promotionala va fi organizata si desfasurata pe intreg teritoriul Romaniei in conditiile respectarii prevederilor prezentului regulament oficial.

 

 

Art.  4.

DREPT DE PARTICIPARE

 

(1) La aceasta promotie pot participa numai persoane fizice, cetateni romani, cu domiciliul stabil in Romania, care au împlinit vârsta de 18 ani pâna la data de 15 februarie 2010.

 

(2) Nu pot participa la aceasta promotie persoanele juridice sau asociatiile familiale sau acele persoane fizice sau juridice, respectiv acele asociatii familiale autorizate în care angajatii S.C. Dr. Oetker RO S.R.L., angajatii agentiei de publicitate Smart Corporation Group, angajatii companiei de marketing direct Mediapost Hit Mail SA, precum si ai companiilor distribuitoare ale S.C. Dr. Oetker RO S.R.L. si membrii familiilor tuturor acestora (copii, parinti, frati/surori, sot/sotie) ce detin participatii, functii sau au vreun interes, indiferent de natura acestuia.

 

 

Art.  5.

 

(1) La aceasta promotie participa orice produsele Dr. Oetker, indiferent daca AU sau NU sticker aplicat pe ambalaj (acestea vor fi numite in acest regulament “produse participante”)

 

Produsele Dr. Oetker participante sunt:

1          Praf de copt

2          Zahar Vanilinat

3          Zahar Vanilat Bourbon

4          Drojdie

5          Garant pentru aluaturi dospite

6          Amoniu pentru prajituri

7          Esenta de vanilie 30 ml

8          Esenta de rom 30 ml

9          Esenta de lamaie 30 ml

10        Esenta de migdale 30 ml

11        Esenta de lamaie blister (4x2ml)

12        Esenta de vanilie blister (4x 2ml)

13        Esenta de rom blister (4x2 ml)

14        Finesse vanilie bourbon

15        Finesse Coaja Rasa de Lamaie

16        Finesse Aroma naturala de coaja de portocala

17        Tort - Gelee Transparent

18        Tort - Gelee Rosu

19        Intaritor de frisca

20        Gustin - amidon alimentar

21        Cacao 50g

22        Cacao neagra 100g

23        Crema pentru tarte cu fructe

24        Intaritor pentru prajituri cu branza

25        Crema pentru prajituri cu gust de vanilie

26        Crema pentru prajituri cu gust de ciocolata

27        Crema pentru prajituri cu gust de lamaie

28        Crema pentru prajituri cu gust de caramel

29        Crema pentru prajituri cu gust de ciocolata trufe si rom

30        Crema pentru Alba ca Zapada

31        Crema Cremsnit

32        Spuma pentru deserturi cu gust de frisca (Praf de frisca)

33        Spuma light pentru deserturi cu gust de frisca (Praf de frisca light)

34        Zahar pudra cu aroma de vanilie

35        Glazura cu gust de ciocolata

36        Glazura cu gust de caramel

37        Glazura cu gust de lamaie

38        Gelatina

39        Bicarbonat de sodiu alimentar

40        Lapte praf 130g

41        Lapte praf 250g

42        Lapte praf 380g

43        Sufleu de branza

44        Ornamente colorate ciocolata

45        Ornamente colorate din zahar

46        Creioane pentru decor

47        Glazura ciocolata neagra

48        Glazura ciocolata alba neagra

49        Vege Gel

 

(2) Participantii trebuie sa pastreze bonul fiscal (care atesta ca au cumparat minim 5 produse participante la promotie), astfel incat daca participantul devine potential castigator, conform Regulamentului, sa poata trimite catre Organizator la  Casuta Postala 7 – Oficiul Postal 1 Bucuresti, pentru verificare si validare o copie dupa buletin si bonul fiscal (care atesta ca au cumparat minim 5 produse participante la promotie) al carui numar l-a trimis prin sms sau pe pagina de internet pentru inscriere in promotie. Fiecare participant trebuie sa cumpere 5 produse diferite participante in promotie!

 

 

Art.  6.

MECANISMUL PARTICIPARII LA PROMOTIE

 

(1) Mecanismul de participare al campaniei promotionale “Pastreaza traditia premiilor de Paste, cu Dr. Oetker” este urmatorul:

Personanele interesate de inscrierea in promotie trebuie sa achizitioneze în perioada promotiei (15 Februarie 2010 ora 00:00 – 30 Aprilie 2010 ora 24:00) oricare 5 produse diferite din produsele participante mentionate la sectiunea 5 a prezentului regulament si sa înscrie in campanie numarul bonului fiscal (care atesta ca au cumparat minim 5 produse participante la promotie).

 

(2) Inscrierea in promotie se poate realiza in doua modalitati:

 

A. Participarea prin intermediul mesajelor trimise prin SMS

-                     se trimite un SMS la numarul 1817 cu numarul bonului fiscal care atesta ca s-au achizitionat minim 5 produse diferite participante la promotie, in perioada promotiei 15 Februarie 2010 ora 00:00 – 30 Aprilie 2010 ora 24:00 (data finala a inscrierii/participarii in promotie);

-                     SMS-ul poate fi expediat doar din retelele Vodafone, Orange si Cosmote, iar tariful pentru expedierea unui SMS este tarif normal, acest tarif reprezentand exclusiv taxa perceputa de catre operatorii de telefonie mobila;

-                     fiecare SMS trebuie sa contina un singur numar de bon fiscal;

-                     nu se accepta trimiterea de SMS-uri care contin alte informatii decat numarul bonului fiscal sau mesajele trimise prin SMS care contin alte informatii in loc de sau impreuna cu numarul bonului fiscal, nu vor fi luate in considerare pe perioada promotiei;

-                     participantul va primi un SMS de raspuns care il va anunta asupra castigarii/necastigarii unui premiu instant;

-                     incepand cu data de 30 Aprilie 2010, ora 24:00 (data finala de inscriere/participare in promotie) numarul 1817 la care s-au trimis SMS-uri in cadrul promotiei va fi blocat si nu va mai putea fi accesat de catre niciun potential participant;

-                     mesajele primite de cei care se inscriu in promotie fac parte din urmatoarele categorii:

a.1) Mesaj castigator miel:

Felicitari, ai castigat un miel! Pastreaza bonul fiscal pentru validarea castigului! Detalii la 0 800 800 018 (apel gratuit).

a.2) Mesaj castigator excursie:

Felicitari, ai castigat o excursie la Ierusalim! Pastreaza bonul fiscal pentru validarea castigului! Detalii la 0 800 800 018 (apel gratuit).

b) Mesaj necastigator

Pastreaza traditia si participa in continuare. Unul dintre premiile Dr. Oetker te asteapta.

c) Mesaj invalid:

Ne pare rau mesajul trimis este invalid. Verifica si trimite din nou NUMAI numarul bonului fiscal.

d) Mesaj dublu

Acest bon fiscal a mai fost trimis. In cazul in care acest mesaj v-a fost trimis din eroare, sunati la  0 800 800 018 (apel gratuit).

e) Mesaj incheiere promotie:

Ne pare rau dar promotia  s-a incheiat pe data de 30.04.2010.

 

B. Participarea prin intermediul internet-ului

-                     se acceseaza pagina web – sectiunea dedicata promotiei, sub-sectiunea Inscrie-te aici!, sa introduca nume, prenume, adresa (la care doreste sa ii fie expediat premiul in cazul in care este desemnat castigator), numar de telefon mobil (numarul pe care doreste sa primeasca sms-ul de confirmare a inscrierii) si numarul bonului fiscal, in campurile indicate pe pagina web, in perioada 15 Februarie 2010 ora 00:00 – 30 Aprilie 2010 ora 24:00 (data finala a inscrierii/participarii in promotie); participantul trebuie sa accepte conditiile de participare mentionate pe pagina web;

-                     nu se accepta trimiterea de mesaje care contin in campul destinat introducerii numarului bonului fiscal, alte informatii decat cele solicitate. Mesajele care contin in campul destinat introducerii numarului bonului fiscal, alte informatii in loc de sau impreuna cu numarul bonului fiscal, nu vor fi luate in considerare;

-                     participantul va fi informat in timp real, pe pagina de promotie, daca a castigat sau nu un premiu instant zilnic sau saptamanal;

-                     incepand cu data de 30 Aprilie 2010, ora 24:00 (data finala de inscriere/participare in promotie) nu se vor mai putea inscrie numere de bon de pe pagina web – sectiunea dedicata promotiei;

-                     nu vor fi luate in considerare mesajele primite de pe internet, cu exceptia celor trimise de pe pagina oficiala – sectiunea dedicata promotiei.

-                     mesajele primite de cei care se inscriu in promotie fac parte din urmatoarele categorii:

a) Mesaj castigator miel:

Felicitari, ai castigat un miel! Pastreaza bonul fiscal pentru validarea castigului! Detalii la 0 800 800 018 (apel gratuit).

a.2) Mesaj castigator excursie:

Felicitari, ai castigat o excursie la Ierusalim! Pastreaza bonul fiscal pentru validarea castigului! Detalii la 0 800 800 018 (apel gratuit).

b) Mesaj necastigator

Pastreaza traditia si participa in continuare. Unul dintre premiile Dr. Oetker te asteapta.

c) Mesaj invalid:

Ne pare rau mesajul trimis este invalid. Verifica si trimite din nou NUMAI numarul bonului fiscal.

d) Mesaj dublu

Acest bon fiscal a mai fost trimis. In cazul in care acest mesaj v-a fost trimis din eroare, sunati la  0 800 800 018 (apel gratuit).

e) Mesaj incheiere promotie:

Ne pare rau dar promotia  s-a incheiat pe data de 30.04.2010.

 

(3) Numarul scurt de sms 1817, numar cu tarif normal, este valabil in retelele Orange, Vodafone,

Cosmote.

 

(4) O persoana poate inscrie un numar maxim de 10 numere de bon unice intr-o zi, folosind acelasi numar de telefon, atat la inscrierea prin SMS cat si la cea de pe pagina web – sectiunea dedicata promotiei. In cazul in care, pe perioada promotiei, un participant trimite 10 mesaje cu cate un numar de bon intr-o zi de pe acelasi numar de telefon mobil, indiferent daca acesta este numarul de telefon de pe care s-au trimis mesaje SMS sau este numarul de telefon indicat pe pagina web – sectiunea dedicata promotiei, acesta nu mai are dreptul de a participa la aceasta promotie in ziua respectiva. Daca participantul incearca sa fraudeze participarea la promotie, prin trimiterea mai multor numere de bon fara a putea face dovada detinerii acestora, Organizatorul isi rezerva dreptul de a restrictiona definitiv, pe toata durata promotiei, toate mesajele trimise de la respectivul numar de telefon, prin SMS sau de pe pagina web – sectiunea dedicata promotiei aditivi.

 

 

Art. 7.

DESEMNAREA CASTIGATORILOR

 

(1) Pentru desemnarea participantilor câstigatori ai unui miel sau unei excursii la Ierusalim, inainte de inceperea promotiei, intre 8 si 12 Februarie, va avea loc o extragere aleatoare a unei ore si a unui numar de ordine cuprins intre 1 si 5 pentru fiecare zi din durata promotiei, in prezenta unui notar public.  Tragerea la sorti va fi autentificata de catre un notar, insa orele castigatoare nu vor fi facute publice. Toate orele si numerele de ordine se vor extrage la inceputul promotiei, in formatul [ora + nr. de ordine + premiu] pentru o zi determinata. Va fi desemnat câstigator, participantul care trimite un mesaj de inscriere valid prin SMS sau care se inscrie pe pagina web - sectiunea promotie ce primeste numarul de ordine câstigator, numar de ordine calculat incepand cu ora extrasa pentru ziua respectiva. Orele castigatoare se vor extrage din intervalul 15.02-30.04.2010 intre orele 08.00 si 22.00 cate 2 premii/zi (miel). Pentru fiecare saptamana se va trage aleator o zi, ora, minut si numar de ordine pentru premiile constand in excursii. (Exemplu: Pentru ziua Z primul premiu instant se va acorda pentru al treilea mesaj de inscriere valid primit dupa ora hh:mm:ss).

 

(2) In cazul in care in una din zile nici un mesaj de inscriere nu primeste numarul de ordine câstigator pana la ora 23:59:59, premiul se reporteaza pentru urmatoarea zi.

 

(3) In fiecare zi de promotie, in perioada 15 Februarie 2010 ora 00:00 – 30 Aprilie 2010 ora 24:00 se vor acorda cate 2 premii constand fiecare in cate un miel, iar in fiecare saptamana din perioada 15 Februarie 2010 ora 00:00 – 30 Aprilie 2010 ora 24:00, intr-o zi aleatoare a saptamanii, se va acorda cate un premiu constand intr-o excursie la Ierusalim pentru 4 persoane (2 adulti si doi copii). Saptamanile de promotie sunt dupa cum urmeaza:

 

Saptamana 1, 15.02- 21.02

Saptamana 2, 22.02- 28.02

Saptamana 3, 01.03- 07.03

Saptamana 4, 08.03- 14.03

Saptamana 5, 15.03- 21.03

Saptamana 6, 22.03- 28.03

Saptamana 7, 29.03- 04.04

Saptamana 8, 05.04- 11.04

Saptamana 9, 12.04- 18.04

Saptamana 10, 19.04- 25.04

Saptamana 11, 26.04- 30.04

 

(4) Toate premiile acordate in cadrul promotiei vor fi premii instant.

 

(5) Premiile instant vor fi acordate pe durata campaniei promotionale in limita a 150 de premii constand fiecare in cate un miel si 11 premii constand fiecare in cate o excursie la Ierusalim.

 

(6) Un participant poate castiga un singur tip de premiu (miel sau excursie) in cadrul campaniei, primul castigat in ordine cronologica.

 

(7) Un potential castigator este validat doar daca acesta face dovada detinerii bonului fiscal al carui numar l-a folosit pentru a se inscrie in concurs. Pentru a dovedi acest lucru, participantul trebuie sa trimita bonul fiscal respectiv in original si o copie dupa actul de identitate la Casuta Postala 7 – Oficiul Postal 1 Bucuresti, in termen de 14 zile calendaristice din momentul informarii telefonice prin SMS.

 

(8) Pentru validarea castigatorului potential in cazul premiilor constand in excursii la Ierusalim, este necesara prezentarea personala cu actul de identitate si cu bonul fiscal in original, la adresa strada Transilvaniei nr. 24, Parter, camera 1 – cladirea noua, sector 1 Bucuresti, in termen de maxim 3 zile lucratoare de la primirea mesajului in care i se indica faptul ca este potential castigator. Detaliile suplimentare se pot afla de la de infoline 0 800 800 018 (apel gratuit).

 

(9) Premiile instant ramase neacordate in timpul campaniei precum si prtemiile care nu au putut fi acordate din cauza faptului ca potentialii castigatori nu au putut fi validati din motive independente de Organizator se vor anula.

 

(10) Organizatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru cazurile in care castigatorii au furnizat date sau informatii incorecte.

 

(11) Castigatorii nu vor putea sa ofere premiul altei persoane.

 

(12) Castigatorii nu au posibilitatea primirii contravalorii in bani sau in alte obiecte a acestora si nici dreptul de a cere schimbarea premiilor, in nici un fel.

 

 

Art.  8.

PREMIILE OFERITE

 

(1) Premiile campaniei constau în:

-         150  (osutacincizeci) de premii, fiecare constand intr-un miel in valoare de 200 ron + TVA.

-         11 (unsprezece) premii fiecare constand in cate o excursie la Ierusalim in valoare unitara de 12.000 ron +TVA.

 

(2) Valoarea totala a premiilor este de 192.780 lei (inclus TVA). La valoarea premiilor constand in excursii (132.000 lei ) se va aplica si impozit de 16%.

 

(3) Câstigatorii premiilor oferite nu au dreptul de a opta între premiul câstigat si contravaloarea  acestuia in lei.

 

(4) Excursia la Ierusalim dureaza 4 zile, (2 adulti + 2 copii). Pachetul cuprinde transport, transfer de la aeroport, cazare, pensiune completa, ghid roman, doua zile de vizite obiective turistico – religioase.

Se va forma un grup cu toti castigatorii care vor pleca in excursie in jurul datei de 15.05.2010.

 

(5) Dupa validarea bonului fiscal, castigatorilor premiilor constand in miel li se va trimite la adresa indicata de corespondenta, prin intermediul unui curier privat, voucherul cu ajutorul caruia isi pot ridica premiul din unul din magazinele Carrefour. Premiile constand in cate un miel pot fi ridicate din magazinele Carrefour numai incepand cu data de 20 Martie 2010 si cel tarziu pana la data de 31 Mai 2010. In cazul in care nu exista un magazin Carrefour in proximitatea castigatorului (la mai putin de 25 km), premiul va fi livrat, la cererea participantului adresata telefonic la numarul 0 800 800 018 (apel gratuit) de Team Leader-ul din regiune in termen de maxim 10 zile de la data cererii telefonice cu conditia ca cererea participantului sa fi fostr adresata telefonic in perioada 20 martie- 31 mai 2010.

 

 

Art 9.

MECANISMUL ACORDARII PREMIILOR

 

(1) Pentru ca un participant sa poata primi un premiu in cadrul campaniei trebuie sa indeplineasca simultan urmatoarele conditii:

A.                          Participantul sa indeplineasca conditiile de participare de la art. 3, 4 si 5.

B.                           Participantul sa se inscrie in campanie utilizand mijloacele prezentate la punctul 6.

C.                          Potentialul castigator al unui moment orar castigator va primi un SMS prin care este anuntat de calitatea de potential castigator, va fi sunat de catre Organizator pe numarul de telefon mobil de pe care s-a inscris prin SMS sau pe numarul de telefon mobil declarat in cazul trimiterii numarului bonului fiscal prin internet, in maxim 7 zile lucratoare din momentul castigarii si va fi informat sa trimita bonul fiscal respectiv in original alaturi de o copie dupa actul de identitate la Casuta Postala 7 – Oficiul Postal 1 Bucuresti, in termen de maxim 14 (paisprezece) zile calendaristice din momentul informarii telefonice prin SMS, data considerata fiind data postala a expeditiei. Organizatorul va compara si valida numarul bonului fiscal extras in urma tragerii la sorti sau potential castigator al momentelor orare cu numarul bonului fiscal primit la casuta postala si, in cazul in care aceste numere sunt corecte si coincid, potentialul castigator este declarat castigator.

D.                          Castigatorii premiilor saptamanale, constand intr-o excursie la Ierusalim, vor semna un proces verbal de predare-primire in momentul inmanarii premiului.

E.                           Castigatorii de premii zilnice constand intr-un miel isi vor ridica premiul dintr-un magazin Carrefour, pe baza voucherului primit acasa prin curier. Castigatorii de premii instant constand intr-o excurie la Ierusalim isi vor ridica voucherul aferent excursiei de la adresa strada Transilvaniei nr. 24, Parter, camera 1 – cladirea noua, sector 1 Bucuresti, in baza programarii telefonice prealabile.

F.                           In cazul in care potentialul castigator al unui premiu instant nu va putea face dovada detinerii bonului fiscal al carui numar l-a trimis pentru inscriere, respectiv daca potentialul castigator contactat telefonic de catre Organizator nu va trimite bonul fiscal in original, prin posta spre validare in termenul specificat mai sus, Organizatorul isi rezerva dreptul de a declara premiul ca fiind neacordat.

G.                          In cazul in care participantul a trimis si a declarat in cadrul promotiei, informatii incomplete, incorecte, inexacte, numere de bonuri fiscale trimise in afara perioadei de desfasurare a promotiei sau nu indeplineste conditiile cerute in regulament, Organizatorul nu isi asuma raspunderea pentru acest lucru si ca atare poate hotari descalificarea si neacordarea unui premiu;

H.                          Organizatorul nu este responsabil in cazul in care castigatorii nu sunt acasa in momentul in care curierul le va livra premiul sau nu raspund la avizarea lasata de curier la adresa indicata de catre castigator in actul de identitate sau pentru situatiile in care nu pot fi contactati de catre Organizator in maxim 7 zile lucratoare din momentul castigarii, din motive independente de acesta. Organizatorul va trimite premiul o singura data prin curier iar daca castigatorul nu raspunde la avizarea lasata de curier, premiul se va intoarce la Organizator. Premiul poate fi retrimis la cererea castigatorului, costurile de expediere fiind suportate integral de castigatorul respectiv pana la data de 31 Mai 2010 sau  in caz contrar premiul va fi anulat si nu se va mai acorda in cadrul promotiei.

 

(2) Lista castigatorilor respectiv nume, prenume, oras si premiul castigat se va gasi pe site-ul in maxim 20 de zile lucratoare din data extragerii, imediat dupa validare.

 

 

Art. 10.

REGULAMENTUL PROMOTIEI

 

(1) Regulamentul Oficial al promotiei se gaseste afisat pe site-ul - sectiunea dedicata promotiei aditivi, poate fi solicitat in copie in mod gratuit la numarul de infoline 0 800 800 018 (apel gratuit), luni-vineri, orele 09:00-17:00, (exceptand sarbatorile legale) pe perioada campaniei.

 

(2) Pentru intrebari legate de campania promotionala, participantii pot suna la numarul de infoline 0 800 800 018 (apel gratuit) incepand cu data de 15 Februarie 2010 si pana in data de 30 Aprilie 2010 unde vor primi toate informatiile legate de prezenta campanie promotionala.

 

 

Art.  11.

LITIGII

 

(1) Eventualele litigii aparute intre Organizator si participantii la prezenta Promotie se vor rezolva pe cale amiabila sau in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente.

 

 

Art. 12.

TAXE SI IMPOZITE

 

(1) Organizatorul se obliga sa calculeze, sa retina si sa vireze impozitul datorat pentru veniturile obtinute de catre câstigatori in conformitate cu Legea 571/2003 privind codul fiscal, orice alte obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura, in legatura cu acestea, fiind in sarcina exclusiva a castigatorului.

 

 

Art. 13.

PRELUCRAREA SI PROTECTIA DATELOR PERSONALE

 

(1) Organizatorul se obliga sa furnizeze informatiile de natura secretului profesional doar cu respectarea prevederilor Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr. 99/2006 privind institutiile de credit si adecvarea capitalului si sa prelucreze datele cu caracter personal ale Participantilor la prezenta Campanie Promotionala, în scopul prezentei Campanii Promotionale si în conformitate cu prevederile Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, completata si modificata.

 

(2) Participantii la Campanie, in calitate de persoane vizate, au, conform Legii 677/2001, urmatoarele drepturi:

           dreptul la informare (art.12) – potrivit caruia persoana vizata are dreptul de a obtine informatii cu privire la identitatea operatorului, a scopului in care se face prelucrarea datelor, precum si orice alte informatii suplimentare impuse de lege

           dreptul de acces la date (art.13) – potrivit caruia persoana vizata are dreptul de a obtine de la Organizator, la cerere si in mod gratuit pentru o solicitare pe an, confirmarea faptului ca datele care ii privesc sunt sau nu sunt prelucrate de catre Organizator

           dreptul de interventie asupra datelor (art.14) - potrivit caruia persoana vizata are dreptul de a obtine de la Organizator, la cerere si in mod gratuit: a) dupa caz, rectificarea, actualizarea, blocarea sau stergerea datelor a caror prelucrare nu este conform legii, in special a datelor incomplete sau inexacte; b) dupa caz, transformarea in date anonime a datelor a caror prelucrare nu este conforma legii; c) realizarea notificarii catre terte persoane carora le-au fost dezvaluite datele, a oricarei operatiuni efectuate conform lit. a) si lit. b), daca o asemenea notificare nu se dovedeste imposibila sau nu presupune un efort disproportionat fata de interesul legitim care ar putea fi lezat

           dreptul de opozitie (art. 15) – potrivit caruia persoana vizata are dreptul de a se opune în orice moment, în mod gratuit si fara nici o justificare, ca datele care o vizeaza sa fie prelucrate în scop de marketing direct, în numele operatorului sau al unui tert, sau sa fie dezvaluite unor terti într-un asemenea scop, cu exceptia cazurilor in care exista dispozitii legale contrare

           dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale (art.17) – potrivit caruia persoana vizata are dreptul de a cere si de a obtine: a) retragerea sau anularea oricarei decizii care produce efecte juridice in privinta sa, adoptata exclusiv pe baza unei prelucrari de date cu caracter personal, efectuata prin mijloace automate, destinata sa evalueze unele aspecte ale personalitatii sale, precum si competenta profesionala, credibilitatea, comportamentul sau alte asemenea aspecte b) reevaluarea oricarei alte decizii luate in privinta sa, care o afecteaza in mod semnificativ, daca decizia a fost adoptata exclusiv pe baza unei prelucrari de date care intruneste conditiile prevazute la lit a)

           dreptul de a se adresa justitiei (art.18) – potrivit caruia persoana vizata se poate adresa justitiei pentru apararea oricaror drepturi garantate de Legea 677/2001, fara a se aduce atingere posibilitatii de a se adresa cu plangere autoritatii de supraveghere.

 

(3) La cererea oricarui client Organizatorul  va asigura acestora exercitarea oricaruia dintre drepturile prevazute mai sus. Pentru exercitarea acestor drepturi, participantii la campanie vor trimite Organizatorului pe adresa Dr. Oetker Romania pe adresa Str. Albesti, nr 50, Curtea de Arges, Jud. Arges, România, in atentia „Departamentului Marketing”, o cerere intocmita in forma scrisa, datata si semnata.

 

 

Art. 14.

INCETAREA PROMOTIEI

 

(1) Prezenta promotie poate inceta inainte de termenul stabilit numai in cazul aparitiei unui eveniment ce constituie forta majora conform legislatiei in vigoare, prin decizia Organizatorului sau in cazul schimbarii cadrului legislativ astfel incat organizarea si desfasurarea concursului cu caracter promotional sa presupuna marirea bugetului alocat acestui proiect.

 

 

Art. 15.

CLAUZE DIVERSE

 

(1) Organizatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru:

           situatiile in care mai multe persoane revendica acelasi bon participant in campania promotionala

           mesajele trimise prin SMS sau pe pagina care nu au fost trimise in perioada 15 Februarie 2010 ora 00.00 – 30 Aprilie 2010 ora 24.00 (data finala de participare la promotie);

           bonuri fiscale/ambalaje eronate, sau deteriorate sau pierdute din vina participantilor in promotie sau a Postei Romane;

           mesajele trimise prin SMS la alt numar decat 1817 sau codurile inscrise on-line in alta parte decat pe – sectiunea dedicata promotiei de aditivi de patiserie;

           mesajele expediate de catre participanti care nu au fost receptionate de catre Organizator sau mesajele expediate de catre Organizator care nu au fost receptionate de participanti din motive tehnice independente de Organizator;

           plicurile/coletele expediate de participanti la alta casuta postala decat cea a promotiei sau trimise dupa expirarea termenului acordat sau care nu au ajuns la destinatie din vina participantilor sau a Postei Romane; Dovada de trimitere a plicurilor nu reprezinta si dovada primirii lor.

           Viciile de fabricatie ascunse ale premiilor acordate in cadrul campaniei

           Castigatorii excursiilor la Ierusalim, au responsabilitatea integrala a formelor si documentelor necesare parasirii/intrarii Romaniei si Israel.

 

(2) Participantii care au pierdut calitatea de potentiali castigatori sau castigatori, nu au dreptul sa solicite prin nici un alt mijloc atribuirea vreunuia dintre premii.

 

(3) Eventualele contestatii vor fi luate in considerare pana la data de 31 Mai 2010, la Casuta Postala 7 – Oficiul Postal 1 - Bucuresti. Orice contestatii sosite dupa aceasta data nu vor fi luate in considerare.

 

(4) Produsele participante la promotie care nu vor fi vandute pana la data de 30 Aprilie 2010 inclusiv, vor ramane in continuare pe piata pana la epuizarea stocurilor, fara nicio obligatie din partea Organizatorului legata de acordarea vreunui premiu pentru produsele cumparate dupa aceasta data.

Nu avem elemente multimedia.
I (Constanta) in 15 februarie 2010, 13:09
Fiecare premiu mare este acordat pentru 4 persoane, doi adulti si doi copii. Asa scrie in regulament. Cele 4 persoane pot fi toate adulte, sau este obligatoriu ca minigrupul castigator sa aiba in componenta 2 adulti si doi copii? Multumesc anticipat pentru raspuns. Probabil aceste premii vor mai domoli polemicile, ii felicit pe organizatori pentru adaptarea concursului la tematica Pastelui.
() in 15 februarie 2010, 20:56
Buna ziua.anul trecut cand a fost cealalta promotie cu cadoul perfect eu am cumparat produse in valuare de vreo 900 ron am toate bonurile de casa am participat doar cu cateva deoarece am plecat din tara la munca bonurile miau ramas sunt aceleasi produse pe care leam cumparat anul trecut acum pot baga acele bonuri deoarece nu au fost folosite iar eu am cumparat produsele va rog sa imi spuneti daca mai sunt valabile deci nu leam folosit pe toate intrebati organizatorii daca le pot introduce la acest concurs multumesc. o seara placuta.
Moderator 1 (Infopromotii) in 16 februarie 2010, 10:48
Draga I, am transmis inca de ieri intrebarea ta organizatorilor si speram sa primim un raspuns pentru tine.

Constantin, nu poti participa la promotie cu bonuri de casa anterioare datei de incepere a campaniei. Iata ce prevede regulamentul:
"Art. 6. MECANISMUL PARTICIPARII LA PROMOTIE
(...)
Personanele interesate de inscrierea in promotie trebuie sa achizitioneze în perioada promotiei (15 Februarie 2010 ora 00:00 - 30 Aprilie 2010 ora 24:00) oricare 5 produse diferite din produsele participante mentionate la sectiunea 5 a prezentului regulament si sa înscrie in campanie numarul bonului fiscal (care atesta ca au cumparat minim 5 produse participante la promotie)."
() in 16 februarie 2010, 11:02
buna firar sa fie eu am trimes deja vreo 9 coduri daca castig cv cred ca mi se anuleaza ei asta e multumesc pt raspuns va doresc bafta la premii.o zi buna
Larisa (Oltenita) in 16 februarie 2010, 12:51
Buna ziua, Am participat la concursul din aceasta perioada, am primit mesajul" Felicitari, ai castigat un miel! Pastreaza bonul fiscal pentru validarea castigului!" Doresc mai multe detalii. Multumesc.
Moderator 1 (Infopromotii) in 16 februarie 2010, 15:48
Draga Larisa,

Iata ce prevede regulamentul:

"Participantii trebuie sa pastreze bonul fiscal (care atesta ca au cumparat minim 5 produse participante la promotie), astfel incat daca participantul devine potential castigator, conform Regulamentului, sa poata trimite catre Organizator la Casuta Postala 7 - Oficiul Postal 1 Bucuresti, pentru verificare si validare o copie dupa buletin si bonul fiscal (care atesta ca au cumparat minim 5 produse participante la promotie) al carui numar l-a trimis prin sms sau pe pagina de internet pentru inscriere in promotie.

"Un potential castigator este validat doar daca acesta face dovada detinerii bonului fiscal al carui numar l-a folosit pentru a se inscrie in concurs. Pentru a dovedi acest lucru, participantul trebuie sa trimita bonul fiscal respectiv in original si o copie dupa actul de identitate la Casuta Postala 7 - Oficiul Postal 1 Bucuresti, in termen de 14 zile calendaristice din momentul informarii telefonice prin SMS."

Asadar, trebuie sa te grabesti sa trimiti bonul fiscal impreuna cu o copia dupa actul de identitate prin posta (cel mai bine ca scrisoare recomandata) la Casuta Postala 7 - Oficiul Postal 1 Bucuresti. Numai dupa aceea vei fi validata si vei putea intra in posesia premiului.

Spor la premii in continuare!
I (Constanta) in 16 februarie 2010, 16:36
Inainte de a trimite bonul prin posta Larisa ar putea suna pentru a afla orice alte detalii suplimentare la infoline 0 800 800 018 (apel gratuit). Felicitari si succes in continuare.
I (Constanta) in 16 februarie 2010, 16:49
Inca ceva : daca Larisa trimite plicul pentru validare fara sa sune inainte la infoline si daca a participat la promotie prin sms (nu completand formularul de pe site-ul promotiei), atunci trebuie sa specifice in plic si numarul de telefon de pe care a trimis sms-ul, respectiv a castigat, pentru ca altfel organizatorii nu au cum s-o identifice (inscrierrea prin sms fiind nenominala). Oricum, parerea mea este ca fiecare castigator va fi sunat de catre organizatori pentru a ii oferi detalii legate de validarea premiului castigat.
Moderator 1 (Infopromotii) in 16 februarie 2010, 17:18
Draga I,
Organizatorii ne-au transmis pentru tine ca prin excursia de 4 persoane doresc sa premieze intreaga familie, intrucat Pastele este o sarbatoare care se petrece impreuna cu familia si de aceea au prevazut 2 adulti si 2 copii. Daca familia unui castigator nu cuprinde copii in sensul de minori, ar putea beneficia de excursie 4 adulti.

Draga Larisa, asa cum a precizat si I, organizatorii iti recomanda sa suni la numarul gratuit de informare al campaniei: 0800800018 (apel gratuit) pentru a afla toate detaliile despre validare.

Draga Constantin, organizatorii iti confirma ca nu poti participa decat cu bonuri de casa emise in perioada promotiei.
I (Constanta) in 16 februarie 2010, 17:35
Multumesc pentru raspuns.
Moderator 1 (Infopromotii) in 16 februarie 2010, 19:34
Draga I, si noi iti multumim pentru completarile de mai sus.
andreia (Rm-Valcea) in 18 februarie 2010, 11:10
ma dezamageste cumplit noua promotie dr. oetker - miei instant! suna de-a dreptul ingrozitor, ca atunci cand vezi lumea carand pe strada in saci de plastic carcasele de miel. inteleg ca se doreste a fi un concurs "de sezon", dar sincer se putea alege altceva. oribil!
Diana (Bucuresti) in 19 februarie 2010, 17:25
pot sa cumpar 10 produse o data si sa trimit doua sms-uri cu acelasi numar de bon?
I (Constanta) in 19 februarie 2010, 23:08
@Diana : nu, un numar de bon poate fi trimis o singura data, chiar daca ai cumparat pe el multiplu de 5. Pentru a putea trimite mai multe sms-uri trebuie sa cumperi cate 5 produse pe bonuri diferite, bonuri care au, fireste, numere diferite. Succes!
Daniel (Suceava) in 20 februarie 2010, 02:19
Faina promotia!Matusa mea a castigat excursia, a alarmat familia si azi castigat eu un miel cu produse de 38 lei. Andreia nu stiu ce ti se pare oribil in a avea pe masa de Paste un produs traditional: probabil esti vegetariana sau de la protectia animalelor. Ideea lui dr. oetker e geniala mai ales ca noi chiar ne gandeam cu groaza la bugetul pt sarbatoare. Si sincer sa fiu eu nu am vazut nici miei carati de oameni in saci de plastic pe strada de Paste si nici porci dati de-a dura catre curtile oamenilor de Craciun. Fie ca dam bani pe ei fie ca ii castigam la promotie tot trebuie sa ii caram acasa sa umplem cuptorul cu ei. Preferai sa il castigi fript la protap de un bucatar nu neaparat experimentat. Eu unul il vreau pregatit pe gustul meu.
Gheorghe (Bucuresti) in 20 februarie 2010, 11:53
@Diana: Nu.
selina (timisoara) in 21 februarie 2010, 09:56
nu ma gandeam sa castig ,dat fiind modul de extragere (ziua,ora al treilea sms )dar pana la urma am avut noroc. Multumesc DR OETKER si saitului pentru ca ne da posibilitatea sa ne spunem opiniile .
Moderator 1 (Infopromotii) in 22 februarie 2010, 11:08
Draga Diana, I si Gheorghe au dreptate: nu te poti inscrie de 2 ori cu acelasi bon. Trebuie sa cumperi 5 produse diferite dintre cele participante pe un singur bon, pentru ca inscrierea ta sa fie valida. Mult succes!
Adina (Buzau) in 24 februarie 2010, 11:08
Buna ziua! Am si eu o intrebare: Pe bonul meu am 5 produse diferite Dr Qetker dar nu se specifica si care sunt aceste produse. Scrie de 5 ori produse Dr Qetker.Pot participa cu acest bon??? Si inca o intrebare: Pot castiga mai multi membri ai aceleasi familii?? (ma refer la miei, nu excursii) Va multumesc! Felicitari celor care au castigat!
Adina (Buzau) in 24 februarie 2010, 11:17
Buna ziua! Am achizitionat 5 produse diferite Dr Qetker insa pe bonul meu scrie de 5 ori doar ,,produse Dr Qetker,, fara a se specifica numele produsului.Pot participa cu acest bon? Pot castiga mai multi membrii ai aceleiasi familii (ma refer al miei)? Va multumesc! Felicitari celor care au castigat deja!
Moderator 1 (Infopromotii) in 24 februarie 2010, 16:50
Salut, Adina! Am adresat intrebarile tale organizatorilor si speram sa primim in curand raspunsuri pentru tine.
iuliana maria (baia mare) in 28 februarie 2010, 14:23
buna ziua am luat 5 produse Dr Qetker pe un singur bon dar cand mam uitat care sunt produsele participante am aflat ca sarea de lamaie nu se gaseste printre ele,va rog sami ziceti daca mai e valabil bonul?mai are rost sa ma inscriu ? daca sarea nu face parte din alea 49 de produse participante.va rog sami raspundeti daca se poate
I (Constanta) in 28 februarie 2010, 16:08
@iuliana maria : cf regulamentului un bon valabil trebuie sa contina minimum 5 produse participante; tu ai ramas cu doar 4, asadar raspunsul la intrebarea ta este NU :(
selina (timisoara) in 28 februarie 2010, 16:18
Iuliana maria, sarea de lamaie nu se afla printre produsele participante , nu este valabil bonul. Am patit si eu la prima promotie de genul ,eu am luat budinca ideea e ca am trimis bonul fara sa stiu. In momentul cand am aflat ma rugam sa nu fiu un posibil castigator deoarece bonul nu era valabil .
iuliana maria (baia mare) in 01 martie 2010, 09:22
multumesc. o sa mi le scriu de data asta pe o foaie sa fiu sigura de cele ce cumpar vor fii participante.
Moderator 1 (Infopromotii) in 01 martie 2010, 10:12
Iuliana Maria, I si Selina au dreptate. Trebuie sa cumperi 5 produse participante diferite pe un singur bon de casa. Descarca lista produselor participante de la "documente conexe", printeaz-o si ia-o cu tine la cumparaturi. Succes!
Moderator 1 (Infopromotii) in 01 martie 2010, 12:50
Salutare tuturor!
Am primit raspunsul organizatorilor la intrebarea Adinei, care este important pentru toti:

"Pentru cazurile in care pe bon nu se mentioneaza in mod explicit care sunt produsele participante cumparate, recomandarea noastra ar fi sa rugati casierul/ casierita sa scrie pe spatele bonului care sunt produsele si, ideal, sa puna si stampila unitatii.

In cazul Adinei, care are deja bonul, o rugam sa pastreze ambalajele produselor, pentru a face dovada cumpararii acestora in momentul validarii.

Regulamentul permite ca mai multi membri ai aceleiasi familii sa participe si sa fie castigatori."

Spor la premii tuturor!
Adina (Buzau) in 01 martie 2010, 18:27
Va multumesc pentru raspuns Moderator 1! Stiam eu ca aici gasesc intotdeauna raspunsuri la intrebarile mele! Acum pot participa linistita! Nu-mi mai ramane decat sa si castig!
Ada (Bucuresti) in 03 martie 2010, 14:54
Cand veti posta primii castigatori? Mersi.
Ada (Bucuresti) in 10 martie 2010, 10:21
Asadar...cand vor fi publicati castigatorii? Primul castigator corespunde zilei de 15 februarie, astazi suntem in 10 martie...nu inteleg de ce se intarzie atat cu lista, chiar partiala...Erati prompti cu orice raspuns, dar vad ca imi ignorati mesajul si altele nu le publicati deloc. (cenzurat) Am facut o constattare , nimic mai mult. Mersi.
Moderator 1 (Infopromotii) in 10 martie 2010, 10:49
Draga Ada, publicam comentariile in masura in care corespund Termenilor si conditiilor site-ului nostru. Ti-am cenzurat mesajul de mai sus pentru ca partea respectiva se referea la o alta promotie, a altui organizator si nu avea ce cauta aici. In plus, iti amintesc ca nu sunt permise acuzatii nefondate la adresa altor persoane. Nu vrem sa fie nimeni defaimat pe site-ul nostru. Daca ai dovezi ca a trisat cineva, te rugam sa ni le transmiti folosind rubrica de contact din meniul de jos al site-ului, iar noi le vom transmite fara intarziere organizatorilor, care vor lua masurile legale cuvenite. In lipsa dovezilor, nu publicam acuzatii neintemeiate.
O alta regula a noastra este sa anuntam organizatorii ori de cate ori aveti o intrebare sau o sesizare la care nu va putem raspunde noi pe baza regulamentului. Daca nu am revenit cu raspunsul, inseamna ca nici noi nu l-am primit inca din partea organizatorilor. Vom adresa din nou organizatorilor, peste cateva clipe, intrebarea ta si speram sa revenim cat de curand cu un raspuns oficial pentru tine.
Agnet (Cluj-N) in 11 martie 2010, 19:33
Buna! Tuturor Participantilor la Promotiile Dr. Oetker. Sint d-na care am cistigat Scoda Octavia la Promotia " Ingrdientele cadoului perfect " Cea ce pot marturisi, ca de multi ani particip la promotiile Dr. Oetker, foarte multi ani. Am si avut cistiguri mai mici. Niciodata, doar niciodata nu mi-am propus sa cistig Premiul cel mare, ca si la Promotia aceasta "Ingredientele cadoului perfect" de la Dr. Oetker, am sperat ca voi cistiga in cei 12 saptamini, doar-doar vreo data, cei 1000 E. In prima saptamina nu era sa fie, a doua saptamina, iar nu era sa fie..pina la ultima saptamina am sperat. Nici in ultima saptamina nu era sa mi se alature norocul, pentru cei 1000 E Cind a sunat telefonul, si mi-sa spus ca am cistigat masina, am intebat de doua ori ca sigur, sigur ????? Ca nu imi venea sa cred, zau nu imi venea sa cred . Nu speram asa ceva, nici prin gind nu imi trecea, mai ales ca masina anterioara a fost cistigat tot in orasul meu. Inchei si pot spune tuturor participatilor la promotiile Dr. Oetker ca toti avem sanse, dovada sint Eu !. Mai pot spune ca cei care m-au inminat cistigul de la Dr. Oetker, au fost mai mult decit amabili, au fost de un profesonalism rar intilnit. Eu va doresc tuturor sa aveti Noroc!
Moderator 1 (Infopromotii) in 12 martie 2010, 14:30
Dragi vizitatori, tocmai am publicat primii castigatori. Speram sa va regasiti cu totii numele pe lista!
() in 13 martie 2010, 08:38
Am trimis un nr. de bon fiscal pe data de 13 martie 2010 si nu am primit nici un mesaj de confirmare.E posibil sa nu fie primit? Pot sa-l mai trimit o data?
Moderator 1 (Infopromotii) in 15 martie 2010, 12:49
Draga Guler, am luat legatura cu organizatorii si le-am semnalat problema ta. Te roaga sa suni la numarul de infoline 0800800018 si sa comunici operatorului toate informatiile pentru a lamuri situatia.
bogdan (bucuresti) in 15 martie 2010, 15:05
buna ziua, dupa paste mai ramane cam o luna de concurs iar cei ce castiga acele bonuri valorice vor putea achizitiona si alte produse sau doar miel (multi nu mananca miel decat de paste)?
Gheorghe (Bucuresti) in 15 martie 2010, 17:01
@Bogdan: Cuponul este "Valabil, exclusiv, pentru achizitionarea carnii de miel", asa cum s-a spus, de la inceput.
Moderator 1 (Infopromotii) in 16 martie 2010, 12:28
Salut, Bogdan! Organizatorii ne-au confirmat ca voucher-ul poate fi folosit numai pentru cumpararea carnii de miel, asa cum a spus Gheorghe.
Spor la premii tuturor!
Silvia (Bucuresti) in 17 martie 2010, 00:58
Sunt mirata de neconcordanta intre nr. de sms la care se recomanda trimiterea datelor de pe bon:la nr 1817, cum scrie pe site-ul oficial,sau, conform reclamelor lipite pe produsele participante, la nr 1718!Imi pare rau ca nu am reusit sa atasez comentariului meu imaginea "ousorului" reclama de pe diferitele produse participante la promotia "Pastreaza traditia......" . Va rog sa clarificati aceasta problema.Cu bine, Silvia
() in 17 martie 2010, 08:55
Are dreptate Silvia din Bucuresti. Am trimis si eu un nr. de bon la 1817 apoi am vazut ca de fapt trebuia la 1718 asa ca am mai trimis bonul o data. Sper ca nu va afecta alt SMS trimis.
Moderator 1 (Infopromotii) in 17 martie 2010, 11:24
Silvia si Guler, am primit raspunsul organizatorilor pentru voi: ambele numere sunt valabile si va puteti inscrie la oricare dintre ele. Spor la premii!
() in 23 martie 2010, 13:30
Rog organizatorul sa instinteze si magazinul carrefour orhidea bucuresti de aceste cupoane pt ca angajatii de acolo sunt "in aer'.Am fost ieri sa iau carnea de miel cu acest cupon castigat si am stat peste 2 ore sa verifice 7-8 angajati cuponul si mai ca nu ma facea si hot.Multumesc si bafta la premii tuturor!!
Adina (Buzau) in 25 martie 2010, 11:55
Eu am strans bonuri si am jucat ieri toata ziua.La fiecare ora...la fix..am bagat cate 5 bonuri.si n-am castigat nimic...As fi curioasa daca ieri s-au dat cei doi miei si la ce ora..macar asa....de curiozitate...
selina (timisoara) in 25 martie 2010, 16:07
Draga Adina din cate am inteles eu din regulament (sper sa nu gresesc) este ora exacta dar trebuie sa fii al treilea sms . Daca ai bagat la fix a fost primul . Nu renunta , eu iti urez bafta multa .Succes tuturor.A si mai ceva ,la 10 incercari pe zi ai voie .
Chiriuc (bucuresti) in 25 martie 2010, 21:38
Selina, chestia cu ,,al 3lea sms dupa ora exacta'' era doar un exemplu dat de organizatori. De regula, la promotiile care au un asemenea sistem de acordare a premiilor (asa numitele ,,momente norocoase´´), pt fiecare zi se alege alta ora, minut si secunda in care se poate castiga un miel. De ex, luni primeste un miel cine trimite primul sms dupa ora 16, marti primeste un miel cine trimite al 5 lea sms dupa ora 20, etc.Totul tine de noroc.Poate ca maine va primi un miel primul care trimite la ora 13 si al doilea miel va fi dat celui care va trimite un sms la 13 si un minut.Nu ai de unde sa stii.Bafta tuturor!
selina (timisoara) in 25 martie 2010, 22:11
Da da eu am inteles sistemul dar nu primesti un miel la ora fixa. Eu am pana acum 2 miei . Pot spune ca nu la fix i-am luat , la fix si un pic.Am procedat la fel pt amandoi , bineinteles la ore diferite . Succes tuturor si sa aveti pe masa de paste miei de la DR oetker.Bafta.
Moderator 1 (Infopromotii) in 29 martie 2010, 17:09
Draga Marian, am semnalat organizatorilor mesajul tau despre Carrefour Orhideea si ne-au explicat ca in magazinele Carrefour exista un rulaj mare de astfel de cupoane, care trebuie atent verificate. Reprezentantii Carrefour isi cer scuze pentru neplaceri si va asigura de bunele lor intentii.
georgeta (bucuresti) in 30 martie 2010, 14:57
foarte buna promotia cu un miel pe zi si cine nu doreste mielul sa il dea de pomana la casa de batrini bafta tuturor
Adina (Buzau) in 30 martie 2010, 23:02
In sfarsit am castigat si eu un miel (de fapt mama). Problema este ca pe bon apare de 2 ori 0,80 lei insa asa cum m ati sfatuit am stampila unitatii de unde am cumparat si tot pe spate am scrise si produsele cumparate.Plus ca ma pastrat si ambalajele. Sper ca nu o sa fie nici o problema. Bafta si celor care inca nu au castigat!
Adina (Buzau) in 07 aprilie 2010, 15:22
Salut Moderator 1! Am si eu o intrebare.Eu am castigat saptamana trecuta,am trimis bonul miercurea trecuta ..probabil ca saptamana asta sau saptamana viitoare voi primi voucherul(sper). In cazul in care in Carefour Buzau nu mai au miei...ce se intampla cu voucherul?? In aceste conditii pot lua altceva pe el??? Multumesc!!!!
Moderator 1 (Infopromotii) in 07 aprilie 2010, 17:26
Draga Adina, intrebam organizatorii si revenim cu raspunsul lor.
Moderator 1 (Infopromotii) in 08 aprilie 2010, 15:07
Draga Adina, organizatorii ne-au transmis pentru tine ca sigur vei gasi carne de miel in Hypermarketurile Carrefour, iar valabilitatea voucherelor este pana la 31.05.2010.
Adina (Buzau) in 08 aprilie 2010, 20:44
Ok. Astept voucherele.Multumesc Moderator!
() in 09 aprilie 2010, 11:16
Prietena mea a trimis un sms azi pe la 10 si ceva, nici un raspuns.Suna la numarul unde se primesc informatii.Zice o domnisoara ca ar trebui sa-l mai trimita odata.Nici un raspuns dupa al doilea SMS. Mai trimitem odata, inca odata.Nici un raspuns.Sunam iar pe domnisoara.Ii zice prietena mea ca nu a trimis decit cifra de pe bon, nimic altceva.Domnisoara zice sa trimitem alta cifra de pe bon, alta cifra care?Sa incercam si la 1718.Incercam.Nici un raspuns.Incearca inscrierea pe internet.Ne vine raspunsul ca ne-am inscris cu bonul acela deja.Asta e bataie de joc.A treia oara nu am intrebat-o pe domnisoara de la Oetker ce sa facem ca deja am stricat destui bani.
Moderator 1 (Infopromotii) in 09 aprilie 2010, 13:59
Draga Tudor, daca pe internet ai primit mesaj ca te-ai mai inscris cu acel numar, probabil ca inscrierea prin SMS a fost inregistrata. Daca vrei sa te asiguri (si sa nu mai platesti in plus pentru asta), te invitam sa ne scrii un mesaj folosind rubrica de contact din meniul de jos al site-ului si sa ne spui care este numarul de bon trimis, de pe ce numar l-ai expediat si numele promotiei, iar noi ii vom ruga pe organizatori sa verifice in baza de date a inscrierilor.
nicoleta (bucuresti) in 10 aprilie 2010, 17:06
Buna ziua, as avea si eu o intrebare pt cei de la Dr Oetker, mai exact organizatorii concursurilor din retelele de supermarketuri, concursuri ce nu apar de obicei pe site-urile cu promotii.De curand a fost o promotie in reteau Carrefour si Auchan, trebuiau cumparate produse din gama prajiturilor: tort de ciocolata, tiramisu...iar ca premii erau 50 de ceasuri Tissot. Intrebarea mea este unde se pot gasi castigatorii?Tragereala sorti ar fi trebuit sa fie pe 24martie.Multumesc
Moderator 1 (Infopromotii) in 12 aprilie 2010, 14:55
Draga Nicoleta, organizatorii ne-au transmis pentru tine ca pentru acea promotie castigatorii vor fi afisati in magazine - conform regulamentului - iar peste 3 zile vor fi publicati si pe site-ul www.oetker.ro.
Ada (Bucuresti) in 14 aprilie 2010, 16:29
Nicoleta,lista castigatorilor de ceasuri Tissot s-a afisat pe site-ul campaniei: http://www.promotii-oetker.ro/motive_de_sarbatoare/ Sper ca te vei regasi pe lista.
Adina (Buzau) in 16 aprilie 2010, 20:16
Salut Moderator! A aparut o noua problema! Am castigat 2 miei (unul pe numele meu si unul pe numele mamei mele)...am primit astazi voucherele iar la Carrefour Buzau nu au miei.Unul dintre angajatii Carrefour a mers cu voucherul la manager iar acesta a spus pur si simplu ca nu au si ca nu stie ce sa fac...ca alte produse nu pot cumpara...si cam atat... La raionul de carne mi s a spus ca nu vor mai aduce miei... In concluzie am castigat un premiu pe care nu l pot lua??? Rog organizatorii sa ia masuri. Multumesc!!!
Agnet (Cluj-N) in 16 aprilie 2010, 23:05
Buna Tuturor! Multumesc, foarte-foarte multumesc pt. Felicitarile neprimite,la toti !! Succes eu doresc tuturor :))
Adina (Buzau) in 19 aprilie 2010, 10:59
Salut Moderator! Am sunat eu astazi pentru a rezolva problema legata de lipsa mieilor din Carrefour Buzau!!! Voi reveni eu zilele acestea cu un telefon la 0800 800 018 ... Oricum mersi pentru postarea mesajului.
Moderator 1 (Infopromotii) in 19 aprilie 2010, 11:26
Draga Adina, noi le-am semnalat astazi organizatorilor problema intampinata de tine si speram sa primim in curand un raspuns.
Adina (Buzau) in 24 aprilie 2010, 09:45
Vreun raspuns de la organizatori??? Eu am sunat de vreo doua ori la ei iar raspunsul lor a fost ca stiu de problema..si ca se va rezolva...dar cand.... In Carrefou cel putin chiar nu ai cu cine sa vorbesti .Mai ales in Carrefour Buzau unde nimeni nu stie nimic.
Adina (Buzau) in 29 aprilie 2010, 14:22
Pentru cei care au intampinat aceeasi problema ca mine(lipsa carnii de miel in magazinele Carrefour)...se pare ca premiile vor fi livrate prin curierat in primele 2 saptamani din mai(sau cel putin asa mi au spus mie). Oricum va vor contacta organizatorii, daca nu v-au contactat deja.
(necesita autentificare)
Datele tale vor aparea în comentariu astfel:

Comentariul tău a fost trimis

Comentariul va fi publicat după ce verificăm să corespundă Termenilor şi condiţiilor

Sus Forum Câştigători

Câştigători la promoţia "Pastreaza traditia premiilor de Paste, cu Dr. Oetker"

Ultima actualizare: 08 iun. 2010
Afişează doar câştigătorii care îndeplinesc următoarele condiţii:
Localitate  
     Premiu  
Nume câştigător Localitate Judeţ/Sector Premiu Extragere Validare
Tomuta Remus-Daniel Timisoara Timiş Excursie Ierusalim - Validat
Cabuz Simona-Ioana Com Vatava Mureş Excursie Ierusalim - Validat
Stanila Viorica Timisoara Timiş Excursie Ierusalim - Validat
Constantin Sofia Resita Caraş-Severin Excursie Ierusalim - Validat
Florescu Vasile Constanta Constanţa Excursie Ierusalim - Validat
Cristea Ioan Timisoara Timiş Excursie Ierusalim - Validat
Iftimie Ana Suceava Suceava Excursie Ierusalim - Validat
Cerchez Elena Bucuresti Bucureşti Excursie Ierusalim - Validat
Cocîrla Mircea Vasile Suceava Suceava Excursie Ierusalim - Validat
Ciciovean Liliana Georgeta Cluj-Napoca Cluj Excursie Ierusalim - Validat
Despa Mirela Popesti Vrancea Excursie Ierusalim - Validat
Chis Carmen Timisoara Timiş Miel - Validat
Ianchis Adriana - - Miel - Validat
Bolog Sorina Angelica Chiuza Bistriţa-Năsăud Miel - Validat
Ungureanu Liliana Iasi Iaşi Miel - Validat
Dancu Zoita Sibiu Sibiu Miel - Validat
Cirebea Ileana Cluj-Napoca Cluj Miel - Validat
Muja Florin Tg-Jiu Gorj Miel - Validat
Mitica Dinu Suceava Suceava Miel - Validat
Craciun Anne Lorena Bucuresti Sector 6 Miel - Validat
Raducan Adrian Aurelian Bucuresti Sector 6 Miel - Validat
Cristoltan Ioan Cluj-Napoca Cluj Miel - Validat
Mitu Ana Mihaela Bucuresti Sector 6 Miel - Validat
Stanca Domnica Constanta Constanţa Miel - Validat
Stanca Gabriela Constanta Constanţa Miel - Validat
Stanca Petrica Constanta Constanţa Miel - Validat
Stanca Roxana Constanta Constanţa Miel - Validat
Anghel Cristina Bucuresti Sector 6 Miel - Validat
Chis Simona Carmen Timisoara Timiş Miel - Validat
Dutu Iuliana Timisoara Timiş Miel - Validat
Cristache Corina-Marilena Bucuresti Bucureşti Miel - Validat
Craciun Bogdan Bucuresti Bucureşti Miel - Validat
Magdin Daniel Cosmin Timisoara Timiş Miel - Validat
Magdin Lucian Timisoara Timiş Miel - Validat
Cristea Marius Timisoara Timiş Miel - Validat
Barbu Vasile Timisoara Timiş Miel - Validat
Gruescu Gabriela Timisoara Timiş Miel - Validat
Nesiu Ioan Doru Timisoara Timiş Miel - Validat
Parau Valentin Timisoara Timiş Miel - Validat
Naciu Xenia Florina Cluj-Napoca Cluj Miel - Validat
Vlad Carmina-Mioara Timisoara Timiş Miel - Validat
Valea Cornelia Ioana Livia Oradea Bihor Miel - Validat
Georgescu Mihaela Bucuresti Sector 2 Miel - Validat
Ionescu Gheorghe Bucuresti Bucureşti Miel - Validat
Tudor Gheorghe Timisoara Timiş Miel - Validat
Rosu Maria Bucuresti Bucureşti Miel - Validat
Cacovean Adela Aiud Alba Miel - Validat
Hopota Leontina Timisoara Timiş Miel - Validat
Balosu Maria Brasov Braşov Miel - Validat
Vela Elisabeth Adela Timisoara Timiş Miel - Validat
Bunaciu Mihaela Orlat Sibiu Miel - Validat
Stanila Beniamin Timisoara Timiş Miel - Validat
Gardurariu Andreea Natalia Zadareni Arad Miel - Validat
Olarescu Oana Timisoara Timiş Miel - Validat
Naciu Ileana Anica Cluj-Napoca Cluj Miel - Validat
Nedelcu Evelina-Violeta Bucuresti Bucureşti Miel - Validat
Radu Ion Buzau Buzău Miel - Validat
Creti Emil Cristian Ghiroda Bistriţa-Năsăud Miel - Validat
Crisan Ana Barbara Timisoara Timiş Miel - Validat
Stefanescu Florentina Daniela Buzau Buzău Miel - Validat
Ardelean Alexandra Baia Mare Maramureş Miel - Validat
Pelau-Oprea Emilia Catita Arad Arad Miel - Validat
Parv Monica Cluj-Napoca Cluj Miel - Validat
Boulescu Alexandru Bucuresti Bucureşti Miel - Validat
Tomuta Rodica Ghiroda Timiş Miel - Validat
Radu Doina Slatina Olt Miel - Validat
Sisu Ionica Bucuresti Sector 4 Miel - Validat
Melinte Ileana Constanta Constanţa Miel - Validat
Cosma Ana-Felicia Baia Mare Maramureş Miel - Validat
Valea Adrian Vasile Oradea Bihor Miel - Validat
Cirnaru Silvia Dorela Turnu Magurele Teleorman Miel - Validat
Ionescu Mirela Lavinia Bucuresti Bucureşti Miel - Validat
Chiru Maria-Georgeta Oradea Bihor Miel - Validat
Baboi Elena Chisoada Timiş Miel - Validat
Acsenie Viorica Vladeni Dâmboviţa Miel - Validat
Cristea Anica Vulcan Hunedoara Miel - Validat
Racz Adriana Negres-Oas Satu Mare Miel - Validat
Ciciovean Mirel Cluj-Napoca Cluj Miel - Validat
Dumitru Ileana Timisoara Timiş Miel - Validat
Oanea Nicoleta-Otilia Rasnov Braşov Miel - Validat
Gabara Gheorghe Constanta Constanţa Miel - Validat
Vasile Roxana Bucuresti Bucureşti Miel - Validat
Mutu Dumitru-Florian Focsani Vrancea Miel - Validat
Damacus Vlad Liviu Ineu Arad Miel - Validat
Horvath Ecaterina Timisoara Timiş Miel - Validat
Ticala Florica Oradea Bihor Miel - Validat
Radu Marilena Buzau Buzău Miel - Validat
Radu Adina Buzau Buzău Miel - Validat
Slave Stefan Popesti Ilfov Miel - Validat
Buja Steluta Tulcea Tulcea Miel - Validat
Florea Mariana Bucuresti Sector 2 Miel - Validat
Anca Mihaela Timisoara Timiş Miel - Validat
Dudoma Denisa Santaul Bihor Miel - Validat
Ciciovean Iuliana Cluj-Napoca Cluj Miel - Validat
Boulescu Nicolae Lisa Braşov Miel - Validat
Draghici Daniela Bucuresti Bucureşti Miel - Validat
Calugaru Gabriel Hemeius Bacău Miel - Validat
Erdei Sara Orasu Nou Satu Mare Miel - Validat
Nedelcu Andreea Pucioasa Dâmboviţa Miel - Validat
Buzdugan Gheorghe Fizesu-Gherlii Cluj Miel - Validat

Trimite unui prieten (sau mai multora!)



În emailul trimis va fi pus automat şi linkul către această pagină.
Aceste informaţii vor apărea în câmpul From:

Emailul a fost trimis.

Iţi mulţumim că ne-ai recomandat!

Ai întrebări despre această promoţie şi vrei să te ajutăm? Scrie-ne şi îţi vom răspunde în cel mai scurt timp!

Numele promoţiei: Pastreaza traditia premiilor de Paste, cu Dr. Oetker

* Mesajul tău
* Numele tău

* E-mail

Contact |  Blog |  Termeni şi condiţii |  Politica de confidenţialitate |  Sitemap |  Forum sitemap |  Despre noi
© Netstreet Media