CONTACT BLOG RSS ABONEAZĂ-TE LOGIN

Tymbark - Marea Fizzyune

Tymbark - Marea Fizzyune

1 X voucher 1000 RON! 1 X consola Sony Playstation3, 16GB+Joc Sports Champions 2 + 2 X Move Mation Controller + 1 X Webcam.
Zilnic, puteti castiga 1 tricou Fizzy!
Marele premiu al promotiei - SAMSUNG SMART TV LED 3D FULL HD!

Intra in contul personal de Facebook, devino fan al paginii Fizzy si acceseaza aplicatia denumita generic „MAREA FIZZYUNE!” prin intermediul paginii . Participa la concursurile care se modifica la fiecare 2 saptamani.

Perioada promoţiei: 21 mai - 12 august 2013

Promotie expirata
Niciun comentariu
(necesită autentificare)
  Follow InfoPromotii on Facebook Follow InfoPromotii on Twitter

Regulamentul oficial al Campaniei
„MAREA FIZZYUNE!”
21 MAI 2013 – 12 AUGUST 2013

ART. 1. ORGANIZATORUL SI REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI
1.1. Campania „MAREA FIZZYUNE!” ("Campania") este organizata si desfasurata de Tymbark Maspex Romania S.R.L., o societate comerciala din Romania, cu sediul in Str. Stefan cel Mare nr. 38-40, Valenii de Munte, jud. Prahova, Romania, avand Codul Unic de Inregistrare 3451510 si numar de operator de date cu caracter personal 972 (denumita in continuare "Organizator"). Participantii la Campanie sunt obligati sa respecte termenii si conditiile regulamentului oficial al Campaniei, potrivit celor mentionate mai jos (denumit in continuare "Regulament Oficial").
1.2. Regulamentul Oficial este intocmit si va fi facut public conform legislatiei aplicabile din Romania prin publicarea pe pagina de Facebook , fiind disponibil in mod gratuit oricarui participant sau trimitand o scrisoare la sediul Organizatorului: Tymbark Maspex Romania S.R.L., Str. Stefan cel Mare nr. 38-40, Valenii de Munte, jud. Prahova, Romania.
1.3. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica prezentul Regulament Oficial, respectand procedurile legale, urmand ca astfel de modificari sa intre in vigoare numai dupa postarea unui anunt prealabil de prezentare a acestor modificari pe pagina de Facebook .
1.4. Pagina de Facebook a  Campaniei va fi operata de catre Organizator.

ART 2. ZONA DE DESFASURARE A CAMPANIEI
Campania este organizata si se desfasoara pe intreg teritoriul Romaniei.

ART 3. DURATA CAMPANIEI
Campania „MAREA FIZZYUNE!” se desfasoara in perioada 21.05.2013, ora 12:00 – 12.08.2013, ora 23:59.

ART 4. MECANISMUL CAMPANIEI
4.1. Participarea la Campanie se realizeaza numai prin intermediul paginii de Facebook , dupa cum urmeaza:
a. dupa ce se inregistreaza/logheaza in contul personal de facebook, participantul acceseaza aplicatia denumita generic „MAREA FIZZYUNE!” prin intermediul paginii . Fiecare participant trebuie sa fie fan al paginii Fizzy.
b. Pe durata campaniei, in cadrul aplicatiei mentionate la pct. a, vor exista, la fiecare 2 saptamani, cate 2 promotii, in total 12 concursuri. Utilizatorii vor putea participa la ambele promotii, dar nu in acceasi-aceeasi zi.
c. Pentru fiecare 2 saptamani de promotie Organizatorul poate alege oricare doua din cele 12 concursuri.
4.2. Orice postare a participantilor va fi validata in termen de 24 ore.
4.3. Concursurile ce pot fi accesate sunt urmatoarele:

CONCURSUL NR. 1 - „Fii pe faza! Spune-ne, de cate ori intra Marul in Bula si Bula in Mar in spotul Tymbark Fizzy?”
- MECANISM: participantul se va loga/ inregistra pe Facebook, va accesa pagina si va trebui sa introduca intr-o aplicatie cu 1 casuta,  numarul ciocnirilor intre bula si mar din cadrul spotului „Fizzy”. Orice utilizator  va putea participa la acest concurs decat o singura data pe zi, in cazul in care acesta nu doreste participarea si la celalalt concurs al perioadei respective. Postarile nu vor fi facute publice.

- PREMIILE SI VALOAREA PREMIILOR:
 

Categoria

Premii

Nr. Buc.

Valoare lei (TVA inclus)

Premiul mare la sfarsitul perioadei de concurs

Televizor LED Samsung, 54 cm, FullHD, 22D5003

1 buc.

900 lei

               
- PROCEDURA DE ATRIBUIRE A PREMIILOR:  premiul mare al concursului: prin tragere la sorti;

CONCURSUL NR. 2 - „Canta melodia spotului Fizzy in verisunea ta avand elementele: „bula”, „mar”, „incercari”, „Fizzyune”, „Fizzy” si trimite audio/video rezultatul!”

- MECANISM: participantul se va loga/ inregistra pe Facebook, va accesa pagina si va trebui sa introduca intr-o aplicatie o inregistrare audio/video personala in care va canta melodia spotului Fizzy, dar folosind cuvintele „bula”, „mar”, „incercari”, „Fizzyune”, „Fizzy”. In cazul inregistrarilor  video, conditia obligatorie de participare este sa se vada si sticla de Fizzy (orice sortiment / gramaj).Orice utilizator  va putea participa la acest concurs decat o singura data pe zi, in cazul in care acesta nu doreste participarea si la celalalt concurs al perioadei respective. Inregistrarile postate vor fi publice si pot fi vizualizate de orice persoana.

- PREMIILE SI VALOAREA PREMIILOR:
 

Categoria

Premii

Nr. Buc.

Valoare lei (TVA inclus)

Premiul mare la sfarsitul perioadei de concurs

Castigatorul va figura intr-un videoclip viitor al lui Matteo

-

0 lei

               
- PROCEDURA DE ATRIBUIRE A PREMIILOR: premiul mare al concursului: prin votul juriului Tymbark si al artistului Matteo.

CONCURSUL NR. 3 - „Scrie un alt happy end pentru povestea Marului si a Bulei din spotul Fizzy! Cea mai patimasa poveste va fi premiata!”

- MECANISM: participantul se va loga/ inregistra pe Facebook, va accesa pagina si va trebui sa introduca intr-o aplicatie o poveste de minim 3 randuri, al carei final sa fie diferit de cel prezentat in spotul Fizzy. Orice utilizator va putea participa la acest concurs decat o singura data pe zi, in cazul in care acesta nu doreste participarea si la celalalt concurs al perioadei respective. Postarile nu vor fi facute publice.

- PREMIILE SI VALOAREA PREMIILOR:
 

Categoria

Premii

Nr. Buc.

Valoare lei (TVA inclus)

Premiul mare la sfarsitul perioadei de concurs

Stoc de Fizzy 0,5l (orice sortiment) asigurat pentru 1 an

31 bax.

687,31 lei

               
- PROCEDURA DE ATRIBUIRE A PREMIILOR:  premiul mare al concursului: prin votul juriului Tymbark si al artistului Matteo.

CONCURSUL NR. 4 - „Marul sau bula?! Cine a fost primul?! Povesteste-ne despre convingerea ta!”
- MECANISM: participantul se va loga/ inregistra pe Facebook, va accesa pagina si va trebui sa introduca intr-o aplicatie o poveste de minim 3 randuri, in care sa isi exprime parerea despre tema concursului. Orice utilizator va putea participa la acest concurs decat o singura data pe zi, in cazul in care acesta nu doreste participarea si la celalalt concurs al perioadei respective. Postarile nu vor fi facute publice.
- PREMIILE SI VALOAREA PREMIILOR:
 

Categoria

Premii

Nr. Buc.

Valoare lei (TVA inclus)

Premiul mare la sfarsitul perioadei de concurs

Stoc de Fizzy 0,5l (orice sortiment) asigurat pentru 1 an

31 bax.

687,31 lei

   
- PROCEDURA DE ATRIBUIRE A PREMIILOR: premiul mare al concursului: prin votul juriului Tymbark si al artistului Matteo.

CONCURSUL NR. 5 - „Numara bulele de pe sticla de Fizzy 2l!”
- MECANISM: participantul se va loga/ inregistra pe Facebook, va accesa pagina si va trebui sa introduca intr-o aplicatie numarul de bule de pe sticla de Fizzy 2l. Orice utilizator va putea participa la acest concurs decat o singura data pe zi, in cazul in care acesta nu doreste participarea si la celalalt concurs al perioadei respective. Postarile nu vor fi facute publice.

- PREMIILE SI VALOAREA PREMIILOR:
 

Categoria

Premii

Nr. Buc.

Valoare lei (TVA inclus)

Premiul mare la sfarsitul perioadei de concurs

Voucher cadou FLANCO

1 buc.

1.000 lei

   
- PROCEDURA DE ATRIBUIRE A PREMIILOR: premiul mare al concursului: Va fi desemnat castigator, participantul care  a introdus numarul de bule cel mai aproape de raspunsul corect. In cazul in care sunt mai multe raspunsuri valabile, se va extrage un singur castigator dintre cei care au raspuns cu o marja de +/-5% fata de raspunsul corect.

CONCURSUL NR. 6 - „Cronometreaza cat de repede poti bea un pahar de Fizzy (250ml) si noi te premiem!”
- MECANISM: participantul se va loga/ inregistra pe Facebook, va accesa pagina si va trebui sa incarce intr-o aplicatie un filmulet facut in momentul in care bea un pahar de Fizzy. In cazul inregistrarilor  video, conditia obligatorie de participare este sa se vada si sticla de Fizzy (orice sortiment / gramaj). Orice utilizator va putea participa la acest concurs decat o singura data pe zi, in cazul in care acesta nu doreste participarea si la celalalt concurs al perioadei respective. Inregistrarile postate vor fi publice si pot fi vizualizate de orice persoana.
- PREMIILE SI VALOAREA PREMIILOR:
 

Categoria

Premii

Nr. Buc.

Valoare lei (TVA inclus)

Premiul mare la sfarsitul perioadei de concurs

Voucher cadou FLANCO

1 buc.

1.000 lei

               
- PROCEDURA DE ATRIBUIRE A PREMIILOR: premiul mare al concursului:  Va fi desemnat castigator, participantul care  are cel mai scurt timp. In caz de egalitate, se va face extragere din toti cei care au timpul cel mai scurt.

CONCURSUL NR. 7 - „Ti-a fost vreodata rusine ca ai ragait dupa ce ai consumat o bautura carbonatata? Cu Fizzy nu trebuie sa iti fie! Inregistreaza-te fredonand un fragment din melodia spotului in acest fel si poti castiga numeroase premii!”
- MECANISM: participantul se va loga/ inregistra pe Facebook, va accesa pagina si va trebui sa incarce intr-o aplicatie o inregistrare personala audio/video, in conformitate cu tema concursului. In cazul inregistrarilor  video, conditia obligatorie de participare este sa se vada si sticla de Fizzy (orice sortiment / gramaj). Orice utilizator va putea participa la acest concurs decat o singura data pe zi, in cazul in care acesta nu doreste participarea si la celalalt concurs al perioadei respective. Inregistrarile postate vor fi publice si pot fi vizualizate de orice persoana.

- PREMIILE SI VALOAREA PREMIILOR:
 

Categoria

Premii

Nr. Buc.

Valoare lei (TVA inclus)

Premiul mare la sfarsitul perioadei de concurs

Sistem karaoke (Boxe Genius SW-HF5.1 6000 Wood si DP Specials - Karaoke Studio Pro)

1 buc.

945 lei

                
- PROCEDURA DE ATRIBUIRE A PREMIILOR: premiul mare al concursului: prin votul juriului Tymbark si al artistului Matteo.

CONCURSUL NR. 8 - „Vizioneaza cu atentie spotul Fizzy si transmite-ne la ce secunda apare << sunetul distinctiv Matteo>>”
- MECANISM: participantul se va loga/ inregistra pe Facebook, va accesa pagina si va trebui sa introduca intr-o aplicatie secunda in care apare „sunetul distinctiv Matteo”. Orice utilizator va putea participa la acest concurs decat o singura data pe zi, in cazul in care acesta nu doreste participarea si la celalalt concurs al perioadei respective. Postarile nu vor fi facute publice.

- PREMIILE SI VALOAREA PREMIILOR:
 

Categoria

Premii

Nr. Buc.

Valoare lei (TVA inclus)

Premiul mare la sfarsitul perioadei de concurs

Un pranz cu Matteo si prietenii acestuia + cadou cu semnatura lui Matteo. Participantul poate fi insotit doar de o singura persoana. Cheltuielile vor fi suportate de Organizator, inclusiv transportul dus-intors al participantului + insotitor la si de la locul de intalnire.

1 buc.

1.000 lei


- PROCEDURA DE ATRIBUIRE A PREMIILOR: premiul mare al concursului: Castigatorul va fi desemnat prin tragere la sorti, dintre toti participantii care au raspuns corect.

CONCURSUL NR. 9 - „Pozeaza-te cu sticla de Fizzy si/sau cu fructele din Fizzy (mere, portocale, piersici, lamai) in diverse ipostaze trasnite si invita-ti prietenii sa te voteze!”

- MECANISM: participantul se va loga/ inregistra pe Facebook, va accesa pagina si va trebui sa introduca intr-o aplicatie o poza a acestuia in diverse ipostaze amuzante cu sticla de Fizzy si/sau fructele din tema concursului. Particpantul poate introduce o singura poza pe zi, in fiecare zi a concursului, in cazul in care acesta nu doreste participarea si la celalalt concurs al perioadei respective. Inregistrarile postate vor fi publice si pot fi vizualizate de orice persoana.

- PREMIILE SI VALOAREA PREMIILOR:
 

Categoria

Premii

Nr. Buc.

Valoare lei (TVA inclus)

Premiul mare la sfarsitul perioadei de concurs

Aparat foto digital Nikon COOLPIX L810, 16.1MP, Black, card 8GB, geanta

1 buc.

1.100 lei

               
- PROCEDURA DE ATRIBUIRE A PREMIILOR: premiul mare al concursului: Castigatorul va fi cel care aduna cele mai multe voturi.

CONCURSUL NR. 10 - „Scrie-ne povestea Fizzy, in versiunea ta, folosind elementele „bula”, „mar”,  „incercari”, „Fizzyune”, „Fizzy”!”

- MECANISM: participantul se va loga/ inregistra pe Facebook, va accesa pagina si va trebui sa introduca intr-o aplicatie o poveste cu tema concursului, de mimim 3 randuri. Particpantul poate introduce o singura poveste pe zi, in fiecare zi a concursului, in cazul in care acesta nu doreste participarea si la celalalt concurs al perioadei respective. Postarile nu vor fi facute publice.

- PREMIILE SI VALOAREA PREMIILOR:

 

Categoria

Premii

Nr. Buc.

Valoare lei (TVA inclus)

Premiul mare la sfarsitul perioadei de concurs

Consola Sony PlayStation 3, 12GB + Joc Sports Champions 2 + 2 x Move Motion Controller + 1 x Webcam

1 buc.

1.250 lei

               
- PROCEDURA DE ATRIBUIRE A PREMIILOR:  premiul mare al concursului: prin votul juriului Tymbark si al artistului Matteo.

CONCURSUL NR. 11 - „Rezolva puzzle-ul (poza Matteo + Fizzy)!”

- MECANISM: participantul se va loga/ inregistra pe Facebook, va accesa pagina si va trebui sa rezolve un puzzle cu imaginea lui Matteo si Fizzy, in cel mai scurt timp. Participantul poate rezolva un singur puzzle pe zi, in fiecare zi a concursului, in cazul in care acesta nu doreste participarea si la celalalt concurs al perioadei respective. Postarile nu vor fi facute publice.

- PREMIILE SI VALOAREA PREMIILOR:
 

Categoria

Premii

Nr. Buc.

Valoare lei (TVA inclus)

Premiul mare la sfarsitul perioadei de concurs

Voucher cadou FLANCO

1 buc.

1.000 lei

               
- PROCEDURA DE ATRIBUIRE A PREMIILOR: premiul mare al concursului: Castigator va fi cel care obtine cel mai scurt timp, din intreaga perioada a concursului.

CONCURSUL NR. 12 - „Scrie-ne in scris cea mai trasnita farsa pe care ai facut-o prietenilor tai si pune-i stampila Fizzy!”

- MECANISM: participantul se va loga/ inregistra pe Facebook, va accesa pagina si va trebui sa introduca intr-o aplicatie o poveste de minim 3 randuri, despre cea mai trasnita farsa pe care acesta a facut-o prietenilor sai. In cadrul aplicatiei, participantul va putea marca propria poveste cu stampila „Fizzy”. Participantul poate introduce o singura poveste pe zi, in fiecare zi a concursului, in cazul in care acesta nu doreste participarea si la celalalt concurs al perioadei respective. Postarile nu vor fi facute publice.

- PREMIILE SI VALOAREA PREMIILOR:

Categoria

Premii

Nr. Buc.

Valoare lei (TVA inclus)

Premiul mare la sfarsitul perioadei de concurs

Voucher cadou FLANCO

1 buc.

1.000 lei

               
- PROCEDURA DE ATRIBUIRE A PREMIILOR: premiul mare al concursului: prin votul juriului Tymbark si al artistului Matteo.

4.4. Pentru fiecare perioada de concurs se acorda cate un premiu zilnic, constand in 1 bax de Fizzy 0,5l sau 1 tricou inscriptionat Fizzy unui singur castigator, extras aleator din toti participantii la campania respectiva, indiferent de concursul ales.
 

Premii zilnice

Nr. Buc.

Valoare lei (TVA inclus)

Tricou inscriptionat Fizzy

1 buc. / zi

14 buc. / perioada

25 lei/ zi

350 lei/ perioada

Fizzy 0,5l (orice sortiment)

1 bax. / zi

14 bax. / perioada

22 lei/ zi

310 lei/ perioada


4.5. La sfarsitul perioadei promotiei, Organizatorul acorda, prin tragere la sorti, un premiu principal constand intr-un televizor SAMSUNG Smart TV LED 3D, 139cm, Full HD, 55ES6100, . La aceasta tragere la sorti se vor lua in considerare toti participantii la toate concursurile aferente perioadei de promotie.
4.6. Voucherul cadou poate fi folosit in oricare dintre magazinele Flanco, de pe teritoriul Romaniei.
4.7. Raspunsurile aferente concursurilor cu nr. 1, nr. 5 si nr. 8 se regasesc in Anexa la prezentul regulament, dar vor fi facute publice doar dupa finalizarea promotiei.
4.8. Varsta minima a participantilor la Campanie trebuie sa fie de 13 ani, iar varsta maxima trebuie sa fie de 34 ani.

ART 5. PREMIILE SI VALOAREA PREMIILOR
5.1. Pentru participantii la campania „MAREA FIZZYUNE!”, Organizatorul va acorda urmatoarele premii:
 

VALOAREA PREMIILOR

Pret lei cu TVA

PREMII ZILNICE

 

42 baxuri Fizzy

924

42 tricouri Fizzy

1.050

Premii la cate 2 saptamani

 

Televizor LED Samsung, 54 cm, FullHD, 22D5003

900

62 baxuri Fizzy

1.364

4 vouchere cadou de cate 1000RON

4.000

Sistem karaoke (Boxe Genius SW-HF5.1 6000 Wood si DP Specials - Karaoke Studio Pro)

945

Aparat foto digital Nikon COOLPIX L810, 16.1MP, Black, card 8GB, geanta

1.100

Consola Sony PlayStation 3, 12GB + Joc Sports Champions 2 + 2 x Move Motion Controller + 1 x Webcam

1.250

Pranz cu Matteo+cadou cu semnatura lui

1.000

Marele premiu

 

Smart TV LED 3D Samsung, 139 cm, Full HD, 55ES6100

6.000

TOTAL (RON) - include TVA

18.533


5.2. Valoarea comerciala totala a premiilor ce se acorda in cadrul prezentei promotii este de 18.533 RON (valoarea include TVA).
5.3. Premiile acordate nu pot fi inlocuite cu alte premii si nici nu se poate acorda contravaloarea lor in bani; in cazul refuzului unui castigator de a beneficia de premiul castigat, asa cum este acesta descris in regulament, acesta va pierde dreptul de atribuire a premiului; premiile respective vor ramane la dispozitia Organizatorului.

ART 6.  PROCEDURA DE ATRIBUIRE A PREMIILOR CAMPANIEI
6.1. Campania se desfasoara numai online, pe pagina de Facebook .
6.2. Pe durata Campaniei, castigatorii vor fi desemnati astfel:
a) castigatori zilnici – pentru fiecare perioada de promotie, indiferent de concursul la care au participat. Extragerile pentru castigatorii zilnici se fac automat, la ora 11:00, dintr-un  panou de comanda al aplicatiei care genereaza aleator castigatorul, din totalul celor  care au participat la ambele concursuri in intervalul 00:00-23:59, din ziua anterioara, exceptie facand prima zi de concurs al carei interval este 12:00 – 23:59.
b) castigatori finali ai fiecarui concurs in parte –  In cazul in care pentru castigatorul marelui premiu de la sfarsitul fiecarui concurs se vor efectua extrageri, acestea se vor face automat, la ora 14:00, dintr-un panou de comanda al aplicatiei care genereaza aleator castigatorul, dintre toti participantii din cele 2 saptamani de concurs, pentru fiecare concurs in parte.  Indiferent de modalitatea de stabilire a castigatorului pentru fiecare concurs in parte (extragere, juriu, votare etc.) datele de alegere a castigatorului sunt: 03.06.2013; 17.06.2013; 01.07.2013; 15.07.2013; 29.07.2013.
c) marele castigator al promotiei – Extragerea finala pentru castigatorul premiului principal  se va efectua in ziua de 13.08.2013, ora 14:00, luandu-se in calcul toti participantii de la toate concursurile Campaniei.
6.2. Pe intreaga durata a campaniei, un participant poate castiga de mai multe ori un premiu zilnic, dar o singura data premiul cel mare aferent fiecarui concurs.
6.3. Juriul este format din:
- artistul Matteo;
- Mihaela Burtoi – Director Departament Marketing – Divizia Wet;
- Corina Vlad – Junior Brand Manager;
- Tiberiu Militaru – Art Director.

ART 7.    PROCEDURA PENTRU VALIDAREA CASTIGATORILOR SI PRIMIREA PREMIILOR
7.1. Pentru validarea castigatorilor premiilor Campaniei, acestora li se va solicita acordul expres si neechivoc pentru introducerea si prelucrarea datelor personale in baza de date a Organizatorului, in vederea atribuirii premiilor si, in mod distinct, pentru realizarea de activitati ulterioare de marketing direct. Dupa terminarea acestui mesaj, daca sunt de acord, castigatorii vor comunica urmatoarele date personale: nume, prenume, domiciliul, numarul de telefon, varsta, adresa de mail.
7.2. In cazul in care un potential castigator nu doreste ca datele sale personale comunicate sa fie utilizate in activitati ulterioare de marketing direct realizate de Organizator prin agentii desemnati de acesta, potentialul castigator poate refuza sa isi dea acordul pentru activitati de marketing direct ulterior. In aceasta situatie potentialul castigator va fi validat dupa procedura prevazuta in prezentul articol, iar datele sale personale nu vor fi utilizate in activitati ulterioare de marketing direct. Validarea castigatorului Campaniei nu implica obtinerea acordului pentru utilizarea datelor personale in activitati ulterioare de marketing direct.
7.3. Premiile Campaniei pot fi revendicate de catre castigatori in termen de maxim 30 (treizeci) zile calendaristice de la data la care au fost anuntati de catre Organizator. 
7.4. In situatia in care premiile nu au fost revendicate de catre castigatori in termenul mentionat mai sus sau castigatorii nu au putut fi contactati in termen de 30 de zile calendaristice de la desemnare, premiile vor fi anulate si vor ramane la dispozitia Organizatorului.
7.5. Premiile constand in baxuri de suc si tricouri vor fi livrate prin agentii de vanzari ai S.C. TYMBARK MASPEX ROMANIA S.R.L. (prin grija si pe costul Organizatorului), la domicilul declarat al castigatorilor, intr-un termen de 60 zile de la comunicarea de catre acestia a datelor lor.
7.6. Premiile constand in produse electronice si vouchere vor fi livrate prin curier (prin grija si pe costul Organizatorului), la domicilul declarat al castigatorilor, intr-un termen de 60 zile de la comunicarea de catre acestia a datelor lor.
7.7. In situatia in care Organizatorul nu reuseste sa il gaseasca pe castigator la domiciliul comunicat in intervalul de 60 zile, acesta este obligat sa-i comunice castigatorului o instiintare de ridicare a premiului; instiintarea se expediaza cu posta, cu confirmare de primire. Prin instiintarea de ridicare a premiului i se comunica castigatorului locatia si intervalul orar in care acesta trebuie sa se prezinte pentru a-si ridica premiul. Dupa aceasta data, premiul se anuleaza si ramane la dispozitia Organizatorului.
7.8. In ziua intrarii efective in posesie a premiului, se va incheia un proces verbal de primire, semnat de castigator, ce va fi completat cu datele de identificare complete (nume, prenume, adresa, numar de telefon, serie si numar C.I. si semnatura) ale castigatorului.
7.9. Pentru a putea intra in posesia premiului, castigatorul premiului ce are o valoare unitara mai mare de 600 lei (prag de la care Organizatorul este obligat, conform legii, sa plateasca impozit pe venitul din premii) are obligatia de a inmana, odata cu procesul verbal semnat, si o copie dupa un act de identitate valabil.
7.10. Premiile acordate in cadrul prezentei campaniei vor fi livrate doar pe teritoriul Romaniei.

ART 8. RESPONSABILITATE
8.1. Prin participarea la Campanie, toti participantii si eventualii castigatori sunt de acord si se obliga sa respecte si sa se conformeze tuturor cerintelor si conditiilor impuse de Organizator prin prezentul Regulament Oficial, nerespectarea acestora atragand raspunderea personala si exclusiva a participantilor si a eventualilor castigatori.
8.2. Organizatorul nu are nici o obligatie de a intretine corespondenta cu participantii la Campanie sau cu cei desemnati castigatori, in afara obligatiilor asumate in cuprinsul prezentului Regulament.
8.3. Organizatorul nu isi asuma raspunderea pentru pierderile, intarzierile sau orice alte probleme la inscrierea in Campanie, cauzate de providerul de internet sau conexiunea la internet a persoanei care doreste sa se inscrie in Campanie. De asemenea Organizatorului nu i se pot imputa intreruperile/disfunctionalitatile neanuntate ale providerului de internet sau blocarea accesului datorita aglomerarii retelelor pe perioadele de trafic intens care pot periclita inscrierea in Campanie in perioada de desfasurare a Campanie.

ART 9. DREPTUL DE PARTICIPARE
9.1. Campania este deschisa participarii tuturor persoanelor fizice cu domiciliul/resedinta in Romania, care se inscriu in Campanie in conditiile prezentului Regulament, cu exceptia angajatilor societatii Tymbark Maspex Romania S.R.L. (Organizatorul), ai agentiilor de publicitate implicate in aceasta Campanie, precum si a membrilor familiilor tuturor acestora (copii, parinti, sot/sotie).
9.2. In cazul in care castigatorul este o persoana minora sau o persoana lipsita de capacitate de exercitiu ori cu capacitate restransa de exercitiu, acesta este indreptatit sa intre in posesia premiului numai cu acordul reprezentantului legal.

ART 10. INCETAREA CAMPANIEI INAINTE DE TERMEN
Prezenta Campaniei poate inceta inainte de termen numai in cazul producerii unui eveniment ce constituie forta majora, inclusiv in cazul imposibilitatii Organizatorului, din motive independente de vointa sa, de a continua prezenta Campanie.

ART 11. LITIGII
Eventualele litigii aparute intre Organizator si participantii la prezenta Campanie se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente.

ART 12. CONFIDENTIALITATEA DATELOR PERSONALE
12.1. Prin participarea la Campanie, participantii confirma cunoasterea prevederilor Regulamentului Oficial si isi exprima acordul in privinta acestora si cu privire la includerea datelor personale in baza de date a Organizatorului, in scopul participarii la acest concurs, validarii castigatorilor, atribuirii premiilor Campanie si pentru a fi folosite in activitati de marketing ulterioare.
12.2. Anuntarea castigatorilor poate fi un eveniment public. Participarea la Campanie constituie acordul potentialilor castigatori referitor la faptul ca numele va fi facut public potrivit legislatiei in vigoare si folosit in materiale publicitare de catre Organizator fara nici un fel de plata aferenta. Castigatorii vor semna, la solicitarea Organizatorului, si o declaratie scrisa in acest sens.
12.3. Participantilor la Campanie le sunt garantate drepturile prevazute de legea privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, in special urmatoarele drepturi: dreptul la informare, dreptul de acces la date, dreptul de interventie asupra datelor, dreptul de opozitie.
12.4. Participantii au dreptul de a obtine de la Organizator, la cerere si in mod gratuit pentru o solicitare pe an, confirmarea faptului ca datele care ii privesc sunt sau nu prelucrate de acesta si au, de asemenea, dreptul de a se opune in orice moment, din motive intemeiate si legitime legate de situatia lor particulara, ca datele care ii vizeaza sa faca obiectul unei prelucrari, cu exceptia cazurilor in care exista dispozitii legale contrare. Participantii au dreptul de a solicita, printr-o cerere scrisa adresata Organizatorului, stergerea, rectificarea, blocarea, actualizarea sau transformarea datelor personale in date anonime in conformitate cu prevederile legii. In vederea exercitarii acestor drepturi, Participantul la Campanie va transmite o cerere scrisa, datata si semnata catre Organizator.

Prezentul regulament a fost redactat si editat de parte, azi, data autentificarii, in 3(trei) exemplare originale, din care unul pentru arhiva notarului public.
Nu avem elemente multimedia.
(necesita autentificare)
Datele tale vor aparea în comentariu astfel:

Comentariul tău a fost trimis

Comentariul va fi publicat după ce verificăm să corespundă Termenilor şi condiţiilor

Sus Forum Câştigători

Câştigători la promoţia "Tymbark - Marea Fizzyune"

Afişează doar câştigătorii care îndeplinesc următoarele condiţii:
Localitate  
     Premiu  
Momentan nu avem câştigători la această promoţie.

Trimite unui prieten (sau mai multora!)



În emailul trimis va fi pus automat şi linkul către această pagină.
Aceste informaţii vor apărea în câmpul From:

Emailul a fost trimis.

Iţi mulţumim că ne-ai recomandat!

Ai întrebări despre această promoţie şi vrei să te ajutăm? Scrie-ne şi îţi vom răspunde în cel mai scurt timp!

Numele promoţiei: Tymbark - Marea Fizzyune

* Mesajul tău
* Numele tău

* E-mail

Contact |  Blog |  Termeni şi condiţii |  Politica de confidenţialitate |  Sitemap |  Forum sitemap |  Despre noi
© Netstreet Media